среда, 03.06.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
недеља, 08.11.2009. у 22:00

Још 5.000 „пунта” по моделу „старо за ново”

Компаније „Фијат Србија” и „Трајал корпорација” данас би требало да потпишу уговор по коме ће крушевачки произвођач гума испоручивати пнеуматике за аутомобиле који се производе у Крагујевцу.

„Фијат Србија” је пронашао у Србији произвођача дизалица које се испоручују као прибор уз сваки аутомобил. У Министарству економије тврде да је то само почетак локализације производње делова за „пунто”, а већ сада се помињу домаћи произвођачи каблова и акумулатора.

Детаљи ових али и других договора биће познати кад се усагласи датум доласка делегације „Фијата” у Србију, а тренутно се ради на последњим формалностима око потписивања анекса уговора. Очекује се да Италијани у Крагујевац донесу нови бизнис план, па да се тек онда потпише анекс, по коме би наредне године била инсталирана нова опрема и обучени радници а 2011. стартовала би производња новог модела „фијата”.

Иначе, интересовање за крагујевачки „путно” по систему „старо за ново” је и даље велико па је, како се сазнаје, Министарство економије предложило влади да продужи овај модел продаје аутомобила. До сада је на овај начин продато 10.000 аутомобила, а влади се предлаже да већ ове недеље у систем „старо за ново” убаци још 5.000 „пунта” под истим условима продаје који су важили и до сада.

М. Б.

Коментари8
59edf
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Гоца Сликарка
@Зоран Шундић. Нешто у вези овога што сте Ви писали, својевремено, док се производио Југо, а не тако давно, купио га неки човек мало провозао и отпадну му врата, шта ће правац код мајстора, мајстор док је намештао врата отпадне и онај тапацирунг на вратима, погледаше обојица на гола врата, кад имају шта да виде, на вратима пише: КАКВА ПЛАТА ТАКВА ВРАТА.
srecko
Ne mogu da verujem da neko jos hoce da kupi ovu kantu, koja se malo razlikuje od 'keca' za sest hiljada evra, pa za deset meseci moci cete da kupite pravi auto za iste pare. Ko veruje Dinkicu uvek plati skupu cenu..
Mixer
Subvenciju strane proizvodnje, niko na svetu ne daje osim Srbije. Kakvi snabdevaci da se covek nasmeje, pa Srbija nije morala da uvozi ni jedna saraf za svoja vozila, a sada nema sta da ponudi jednom Fiatu, da je rec o Porseu ili Ferariju pa da se kaze oni traze pravi kvalitet, ali Fiat...katastrofa. Pravo ogledalo nase ekonomije, a o gubitcima ne treba ni govoriti.
Zoran
Mene zanima da li ja kao građanin Srbije koji plaća porez na sve i svašta, finansira ove državne subvencije i pomaže one koji imaju za nov Punto, da imaju još više, ili to gospodin Dinkić finansira iz sopstvenog džepa?
stalker (r)
neka hvala, kad budete nudili automobile ostalih proizvodjaca (i punto je strano vozilo, samo je rad na sklapanju domaci) mozda i razmislim da zamenim staro za novo.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља