петак, 22.02.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:30

Мардок дреши кесу

Аутор: Ј. С.четвртак, 29.12.2011. у 22:00
Ру­перт Мар­док же­ли да из­бег­не ште­ту (Фото Бета)

Власник медијске империје Руперт Мардок одобрио је сто милиона фунти као вид одштете онима који су његову компанију, односно његов британски таблоид „News of the World”, тужили за прислушкивање.

У нади да је скоро 120 милиона евра довољно за поравнање са појединим жртвама прислушкивања, Мардоков „Њуз корпорејшен” гледа да избегне будуће повлачење по судовима и даље урушавање угледа компаније.

Како су извори блиски истрази открили листу „Индипендент”, многи оштећени су спремни да прихвате нагодбу и одустану од тужбе. Управо је то оно што би желела и компанија јер би током наставка суђења на светлост дана могле да изађу и до сада непознате жртве и нови детаљи о начину рада у некада најпродаванијем, а сада угашеном Мардоковом таблоиду „News of the World”.

Већ је 55 људи поднело тужбу против „Њуз корпорејшена” у чијем је власништву некада био поменути таблоид, а данас су у Британији и тиражни „Сан” и угледни „Тајмс”.

Лондонска полиција тврди да је број жртава око 800 и да су нова суђења извесна ако се компанија не договори са оштећенима.

Мардокова империја је пет година негирала да њени новинари долазе до информација на незаконит начин, да би у априлу ове године коначно признала грешке и прве тужиоце обештетила са 20 милиона фунти.

Уследило је и гашење листа „News of the World”, али је број оних који су их тужили био све већи, па, оцењује „Индепендент”, Мардок великодушном понудом жели да предупреди нове случајеве и још већи цех.

Већ у фебруару се наставља саслушање сведока када ће се,  уколико се компанија са њим не нагоди, појавити и глумац Џад Лоу. За сада је вансудским поравнањем решено 13 случајева, а новац је распоређен неуједначено, од одштете вредне 100.000 фунти па до оних које су „тешке” и по неколико милиона фунти.

----------------------------------------------

Три милиона за унесрећену породицу

Случај који је највише потресао острвску јавност јесте нестанак тинејџерке у чији су телефон упали репортери листа „News of the World” желећи да јој уђу у траг. Компанија је родитељима девојчице, за коју се касније испоставило да је убијена, исплатила три милиона фунти на конто одштете. Глумица Сијена Милер је као жртва неетичког истраживања таблоида добила 100.000 фунти надокнаде плус 200.000 за трошкове суђења.


Коментари0
ecfa9
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна / Спектар /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља