уторак, 20.10.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
среда, 26.02.2014. у 12:50 Танјуг

Поново без доделе фреквенције, Коперникус-Нова 4:4

(Фото архива Политике)

БЕОГРАД – Савет Републичке радиодифузне агенције на данашњој седници поново није донео одлуку о додели националне фреквенције, пошто су по четири гласа добиле телевизија Коперникус и телевизија Нова, док је један листић за гласање остао незаокружен, изјавио је за Танјуг заменик председника Савета РРА Горан Караџић.

Он је рекао да одлука о додели фреквенције није донета, пошто је за то било потребно да једна од телевизија добије пет гласова.

Караџић је објаснио да учесници у конкурсу сада имају право на приговор након добијања решења и онда ће Савет то разматрати.

„Ако пропадне и овај други конкурс, не знам колико је реално да се распише трећи и о томе ћемо се посаветовати са другим државним органима, међу којима су РАТЕЛ и Министарство телекомуникација”, рекао је Караџић.

Конкурс за националног емитера је расписан октобра прошле године, био је отворен до 30. децембра, а једини заинтересовани биле су телевизије Нова и Коперникус.

РРА је саопштио данас да је на седници разматрана представка изборне листе „Двери”, уз закључак да је, од тренутка када је Савет позвао емитере на изјашњење по овом питању, заступљеност изборне листе знатно повећана код свих емитера.

Чланови Савета РРА обавили су и разговор са представником телевизије „Палма плус” и упозорили га да енормним фаворизовањем једне изборне листе на свом програму озбиљно крши Закон о радиодифузији и Опште обавезујуће упутство за понашање емитера у току предизборног периода.

Савет је наложио овој телевизији да до краја изборног процеса усклади свој програмски садржај, тако да сви учесници буду равномерно заступљени, нагласивши да ће програм „Палме плус” бити под континуираним мониторингом стручних служби Агенције.

Коментари5
c35dd
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

ИМТ Раковица
Очигледно да је тарифа у међувремену подигнута.Све по систему Раковице-ИМТ-а(Имали Мене Тамо)
Dejan R. Popovic, dipl. inz.
Povodom mudre odluke Saveta RRA-a, pogledao sam sta ima novo na internet stranicama JP "Emisiona tehnika i veze". Sa zadovoljstvom sam u rubrici "ETV vesti/Akcije" procitao interesantan tekst - "Besplatna digitalna TV za veći deo Srbije". U prvom pasusu ovog teksta pise: "Takva mreže daje mogućnost da bi već sada oko 75 odsto stanovništva Republike Srbije moglo da gleda digitalnu TV preko zemaljskih predajnika, ukoliko bi JP ETV dobilo "zeleno svetlo" da je pusti u rad, a građani imali odgovarajuće prijemnike (Set top bokseve)." Posebno sam se zamislio nad drugim delom ove recenice i zapitao ko jos treba da da "zeleno svetlo" da bi digitalna terestricka TV radio-difuzna mreza (pa makar i iniicijalna) bila pustena u rad, ako je RATEL krajem prosle godine vec izdao JP ETV dozvolu za koriscenje frekvencija/kanala, u skladu sa clanom 104. stav 4.Zakona o elektronskim komunikacijama. Obezbedjivanje odgovarajuce kolicine STB (Set Top Box) uredjaja na trzistu nema vise smisla komentarisati.
Miodrag Sekulic
imali ste jedan zadatak da doneste odluku! Ako su televizije ispunile kriterijume jednostavno ste morali okoncati ovu farsu! Jos jedna Sramota od strane RRA!
Aspalathos M
Posle produžetaka - penali!
ilija despota mitrović
ČITAM NOVINE I MISLIM a imam pravom da i javno istupim u svoje ime pa to i činim. Ne favorizujući nijednu televiziju prijavljenu na konkursu konstatujem čim je došlo do glasanja obe teleizije su ISPUNILE USLOVE KONKURSA došlo je do glasanja i nije doneta odluka. TREBA SMENITI SVE ČLANOVE RRA i to odmsah- OBRAZLOŽENJE. nedavanjem podrške nijednom učesniku konkursa dire3ktno oštećuju budžet iz koga primaju platu. zabranjuju da drugi rade , da su dali dozvolu radio bi još neko i punio i budžet i fondove. Ovakva RRA koja misli da je nezavisna je donela neustavnu odluku sa praznim listićem. predlažem ministru finansija da i njihovi računi za platu budu prazni. ako je u pitanju podjednako predstavljanje stranaka i drugih učesnika u kampanji pa svi imaju podjednaku mogućnost da plate. a ako ne plate termin je slobodan i novinari zavise od plate.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља