петак, 22.11.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:57

Газела поново проходна за три недеље

петак, 29.01.2010. у 22:00

Пуцање коловозног лима ортотропне плоче носача средње траке у правцу ка Новом Београду разлог је делимичног затварања саобраћаја на мосту „Газела”. Стручни тим „Мостпројекта”, предузећа ангажованог да у оквиру редовне санације обави инспекцију саобраћајнице, уочио је у току овог месеца оштећење греде које у претходним прегледима није откривено. Према извештају о хитним интервенцијама који су инспектори тог предузећа послали „Путевима Србије” реч је о низводном новобеоградском носачу који је испод коловоза напукао на три места. За две пукотине установљено је да су озбиљније, док је трећа мања напрслина.
Овај „квар” настао је као последица замора материјала због превеликог оптерећења саобраћајнице. Продирање атмосферске воде у конструкцију моста довело је до стварања рђе на оштећеном носачу, а узрок је дотрајалост асфалта, подлоге и хидроизолациног слоја испод коловоза који одавно не могу да задрже воду. Због тога на том делу коловоза често су се отварале рупе у асфалту, па су се удари точкова теретних камиона преносили директно на греду, постепено је ломећи.
У „Путевима Србије” наводе да ће санација напуклог дела бити завршена у наредне две недеље, после чега ће саобраћај бити нормализован. Радници „Мостоградње”, главног извођача радова на одржавању, поправљаће ћуприју на две позиције – уз стуб 30 на десној обали Саве и изнад воде, с доње стране конструкције, у пољу МП06.

Санацију је, према извештају о хитним интервенцијама, неопходно обављати искључиво дању и у повољним временским условима.
– Неопходно је заварити напукле делове и проверити шрафове који повезују греду пречника 60 пута 40 центиметара и плочу коловоза – објаснио је Дробњак.
У три дана „непосредних” радова саобраћај ће, осим у средњој, бити у потпуно затворен и на деоници од 200 метара у десној „спорој” траци.

М. Л.


Коментари5
769c8
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

joca peric
da li uopšte mogu proći gazelom ili je saobraćaj u svim trakama skroz obustavljen?!
Никола Радовановић
Ех несреће ли да баш тај мост дође у проблем.Поред тога што ће саобраћај у Београду бити много успоренији него иначе,треба разумет ида ће бити успоренији и на много вишем нивоу,на међународном. Београд је на добром стратеђком положају,дакле овај проблем би могао и да успори и превоз робе из Азије у Европу,односно Европску Унију!
Petar Sijan
Bolje je ispitati celu konstrukciju mosta radi svake eventualnosti i sprecavanja nezeljenih posledica.
petar ostojić
Da bi sprečili nesnosne gužve treba razmisliti da se uvede ograničenje kretanja za vozila registrovana u BG na PAR-NEPAR uz pojačanje gradskog saobraćaja - makar dok se most ne sanira: Gužve bi se odmah smanjile za 50 %.
Pavle
Zaboga, zasto onda lazu da ce radovi biti gotovi za 10 do 12 dana? Sramota je koliko nasi zvanicnici lazu!

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља