Hronika

Jocić probio budžet za skoro 100 miliona evra

Petar  | 18.11.2008. 23:30

Strasno, sve clanovi Nove Srbije! On i onaj iz Zeleznica, sta rade, jos je onaj uspeo pred smenu svasta da uradi i procice nekaznjen sto je najgore.

Primer vezan za temu: rampu u Malom Pozarevcu ka iskljucenju za Mladenovac rade nekoliko godina a realno je za taj posao potrebno 2-3 meseca jedne smene radnika. A vidite kolike putarine placamo i kakav nam je autoput.

Evo objasnjenja zasto su neki bili iza toga da se prave novi km autoputa, da bi im bilo vise rampi na raspolaganju.

zoran maric | 18.11.2008. 23:32

Jos jedan gospodin iz korpusa nove srbije i Velje Ilica.Sarancic sa platom od 640 000 pa gosp Jocic 100 mil eura pa ljudi kako je moguce toliko istrazivati kada izgleda sve jasno.Ako se utvrdi tacnost ovih podataka pa nije moguce da Velja Ilic nije znao i dozvolio te radnje....

mrmot cinikos | 18.11.2008. 23:57

Evo, ja se dobrovoljno javljam da za maznutih 100 miliona evra odlezim "do 5 god."!Nesto si mislim, pa isplati se bato!!

Milivoje Mrcic | 19.11.2008. 00:03

Мислим д Бранко Јоцић никако не заслужује да оде у затвор. Пропитајте мало људе по Косову и Метохији, колико је Бранко Јоцић урадио за њих. Није се имало пара. У реду. Свакодневно су долазили људи код бранка и молими да се заврши неки пут, и он је увек пристајао и помагао људима и манастирма, као и црквама. чак је у једном селу Месна заједница натвала улицу по њему. Ето колико га народ воли,а држава да је права држава издвојила би средства да се све што је потребно уради, а не да се неко задужује, да би осветлао образ држави, која после хоће да га стрпа у затвор. Држи се Бранко ми смо уз тебе. ...

drago.ca  | 19.11.2008. 00:05

Politika se polako ukljucuje u novi koncept uredjivacke politike. Kakva je ovo vest? Firma je trosila vise para nego sto ima i sigurno nije jedina. Nigde se ne spominje bilo kakva licna korist tog coveka pa cak ni to da je vodjeno poslovanje koje bi ostetilo firmu. Jedino sto mu stavljaju na teret je da je trosio vise nego sto je imao i da nije vodio knjige kako treba. Meni licno mnogo mirise na namestaljku politickih protivnika. ...

Mirce  | 19.11.2008. 00:34

Znaci za Velju je 100 miliona eura samo malo kraduckanje. Klupko se polako odmotava, Sarancic, Jocic, a verujem da ce biti otkriveno jos clanova NS koji su umesani u razne mucke. Sada shvatam zasto se Velja uhvatio poslanickog mandata i da sedi u poslanickim klupama. Mislim da je to zato da bi bio zasticen poslanickim imunitetom.

6oktobar 6oktobar | 19.11.2008. 02:21

U aps sa lopurdom i da mu se sve zapleni sto je pokrao

dragan antic | 19.11.2008. 03:49

Briljantni kadrovi Velje Ilica Sarancic,Jocic ...

kimi  | 19.11.2008. 06:07

...pola Srbije u zatvor a pola da im ide u posetu.hohstaplercina,politicki kadar...dajte malo biografiju,sta je radio pre ovoga.bice iznenadjenje

Marijan  | 19.11.2008. 06:35

Ove pare su sigurno prisvajane i u kesu ali najvise su otisle u izbornu kampanju Velje Ilica i NS,u asvaltiranje puteva do sela koja su za uzvarat glasaka za NS ali i do ministarskih vikendica u "pozajmice" i usluge firmama partijskih prijatelja i sl.Al u svakom slucaju ode 100 miliona.Tesko nama dok nas ovakvi vode.

Jovica  | 19.11.2008. 06:46

A zasto su propustili da sprovedu neke istrazne radnje protiv Branka Jocica pa satvar toliko traje? Zato sto su hteli da zataskaju stvar. Bice za neke "velike zverke" opasno ako Jocic progovori o tome sta je i za koga sve radio.Zato su zataskavali i druge,gore stvari u kojima je Jocic bio akter.Setite se, do juce je Poliika pisala o insajderu Goranu Milosevicu i drumskoj mafiji.A ko je isterao sa posla Milosevica? Ko se oglusio o nalog koji je dao g.Sabic,poverenik za informacije i posle vidno uplasen i iznerviran na TV prostacki vredjao poverenika? Sa cijim resenjem za godisnji odmor jedan od glavnih optuzenih je krenuo u begstvo? Ko sad lazno svedoci u postupku protiv drumske mafije?Odgovor na sva pitanja je isti - Branko Jocic.

Nikola  | 19.11.2008. 07:32

"Nestalo" 100 miliona evra i kazna godinu dana zatvora. Idem ja u zatvor na 5 godina, dajte mi 100 miliona evra.

Veljo Ilicu, jel 100 miliona spada u "kraduckanje" ili... koji izraz treba da koristimo za 100 miliona evra?

sRBIN  | 19.11.2008. 07:39

@Milivoje Mrcic, 19/11/2008, 00:03
Nije to on davao iz svoga džepa. I, šta to brate mili Velja okupi oko sebe? Ne treba Vam to Veljo! Ako se ne ogradite od ovih i ovakvih onda ste saučesnik! Ja to onako. Ne čitaju oni novine, a još manje naše komentare.

marlon hamburg | 19.11.2008. 07:43

Ako je g.Jocic novac stavio na svoj racun ili ga koristio na ilegalan nacin,trebao bi vec iza brave biti.Ako je samo prekoracena cifra,to je normalno i cesto se dogadja ne samo u Srbiji.

Mile  | 19.11.2008. 08:16

Slazem se sa komentarom da ovakvi tekstovi pokazuju kretanje ka novoj uredjivackoj politici. Tih 8 milijardi dinara je otislo na puteve po Srbiji i Kosovu ali zato ne znamo gde odlazi budzetski deficit Vlade Srbije, i koliko kostaju razne kancelarije i agencije Dinkica i predsednika Tadica.

miro  | 19.11.2008. 08:18

Odavno je Beanko Jocic, ekspert za kraduckanje morao biti u zatvoru.

isak wagner | 19.11.2008. 08:39

E,kada bi poneki ljudi znali sta su i kako ti kobajagi mocni direktori imali i kako ziveli pre 10,20 godina frapirali bi se sta su sve stekli za to vreme.Neverovatno, verujte!?Oni se do tada skoro i nisu razlikovali od prosecne sirotinje u Srbiji.Zato mi nikada i necemo uraditi puteve,infrastrukturu,zeleznice...ili ako nesto i uradimo to nece biti dugog veka i trajati,sve lopov do lopova,kao kobajagi neka mafija a ono hostapler do hostaplera.Trebaju nam pod hitno pravni savetnici i ljudi koji ce sprovoditi sankcije iz bratske Kine i to bi ovu zemlju preporodilo!Npr kada bi povesali ili streljali par stotina tih lopovskih bandita zbog koje cela zemlja i narod trpi i placa videli bi kako bi para bilo za sve i kakav bi red zavladao i ne bi se bitange grabile za funkcije vec rezultate svoga rada i tih funkcija.Ovako oni sto ne kradu su kao ludi i glupi i taj pogresan sistem vrednosti ce nas i upropstiti.Ja ne znam i necu da sudim,ali oni koji to znaju i treba da rade pod hitno da SE late posla a zakone zbog ogromnih vrednosti maksimalno poostriti i uvesti kompletnu zaplenu imovine od cele porodice i smrtnu kaznu,a kako smo narod koji voli da zivi sto se i vidi po zivotima tih glavesina,to ce biti i dovoljna pretnja da ne dodje do pljacki i zloupotreba.Evo,vidite npr Kinu,Saudijsku Arabiju.......tamo mozete da prodavnicu,tezgu i na zakljucate i nikome ne pada na pamet da nesto ukrade.A ovde se grabe za funkcije radi pljacke i malverzacija,svasta!?

GANDRA  | 19.11.2008. 08:53

Kakav "lep" ,stidljiv izraz -Branko Jocic "probio budzet". A gde su te silne para sto ih je "probio"? U putevima nisu, svi vidimo u kakvom su stanju,znaci treba malo pogledati kuce,dzipove,mercedese,bazene, privatne klinike i sl..

Kenca Vranje Knezevic | 19.11.2008. 08:56

Taj gospodin nije ukrao te silne pare.Znate te pare koje pominjete covek je dao ljudima da asfaltiraju puteve.Ostao im je mozda duzan kao direktor firme Jp.Putevi ali nije ih ukrao.Pa ljudi samo u Vranju sta je uradio.Tom coveku ne krivicnu vec treba dati ispred drzave i Orden za ono sta je uradio za SRBIJU.Svaka cast majstore Branko.Malo je takvih kao sto si ti.Pozdrav Kenca Vranje.

Stevan  | 19.11.2008. 09:36

Skupo ce nas kostati "narodnjacki patriotizam", ne samo zato sto su pokrali, koliko vidimo, stotine miliona eura vec i zato sto su neispunjavanjem svojih obaveza i arogancijom prema medjunarodnoj zajednici vratili Srbiju deset godina u nazad. Umesto sa Hrvatskom 2011. u EU cemo uci sa Turcima neke 2020. godine. Opste ludilo.

slobodan45  | 19.11.2008. 10:02

u naše zatvore, ima mesta, samo za preprodavce, koji nisu platili tezgu na pijaci...

Gordan  | 19.11.2008. 10:03

Nije on bre "probio budzet" nego ukrao pare i falsifikovao dokumentaciju. A znamo i gde su pare,zar ne.Setite se kako je NS rasipala pare u izbornoj kampanji.Pogledajte samo Jocicevu imovinu od pre nekoliko godina i sad.Ili pogledajte kako se besramno obogatio njegov gazda Velja Ilic.

slobodan45  | 19.11.2008. 10:07

da obnovimo gradivo:
1.s kim si, takav si. 2.sve se vraća, sve se plaća.
objašnjenje, za sve mora postojati red...sada plaćamo posledice, dolaska raznih baraba, sa ulice, direkno na vlast...ne možemo pobeći od ove činjenice, koliko god se to nekom ne sviđa...

Milance  | 19.11.2008. 10:10

@ KENCA VRANJE,-Jocic nije"dao pare ljudima da avaltiraju".Ptpblem i feste u tome sto im nije dao,naprotiv,ostao je njima duzan a falsifikovao je dokumentaciju.A gde su pare stvarno isle nije problem da zakljucis.Raspitaj se malo za Jocicevu porodicnu imovinu,ili Velje Ilica, Sarancica i slicnih tipova.

Alex  | 19.11.2008. 10:13

Jocic je kako kaze njegov gazda Velja Ilic samo malo "kraduckao". Posle je morao malo da falsifikuje finansijska dokumenta.I eto,nakupilo se tih stotinjak miliona.

Sonja  | 19.11.2008. 10:17

Eto, malo se "kraduckalo".

Miroslav  | 19.11.2008. 10:22

Najstrasnije je sto je posle svega jos ostavio ogroman dug avalterima. Znaci,malo mu bilo sto je rashode uzasno naduvao i nije hteo da plati bar za stvarne troskove a da zadrzi razliku nego je sve uzeo za sebe,i svoje pajtase a asvalterima sipak.

Jankovic Misa.  | 19.11.2008. 10:32

@MIROSLAV,- slazem se s tobom da je nabednije to sto je jos ostao duzan izvodjacima radova.Isao je okolo i on i njegov gazda Velja Ilic su se na sva usta hvalisali rezultatima rada tih ljudi.Falsifikovao dokumenta, troskove naduvao a tim ljudima ni onda nije platio.Al zato su se on i njegov gazda potkozili "ko jazavci".Ako je ovo normalna zemlja treba im oduzeti te vile, bazene,besna kola,privatne klinike, tih po"pet sest kuca" i slicne stvari koje su,sad se vidi kako stekli.

Laky  | 19.11.2008. 10:35

A gde bi jos Velja Ilic mogao da bude ministar a njegovi causi Jocic i Sarancic direktori velikih drzavnih firmi? Iza takvih strucnjaka za "kraduckanje" ostaje pustos.I sta ima da se pitamo sto smo postali crna rupa u Evropi.

Kovac A.  | 19.11.2008. 10:40

Doro je sto ce Jocic da odgovara za ovo ali to nije jedino njegovo "delo".Secam se panike istog Jocica jos od pre dve godine kad ga je g-din Sabic (i TV B92 )pritisnuo za ona dokumenta koja je Jocic krio a koja su dokazivala "drumsku mafiju." Zar,sad kad se sve dokazalo nece i za to da odgovara? To nije nista manja stvar od ovog "probijanja budzeta".

samo na veliko!  | 19.11.2008. 10:43

A koliko dobiju momci koji opljackaju menjacnice, trafike, banke? Oduvek se isplatilo raditi na veliko: trgovati (kafa, hrana, odeca, droga, oruzje), ubijati (genocidi), krasti - koga je jos stigla kazna? Mali rizik za veliko uzivanje. Treba ga poslati u zatvor i zabraniti da se bavi politikom, da radi u struci i sa parama/menadzerisanjem. Ali kod nas kad se malo slegne prasina svako moze ponovo da nastavi po starom, kao da se nije do kraja obrukao pred celom Srbijom. A da ne pominjem 100ku koju ima u steku i koja ga ceka u svakom slucaju.

Damir  | 19.11.2008. 10:43

Jocic i Srancic,dva nevidjena tipa. A ko im je bio gazda? A koliko su ta trojica "zaradili" za ovih nekoliko godina?

Tossa  | 19.11.2008. 10:52

Sve dok ovakve kakav je ovaj Jocic i onaj njegov pobratim Sarancic tipovi kao Velja Ilic budu mogli da dovode na vazna direktorska mesta ova ce zemlja tonuti sve dublje i dublje.

Vladan  | 19.11.2008. 10:58

Jocic dakle u Putevima Srbije nije samo prikrivao placku na naplatnim rampama o kojoj ste nedavno pisali. Jos se malo potrudio na "kraduckanju".Tad je u panicnom strahu pred TV kameram vredjao poverenika za informacije jer je g,Sabic trazio da objavi neke informacije i tad je insajdera Gorana Milosevica isterao s posla.Posle se stvar otkrila i morao je da se skloni sa mesta direktora.Ali ko ga je posle svega toga postavio za drzavnog sekretara u ministarstvu za infrastrukturu?I zar mislite da taj ko ga je stitio i unapredjivao nema s ovim nista?

Гоца Технолошки вишак | 19.11.2008. 11:00

Прво да се утврди где су отишле те паре, ако су у џеп онда је то лоше, али ако је господин Веља рекао "Колико крадете, да крадуцкате па у реду", могу да замислим, а он сигурно има сазнања која је крађа тек у другим странкама које држе те фирме у којима може да се краде.

Aleksandric D.  | 19.11.2008. 11:05

Nije naravno sve to ukrao,previse je.Javna je tajna,o tome se pricalo jos pre dve godine da je novac isao za avaltiranje puteva do ministarskih vikendica i imanja,za privatne klinike,za "pomoc" nekim vladikama, za vanredne radove za kupovinu birackih glasova i sl.

Slavko  | 19.11.2008. 11:08

Bezdusni, bezobzirni lupez. A tuzna je zemlja u kojoj neko takav moze da straci i upropasti stotine miliona evra ali ne mogu da se povecaju primanja penzionera.

Nada  | 19.11.2008. 11:18

@ Aleksandric D.- U pravu ste. Cak su i neke novine govorile o asvaltiranju,o trosku J.P.Puteva Srbije puteva i prilaza do imanja pojedinih ministara, pominjan je poimence tadasnji ministar za rad Slobodan Lalovic ali bilo je i drugih. Nije nikad objasnjeno ni ko je finansirao "klikiku" koju je Velja Ilic pravio u Kaculicama. Bio bi red da se istraga pozabavi i tim stvarima.

Minja  | 19.11.2008. 12:29

Strasno je to kakvi sve tipovi kod nas doklaze na funkcije i kako "kraduckaju" bez limita. Bas u skladu sa onom Andricevom "dodje vreme kad pametni zacute, budale progovore a fukara se obogati.

Era  | 19.11.2008. 12:31

Ово је криминал! С обзиром да је Јоцић био "банкар" (а зна се чији), ништа није изненађујуће. Још увек није завршена проча око "друмске мафије" јер мислим да су хапшени извршиоци а не креатори и налогодавци. Највећи криминал је у ресорима инвестиција. У МКИ и свим ресорима, треба добро прочешљати папире и све ће изаћи на видело. То ће бити права борба против криминала и корупције. Када буду почели да се хапсе функционери, народ ће почети да верује у своју држава. Нема организованог криминала без учешћа државних функционера. Неки ће се позивати на имунитет али им то неће помоћи. Мислим да је дошао крај највећем злу, организованом лоповлуку.

RILE  | 19.11.2008. 12:37

A sve su pokusali da bi Jociceve mutljavine prikrili, vidi se po recima tuzioca.Al sto je mnogo,mnogo je,nisu mogli sakriti 100 miliona evra.Nadam se da ce ga sad ozbiljnije propitati i za "drumsku mafiju" gde je umesto da bude glavni okrivljeni Jocic,verovali ili ne, samo svedok.

Znalac  | 19.11.2008. 12:51

@Milivoje Mrcic, Mislim da je najprikladniji komentar: ''Jadan Šarančić i siroti Jocić'' - Treba ih još proglasiti najvećim patriotama i doživotno da im se dodeli plata od STOTINJAK hiljada eura (mesečno!!!) a Vi što ih hvalite da radite za platu od dvadeset hiljada DINARA!!!!!!

prva violina | 19.11.2008. 13:12

Pa ne mogu da verujem da ovde ima cenzure.Stara ekipa je objavljivala sve moje komentare.Nista u mom komentaru nije bilo neumesno, niti je bilo osvrta na privatan zivot, neciju licnost, uvrede na racun autora teksta.Doduse, jesam rekla da se oseca novi uredjivacki koncept i da je novina sada u sluzbi jedne partije i da ce da POZUTI.Da li je to uvreda?Ako i ovaj komentar ne objave, alal nam demokratija, znaci u pravu sam.

prva violina | 19.11.2008. 13:30

Strasno, kako benigni komentar u dva navrata nece da mi objave, a ovde ima uvreda,pa se ladno objavljuju, jer covek jos nije osudjen.Ako je zloupotrebio polozaj neka dobije zasluzeno.Ali sacekajmo da se dokaze a ne etiketirate, i pre dokaza.Rekoh i ranije sigurna sam da nije jedini, cekamo jos ovakivih slucajeva i iz drugih partija.

Milija  | 19.11.2008. 13:51

Ocigledno je,hteli su i ovaj skandal Branka Jocica da zataskaju.Ali sto je mnogo mnogo je, previse je para u pitanju.A jos uvek mi nije jasno kako je tuzilac presao preko njegove uloge u "drumskoj mafiji"? Hoce li se i tu nesto promeniti?

Srdjan Madjanovic | 19.11.2008. 14:09

Ako se dokaze da je covek ukrao 100 miliona evra, trebalo bi da dobije po godinu dana zatvora za svaki milion, pa kada izadje iz zatvora da bude novi covek, posten i cestit. Ako se ne dokaze, pa gde je onda tih 100 miliona!?

Krff  | 19.11.2008. 14:56

Bivši ministar za kapitalne investicije Velimir Ilić je danas izjavio da bivši generalni direktor Puteva Srbije Branko Jocić nije nezakonito prekoračio budžet firme.

Ilić je novinarima u parlamentu rekao da je reč o iznosu koji je uzet od tog preduzeća kako bi se ispunila kvota koju je zahtevao Međunarodni monetarni fond.

On je objasnio da je MMF "u određenom periodu zaključio da je Srbija preinvestirala na svim projektima u svim ministarstvima i da je u sklopu toga tadašnji ministar finansija Mlađan Dinkić predložio da se pet milijardi dinara investicija smanji samo na tom javnom preduzeću".

„Pošto smo bili na kraju godine, dogovoreno je da se pet milijardi investicija jednostavno zaustavi i da se skine Putevima, a da se u narednoj budžetskoj godini taj iznos vrati iz pivatizacije i to je zaključak vlade“, naglasio je Ilić.

On je naglasio i da je Mirko Cvetković kada je postao ministar finansija odbio da uplati tih pet milijardi iz privatizacije, jer se nije slagao sa tom odlukom.

„Dogovori su se sveli na to da se sredstva vrate Direkciji za puteve po kreditnim linijama. Kredit koji je odobren na vladi, zbog finansijske krize nije prošao, a krivičnu prijavu protiv Jocića neko je aktivirao smatrajući da je sada pogodan trenutak", rekao je Iilić i dodao da „postoje sve odluke i da ništa nije sporno“.

djura đurić | 19.11.2008. 15:21

Šta znači prekoračiti budžet za mnoge komentatore su "španska sela".To ne znači da jr čovek ukrao te pare, nego da je više potrošio nego što je imau u kasi.Svi su hteli puteve,a prioritet se teško nalazio.Ostao je javni dug prema izvođačima,a pare naravno duguje država Srbija,a to nije prvi put da država duguje.Platila je ova država i obeštetila i "Jezdine",Dafinine" "štediše" iako su i vrbci znali da su za mamac "štediša" da brzo zarade neki novac bez "motike".Ostali su bar putevi,sređene ulice i u mestima koja nikad nisu bila na prioritetu nijedne vlade.Sada je nadjen "dežurni krivac".Bravo!

marija  | 19.11.2008. 16:40

Kako mozete tako nesto da pisete u jednoj renomiranoj novini,a da niste culi drugu stranu,Branko Jocic je pomogao ljudima,zaposljavo,gradio crkve,manastire,puteve,pomagao ljudima, i nikada nikog nije odbio za pomoc.Pa nije on odneo put kuci nego je sve radio u dogovoru sa ministarstvom finansija i sa Vladom Republike Srbije,pa u vreme dok je on bio direktor Dinkic nije dao dinara za puteve!Sta je trebalo da ljudi ginu i da se voze po blatu zato sto je Dinkicu stalo da se skija na nepostojecim planinama,sta je sa Sartidom,Kolesarom ,Janjusevicem ,Miskovicem ,Bekom ,Davinicem,Goricom Gajevic,Mrkonjicem ,Zivadinom Jovanovicem,Miletom Dragicem........sta su oni ostavili Srbiji SRAM VAS BILO...

Kole  | 19.11.2008. 16:51

Ma da kako da ne Jocic je pomogao mnogima....

GORAN  | 19.11.2008. 17:12

@ DJURA DJURIC- da li bi nam objasnio to "nije ukrao nego je samo potrosio vise nego sto je imao u kasi".Sta ti to znaci? Kako ti npr. mozes da potrosis vise nego sto imas u kasi ako ti neko ne pozajmi ili ne da kredit? Nikako naravno,ni ti ni bilo ko pa ne moze ni Jocic. Stvar je jednostavna,covek je falsifikovao dokimenta i zadrzavao pare a na stetu bas tih mucenika koji su radili puteve predstavljajuci da su uradili vise nego sto jesu ali ostajuci im duzan i za ono sto su stvarno uradili. A parice je zadrzavao ...

Rade  | 19.11.2008. 17:22

@ Krff,- nisam razumeo gde i sta je to kao izjavio "bivsi ministar", mnogo je zamrseno i nerazumljivo. Ali svako u Cacku ima da ti kaze da je taj "bivsi ministar" pre nego sto je dosao u poziciju da postavlja ovakve kao Jocic za direktore ...vozio se u Jugu i ziveo u dvosobnom stanu a da sad kako sam kaze ima "pet,sest kuca",privatnu kliniku i ne znam sta sve jos. Pa ti prijatelju vidi o cemu se tu radi.

Maki  | 19.11.2008. 17:57

Ljudi, molim vas dajte mi da ja "probijem budzet" za sto miliona evra. Obecavam da cu vas sve pomoci sa bar devedeset miliona.

Mikan  | 19.11.2008. 19:36

I ja kazem - dajte meni da se ogrebem za sto miliona pa cu ostati zapamcen kao dobrotvor i prema prosveti i prema skolstvu i Kosovu i kome god hocete.

miki maus | 20.11.2008. 01:21

A, sta na sve to kaze Dacic ?

Radoje  | 20.11.2008. 04:28

Dali mu je pomagao u tom poslu Velja Ilić, to je veliki teret za njega samoga, tu ima i Žutih samo su na vlast pa
ih niko ne sme dirati, a i ovo će se zataškati Zbog toga..