среда, 14.11.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:30

На „Газели” тесно до 23. јуна

четвртак, 10.03.2011. у 22:00
У току радова биће поправљен носач моста, постављена изолација, саниране и асфалтиране коловозне плоче, замењене дилатационе спојнице и уређене пешаке стазе Фото Д. Јевремовић

Радови на мосту „Газела” који почињу у уторак 15. марта блокираће две од шест саобраћајних трака. То ће у следећа три месеца знатно отежати кретање возила не само преко моста, већ и у осталим деловима Београда. Надлежни у граду и „Путевима Србије” препоручују Новобеограђанима, пре свега, да за прелазак у стари део града користе друге мостове и аутобусе ГСП-а.

у првој етапи радова која ће потрајати од 15. марта до 23. јуна за саобраћај биће затворене десна и средња трака у правцу од Новог Београда ка Нишу. Са ове стране моста биће проходна само брза трака.

– На страни моста у правцу од Ниша ка Новом Београду све три траке биће проходне. Саобраћај ће бити организован по принципу „два плус два”, па ће крајња десна и средња трака бити резервисане за правац Ниш – Нови Београд, а брза за супротан смер – каже Славољуб Тубић, заменик директора „Путева Србије”.

Од средине априла пролаз преко „Газеле” биће забрањен тешким камионима и они ће бити преусмерени на обилазницу. Због специфичног посла и потребе да се смање вибрације, у то време аутобуси највећег градског превозника мораће да се споро крећу преко моста.

Бранко Смиљанић, заменик секретара за саобраћај, каже да ће радови на најдужем мосту преко Саве бити сложенији него прошле године.

– У исто време „Путеви Србије” ће радити на две приступне рампе – силазак са моста у правцу Београдског сајма и код „Сава центра”. Више главобоље ће задавати обнова силазне рампе у правцу Бановог брда. Радови ће трајати три месеца и онима који су до сада користили овај излаз са моста на располагању ће бити излаз у Улицу кнеза Милоша и преко саобраћајног чвора „Мостар” излазак на правац према Сајму. Друга могућност је петља код Хитне помоћи, у правцу Сењака. После би се са Кошутњака спуштали ка Бановом брду – рекао је Смиљанић.

Неће бити велики проблем што се обнавља силазна рампа код „Сава центра”, каже Смиљанић, јер возачи са новобеоградске стране то могу лако да надокнаде. Ако се на једном излазу са моста ради, на свега километар се налази нови излаз са аутопута.

Смиљанић наглашава да ће до 23. јуна бити укинуто аутобуско стајалиште „Мостар” у смеру ка Коњарнику и Медаковићу за аутобусе на линији 17 и 18.

– Путницима који су ово стајалиште користили за преседање на линије које воде Булеваром војводе Мишића и Улицом кнеза Милоша препоручује се преседање на стајалишту „Сава центар” на линије 88 и 89 ка Бановом брду и 74 ка Улици кнеза Милоша. На станици „Сајам” путници могу да замене аутобусе са линија 88 и 89 за возила 23, 37 и 58 – истиче Смиљанић.

у договору са „Путевима Србије” нашло се најбоље решење да би са новом динамиком радова на „Газели” суграђани са што мање мука прошли кроз радове.

– То није било лако, јер је реч о путу од међународног значаја који пролази кроз нашу земљу. Првобитно је било планирано да се скине трамвајска електрична мрежа која је закачена на доњи део „Газеле” и да трамваји чак три месеца не превозе путнике до Бановог брда. Од овога се брзо одустало, јер би грађани имали проблема да дођу до центра града – објашњава Смиљанић.

Д. Спаловић


Коментари7
a2cc3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

mateja beljan
a kako bi bilo da neko spomene i bg voz kao alternativu, a ne samo jadan, uzani, stari savski most, i, osim gazele, jedini drumski most na savi kroz urbani deo grada - brankov.
Zoran O.
ja zivim u Beogradu, svaki dan koristim gazelu i znam sta je vuci se po pola sata i vise na posao i nazad.vise volim onaj uradjeni deo puta od sava centra do studentskog grada nego svo to cekanje za prelazak,pa cu izdrzati i ovaj period da ceo put bude takav i naravno bezbedan /sa tim se slaze vecina beogradjana siguran sam/.
gordijanus t
dobro bre, kad ce ta drzavna revizija da udje u te puteve srbije...to preduzece toliko pljacka na osnovu asfaltiranja da je to vec prevrsilo svaku meru...
Sonja A
Pa, neće valjda da bude zatvorena Gazela za vreme leta kada toliko ljudi ide na Adu. O tome se mislilo, pretpostavljam. Ali, uostalom, kad god da je zatvore, nekom i nečemu će smetati. Moramo malo da trpimo, stalno kukamo kako su nam putevi loši. I ne daj bože da se nešto desi. Gazela je užasno nebezbedna. Možda je ovo kratkoročno loša vest, ali dugoročno je prilično dobra.
sremac sumadinac
Molim vas odgovorite,cija je investicija gradska ili drzavna?Sta je sa izvodjacima dogovoreno i ko su oni, domaci ili strani.Da li je napravljen ugovor i ima li garancija da se izvodjac nece povuci posle uzimanje avansa.Nasi strucnjaci investitori ocigledno se prvi put srecu sa ovakvim poslom.Ovo pitam jer su to i moji novci. pozdrav Sremac Sumadinac

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља