недеља, 17.01.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 07.12.2009. у 14:01 Бета

Губитак Јата 15 милиона евра

БЕОГРАД – Губитак Јат ервејза у 2009. години биће 15 милиона евра, изјавио је генерални директор те авиокомпаније Срђан Радовановић.

Он је на седници Комитета за контролу и безбедност саобраћаја Министарства за инфраструктуру Србије казао да ће тај резултат - знатно мањи губитак од очекиваног - бити остварен смањењем трошкова и другим уштедама.

„Јат ервејз је за првих шест мецеци ове године имао губитак од 12 милиона евра, очекивао сам да ће губитак до краја године бити 25 милиона евра, али ће бити мањи”, казао је Радовановић.

Он је казао да се планира даље побољшање пословања кроз повећање прихода и броја превезених путника.

Радовановић је навео и да је Јат ервејзу потребно од 20 до 32 милиона евра за обнову мотора за авионе.

Коментари15
387a5
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

branko
330 eura povratna karta za dnevni let BG-Frankfurt! Ljudi u Evropi ,lete 7 dana na odmor sa Hotelom i doruckom i nazad,za iste pare. Ugasite tog gladnog giganta i pustite jevtine kompanije da letimo,toliko imamo love.
Milja Katic
S,kakvim pravom vlast stiti tolikog gubitasa.Pa ko ne ume da posluje,nema pravo da uvlaci ruke u dzep svih nas.Ko te gubitke placa,drzava,rukovodioci,ministri,poslanici ili se pare uzimaju od svih nas gradjana? Ako vec novinari pisu o tome,zasto ne pisu odakle se te pare namiruju za toliki gubitak.Toliko avio kompanija po svetu ima,pa neka nekoliko njih krstari kroz nase aerodrome i pokupi to malo putnika sto dodju i odu sa nasih aerodroma.Mi smo mala zemlja sa malim brojem ljudi koji putuju ne treba nam takav gubitas koji nas sve zajedno potapa.Koja je to vlast koja se usudjuje da pokriva gubitnike iz nasih sredstava.Pa nismo je mi birali da gubitnike stiti nego da nam spase drzavu i da krenemo napred.Kako vidim niti idemo napred,niti ima boljitka osim svakodnevnog zaduzivanja na sve strane po svetu i jos sve rasprodase za bagatelu.Lose nam se pise da me panika hvata kad otvorim novine a sta li se tek krije od nas obicnih gradjana,da li mi je znati,a nece oni to moci sakriti.
Mirko
Na osnovu cega JAT racuna na povecanje prihoda u narednom periodu? Koje mere preduzima da poveca efikasnost i kvalitet poslovanja? Koliko zaposlenih ima u JAT-u? Koliko su prihodi JAT-a a koliki troskovi? Inace vecina avio prevoznika u Evropi ima probleme i posluje sa gubitkom da li moze Politika da da jadnu analizu kako posluju druge avio kompanije? Koje su najvece avio kompanije koje vladaju evropskim trzistem i kakva je njihova strategija razvoja a kakva je JAT-ova?
Petrov
Posto je JAT javno preduzece, trebalo bi znati i uzroke gubitaka? Da nije jednim delom nerealno visoke plate; i donacije politickim strankama? umesto da JAT bude vodeci avio prevoznik u regionu nas JAT u problemima iako ima vrlo malo konkurencije za prevoz u Srbiju; ocekivalo se da mali regionalni avio prevoznici propadnu a da JAT opstane kao najveci na Balkanu; Nadam se da ce nekom u vladi kliknuti da JAT treba pomagati a ne odmagati; da ne bude kao sa nasim bankama; 150 i vise godina srpskog bankarstva se ugasilo kao da ga nikada nije ni bilo. Do NJujorka dolazi Turkish Airlines a ne moze nas JAT zaista mi nije jasno ...nekim politicarima tradicija i istorija ne predstavlja nista, na zalost svih nas koji verujemo da u Srbiji treba cuvati firme i radna mesta a ne rasturati ih; Dok se stvari ne poprave, sta ce preduzeti JAT da smanji gubitke? A sta ce preduzeti drzava da pomogne JAT?
Nebojsa P
Samo 15 miliona! Kada bi uprava ukinula predstavnistva po svetu koja kostaju puno i ne donose nikakav dobitak, verujem da bi gubici bili manji. Samo jedan primer: predstavnistvo u Sidneju, elitna lokacija,nekoliko sluzbenika, kosta puno, a JAT nema direktnu liniju sa Australijom. Velika vecina nasih ljudi iz Australije, koji be po logici trebali da budu najveci korisnici usluga tog predstavnistva i nezna da to predstavnistvo postoji. Koja je onda svrha tog predstavnistva, ko to radi tamo, hajde da nagadjamo!

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

logo

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља