четвртак, 12.12.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 17:33

ЕБРД одобрио новац за „Газелу”

Аутор: М. У. А.среда, 24.02.2010. у 15:00

Борд директора Европске банке за обнову и развој на јучерашњем састанку одлучио је да одобри исплату кредита за финансирање приступних путева мосту „Газела” и обилазнице око Београда на делу од Батајнице до Добановаца, саопштила је јуче та финансијска институција. ЕБРД подсећа да је финансирање одлагала због одређеног броја нерешених питања у вези са пресељењем ромских породица које су живеле испод „Газеле”.

Пре доношења ове одлуке, извршили смо детаљну процену спроведеног расељавања. Закључили смо да нека од нерешених питања и даље постоје иако је пуно урађено, саопштавају у Европској банци за обнову и развој.

Борд директора ЕБРД је стога сагласан да у овом случају одобри исплату кредита, али под претпоставком да ће та банка наставити да сарађује са представницима Републике Србије и града Београда са којима ће и даље пратити напредак целокупног процеса расељавања.

Борд директора је захтевао да буде редовно обавештаван о напретку овог процеса. Представници у Србији формално су потврдили своје опредељење да наставе сарадњу са ЕБРД-ом како би се испоштовали услови предвиђени политиком недобровољног расељавања породица. 

Пошто је изабран извођач радова као и надзорни инжењер, очекује се да ће средства из кредита ЕБРД-а бити исплаћена у најкраћем могућем року.

Пројекат београдског аутопута и обилазнице заједно финансирају Европска банка за обнову и развој и Европска инвестициона банка кредитима у укупном износу од 160 милиона евра, с једнаким учешћем обе банке.


Коментари6
13184
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Deda Evropljanin
@ Ljuba- Decace, priznaj javno svima ko je taj koji bi Beogradu dao kredit " na djor nevidjeno" i jos beskamatni? Cik objasni dedici, mozda sam ja malo ostario pa ne razumem stvari dete?
Ljuba
"Znaci da postoje razumni ljudi koji hoce da nam pomazu iako mi na sve imamo prigovor" - nije, nego su videli da cemo MI DA SE SNADJEMO I BEZ NJIH, pa da im ne izmakne josh jedno namicanje omche nama oko vrata (nu - BUDUCIM generacijama, koje ce da vracaju kredit) i josh jedno cedjenje suve dernovine zarad njihovog profita (EBRD je BANKA, koja ZIVI od PROCENTA!!!). Niti su naivni, niti ALTRUISTI!
до Коритника!
Хоће ли се већ једном та обилазница око Престонице направити!
Deda Evropljanin
Ljudi dajmo malo, oladimo! Pa ovo je vanredna vest! Znaci da postoje razumni ljudi koji hoce da nam pomazu iako mi na sve imamo prigovor.Gradonacelnice Djilas i Beogradjani, zahvalimo EBRD na razumevanju i podrsci i nazdravimo svi zajedno za buducnost "Gazele" i Beograda u evropskoj Srbiji! Ziveli mi deco!!
Zlatan M
Obišao sam Gazelu ovih dana, kao i u vrijeme sanacije. Boljeli su me komentari na račun konstrukcije i kvalitete radova u vrijeme izgradnje prije 40 godina. "MOSTOGRADNJA" je bila svjetska firma u toj branši. Gazela je bila ljepotica, koja je u svjetskim okvirima pobirala mnoge nagrade i priznanja. Neupućeni ljudi ne računaju da mostove treba održavati. Kada je puštena u promet, cijela SFRJ je imala 350.000 registriranih motornih vozila. A koliko vozila pređe preko tog mosta dnevno?!! Dalje, titrajna opterećenja (a ona su srazmjerna broju osovina i opterećenju tih osovina) su glavni faktor roka trajanja jednog mosta. Cijelo ovo proteklo vrijeme na mostu su vršeni samo kozmetički radovi. Bojim se da je zamor materijala nosivih elemenata mosta dosegnuo krajnju granicu. Sve ima, ljudi moji, svoj vijek trajanja. Pa i najbolje izgrađeni mostovi, kao što je Gazela. Srbija ima vrhunske mostograditelje, pustite njih da urade svoje. Beogradu treba još barem 5 mostova na Savi i Dunavu!

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна / Вести дана

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља