недеља, 18.11.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 19:52

Путеви Србије: Завршетак обилазнице око Београда 2013.

Аутор: Бетанедеља, 01.05.2011. у 14:55
Фото Коридор 10

БЕОГРАД – Завршетак обилазнице око Београда на Коридору 10 очекује се 2013. године, изјавио је данас директор Јавног предузећа Путеви Србије Зоран Дробњак.

"До сада је у обилазницу, која је почела да се гради пре 21 годину, уложено око 100 милиона евра", рекао је Дробњак новинарима у Батајници, приликом обиласка радова на обилазници око Београда.

Према његовим речима, "на делу обилазнице остало је још да се ураде сектори пет и шест, од Орловаче до Бубањ потока, где се тренутно раде три моста у вредности од 20 милиона евра, као и тунел Стражевица".

Он је навео да ће изградња петље Батајница и траса обилазнице од Батајнице до Добановаца у дужини од девет километара, као и петља у Добановцима, бити изграђени од кредита вредног 115 милиона евра који је Србија добила.

"Од укупне дужине обилазнице од 47,4 километара, до сада је изграђено 26 километар", казао је Дробњак.

Директор сектора за мостове предузећа МБА Радослав Ускоковић казао је да ће петља Батајница бити завршена до краја 2012.

"Петља се састоји од више мостова, али два највећа су дужине од по 1.500 метара", рекао је Ускоковић и додао да су припремни радови почели у марту, а радови на петљи 15. априла.

Београдска обилазница је део европског Коридора 10 и она би требало да растерети саобраћај у Београду и измести превоз опасних материја из града.

Раднике на обилазници је обишао и министар инфраструктуре и енергетике Србије Милутин Мркоњић, који је казао да држава "путарским фирмама не дугује ништа".

Мркоњић, који је данас на градилишту ручао са путарима, најавио да ће током дана обићи и радове на мосту на Дунаву, код Бешке, као и радове на Коридору 10 код Суботице, док ће сутра посетити путаре који раде на Коридору 10 у Врању и Димитровграду.


Коментари28
7b740
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Петар Милчић
@ужас: Није баш тако. Кроз Чешку (која се граничи са највећом привредом европе, Па је нормално да је пут много коришћенији) је аутопут УЖАСАН. Непрестано треска, јер је од бетонских плоча са лошим спојевима, а с времена на време се налети на трес који избије све амортизере, малтене. насеља јесу добро звучно изолована. Од Хоргоша ка Новом Саду се доста урадило, мада је ретко пуштен саобраћај, да ли се чека последњи слој асфалта или технички пријем, не нзам. Нисам сигуран који је рок али на северу се ради. Био сам баш пре неки дан, немојте, молим вас, да причате тако напамет.
bo mi
@Херсег Гора и Косовар Put se gradi na osnovu frekvencije saobracaja na odredjenoj relaciji. Mozda nas povezuje put preko HR sa zapadnom evropom, ali sa Budimpestom, Ukrainom i Rusijom recimo, to je prilicno "okolo". Nije Zapadna Evropa jedino sto postoji. A kao zitelj Vojvodine, pre sam za izgradnju autoputa Ruma- Novi Sad- Zrenjanin koji je izuzetno frekventan i prilicno opasan u poslednje vreme. U zdravlje!
NEUTRALNI POSMATRAC
Polovinom 2008. god. Ministar DJelic je izjavijo, Daje ceo svet zahvatila ekonomska kriza koja je veca od one iz 1929.god.ali to nas nista ne dotacinje, Srbija ce jedina da dobro zaradi na toj svetskoj krizi.. E, Naj verovatnije dace pred ove izbore DJela dase oglasi , dasmo dobro prosli kroz ovu krizu a moglismo jos ibolje da nismo spasavali Ameriku i Evropu od krize.Na slican nacin ce oni da opravdaju decenijsku izgradnju obilaznice oko Beograda koja vise lici na KOZJU STAZU u odnosu na obilaznice drugih evropskih gradova.
у ж а с ! !!
Прекјуче сам прешао путем од Хоргоша до Београда. Ужас, ништа није завршено, иако је 20 пута отварано, а постојећи пут пропада. Кроз Чешку, Словачку и Мађарску свуда видите на десетине камиона на путу и поред пута у сваком тренутку, а у Србији пустош... Обилазница око Београда је смешна. Зашто се прави тунел кроз Стражевицу, кад је могло брдо да се заобиђе, пут буде правији и јефтинији? Лоше планирање, неогдоворност, лош квалитет радова ... Чуо сам недавно да је нашој металној индустрији понуђено да направи потребне греде за мост на Ади; одговорили су да им треба најмање 1 година за то. Кинези су, уз извињење што не могу брже, одговорили да им требају 3 месеца! Петља која се назире са десне стране Саве је лоша, затвара обалу, тобоган се беспотребно руши, а могао је да остане ... У Србији царују непоштење, незнање и неодговорност.
Херсег Гора и Косовар
Одлично ! Треба одредити приоритетне деонице Коридора 10 и ауто-путеве државног значаја: (1)ОБИЛАЗНИЦА око Београда, али одвајање пре Врчина, па поред југо-западне стране Авале; (2)НИШ - СОФИЈА, који спаја не само Србију, Бугарску и Турску, него Немачку и Европу са Блиским Истоком ; (3)Београд-Уб-ЧАЧАК, а даље ТРИ полу ауто-пута за: 3.1.)Ужице, Вишеград, Сарајево, 3.2.)Ивањица, Сјеница, Подгорица, Бар, 3.3.)Краљево, Рашка, Косовска Митровица; (4) НИШ-ЛЕСКОВАЦ- за Врање и Скопље може и полу-аутопут; (5) Нови Сад-СУБОТИЦА (може и полу ауто-пут, јер се са Централном Европом повезујемо готовим ауто-путем преко Загреба)... Војвођански лоби је преокренуо приоритете, због својих аутономашких интереса (и још нечијих?), а на штету ДРЖАВНИХ и интереса СВИХ ГРАЂАНА Србије..

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља