четвртак, 17.10.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:47

„Приморје” и званично на петљи у Гагариновој

среда, 29.06.2011. у 22:00

Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда потписала је јуче уговор са компанијом „Приморје” која има обавезу да у року од 400 дана изгради комплетну петљу „Јурија Гагарина” и део саобраћајнице од моста преко Аде Циганлије до Улице пролетерске солидарности. На основу уговора, до краја године словеначка фирма је обавезна да изгради саобраћајницу која ће омогућити силазак возила са моста.

Посао на изградњи дела саобраћајница у Новом Београду у децембру 2010. године на међународном конкурсу добила је словеначка фирма СЦТ. Свега непуних месец дана касније ова фирма прогласила је неликвидност па је Дирекција за грађевинско земљиште раскинула уговор и расписала нови тендер.

Од три фирме које су првобитно учествовале на конкурсу нове понуде за изградњу дела новобеоградских саобраћајница доставили су аустријски ПОРР и словеначко „Приморје”. Турски „Колин” је дописом обавестио надлежне у граду да неће учествовати на новом конкурсу.

Приступни путеви са новобеоградске стране протезаће се од моста до Тошиног бунара, а на том потезу биће изграђено шест раскрсница. Ова саобраћајница пролазиће поред блокова 24, 28, 37 и 38. Одатле иде паралелно са железничком пругом до Отвореног тржног центра („бувљака”)у Новом Београду и скреће ка Бродоградилишту, односно малој Ади.

Д. С.


Коментари14
bdaf2
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

mio i drag most
Nek naprave,jos negde ovakav,ali u inostranstvu,za iste pare!
mika mikic
Човек просто да не поверује. Ова проста, Назовимо је петља кошта исто као и мост код Бешке. Па ово је чисто поткрадање српског народа и наше државе Србије.
Aspalathos M
@Јужна Морава Док је Срба и Србије Словенија бо живела! Конац и ПЕТЉА у Гагариновом булевару дело КРАСИ. А онда на Дунав - Земун и Крњача су већ нестрпљиви, а Панчевац већ одавно стење под оптерећењем и колског и железничког саобраћаја. Градити мостове преко река и међу народима да би НАТО имао шта да гађа - никад им нећемо заборавити Нови Сад, Варварин, Грделицу...
Miki Nbg
Prvobitno resenje je bilo da saobracajnica od mosta do Tosinog bunara bude na stubovima kako se nebi sekle postojece ulice i kako bi se omogucio brz protok saobracaja sa mosta bez zagusenja na semaforima. Nekim cudom se odustalo od toga a da javnost i nije bila obavestena (verovatno su ocenili da je skupo) i sada citamo da ce put biti u nivou zemlje i bice 6 raskrsnica.Eto vec prvog zagusenja na raskrsnici sa Proleterskih solidarnosti a mogu da zamislim jos jednu raskrnicu u Omladinskih brigada kod pruge. A dok se ne napravi taj put,koje resenje imaju vozaci kada predju most ka NBG.Ili kroz Proleterske solidarnosti ka Areni na autoput gde je vec i sada zagusenje,ili desno pa opet na autoput kod Sava Centra ili u Jurija Gagarina ka blokovima a J Gagarina se vec gusi u saobracaju. Da zakljucim,bez pristupnog puta ka Tosinom bunaru i dalje ka Zemunu/autoputu ovaj most nista nije uradio vec je samo prebacio kolaps od Sajma na Novi Bg.
Mrki Radoje
Не свиђа вам се коментар, знао сам. Ипак, ја сам понављљач, па понављам. Да знате. Посао "Није могао да одради Београд Пут" или Планум, Ратко Митровић, коначно могли су да оснују нову фирму, запосле наше људе. Питате се? Па и онако ће то све да изграде наши робови за плате 200 долара, а маст ће да оде у џепове послодавца и Приморја. Да ли ће страни радници проћи тест квалификованости, или можда неће уопште бити страних радника, не исплати се да их плате. Уведена принудна управа у Србију.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља