петак, 02.10.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 16.06.2014. у 15:00

Колико кошта „гратис” производ

Промоције често доводе купца у заблуду, зато проверите рачун на каси

Промоције нису увек корисне за купца. То показује и искуство читаоца Петра Јеремића из Београда који се јавио нашој редакцији.

Он је пре неколико дана у „Темпу” на Вилиним водама обећани поклон на промоцији (паковање омекшивача) ипак на крају морао да плати.

– У овој радњи купио сам, између осталог, и три паковања омекшивача „силан”. Промоторка која је стајала поред полице љубазно ми је објаснила, видевши да гледам омекшиваче, да је у току промоција и да ако купим два различита паковања трећи добијам на поклон – објашњава Јеремић.

Како каже, више пута је питао да ли може било које паковање, или врста, на шта му је девојка објаснила да ако узме тачно две различите врсте, трећу, која је такође одређена условима промоције, добијам бесплатно, па је тако и урадио. Касније, међутим када је погледао рачун видео је да су му наплаћена три паковања омекшивача. Обратиосе запосленима на шалтеру за рекламације, а службеница му је објаснила да је морао да купи три исте врсте омекшивача, како је и наведено у проспекту који прати акцију.

– Међутим промоторка је, преда мном и пред менаџером, потврдила да јој је из компаније „Хенкел”, која ју је и ангажовала, изричито речено да су три различите врсте на промоцији, и да је цео дан тако муштеријама и објашњавала – каже наш читалац, додајући да је тражио и званично објашњење ко је крив, међутим менаџер радње је остао при свом ставу, упорно објашњавајући да је крива промоторка, док је девојка понављала да је добила другачије инструкције од „Хенкела”.

-----------------------------------------------------------

„Делез” и „Хенкел”: крива је радница

На питање „Политике” шта се заправо догодило и ко је одговоран за то што је купац који се обратио нашој редакцији обманут у „Хенкелу” и „Темпу” накнадно су утврдили да је заправо промоторка тога дана погрешно информисала купце и тако их довела у заблуду.

У „Делезу”, у чијем су власништву продавнице „Темпо”, кажу да „промотивне акције са добављачима често креирају заједно, али да тим који ради промоције одређује добављач”.

Они истичу да се на промотивном летку, који је потрошач послао на увид, јасно види шта је услов за добијање трећег, бесплатног омекшивача.

– То је да на рачуну буду производи исте мирисне ноте, а гратис паковање се одобрава се на каси. Уверавамо вас да је од почетка промоција била организована на овај начин, тако да претпостављамо да је промоторка направила ненамерну грешку – истичу у Делезу„”, додајући да су спремни да изађу у сусрет купцу и омогуће му да у истој радњи врати омекшиваче и замени их за промотивни пакет (који подразумева три производа истог мириса).

И у „Хенкелу” потврђују да је до неспоразума дошло јер је потрошач добио погрешну информацију од промоторке.

– Уверавамо вас да ћемо предузети све да се оваква ситуација не понови. У знак извињења, купцу који вам се јавио послали бисмо поклон-пакет наших производа”, кажу у овој компанији.

Е. П.

Коментари8
220a0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

b. stanic
skoro tridesetak godina koristila sam iskljucivo merimin decji sapun koji je bio izvanredan , kad je merima prodata Henkelu ocekivala sam da sapun ostane istog kvaliteta a da poboljsaju kvalitet praska , UPROPASTILI su decji sapun , prasak i dalje ne valja tako da njihovo nista ne kupujem.Molim da mi objasnite zasto Ariel iz Ceske daleko bolje pere nego Ariel iz Univera .
mile s.
Prilikom kupovine i preuzimanja fabrika,strane firme se obično obavezuju da neće menjati proizvodni program i nazive poznatih brendova odredjeni broj godina.Firma Henkel i dalje proizvodi nekada čuveni "Dečji sapun"Merime iz Kruševca, ali ne više u Kruševcu, već negde u Poljskoj,ali sa starim prepoznatljivim logom-znakom "M" i slikom nasapunjane bebice.Medjutim kvalitet,mislim na boju i miris nije ni približan onom starom ,dobrom sapunu ,više zaudara na sodu.Time dovodi kupce u zabludu,a i same trgovine ga reklamiraju kao Merimin sapun,što nije tačno.Mnogi potrošači se iznenade kad saznaju za ovo.
tbas oo
Pa najlakse okriviti promoterku ..
Boa II
U svakom poslu pa i u ovom bitno je STA PISE a ne sta vam RECENO. Tako vam je kada kupujete aranzman za more, uzimate kredit, pa i kada kupujete u prodavnici. Dakle: slusajte ali i CITAJTE.
Jelisaveta M
Sa promo slike jasno se vidi da je u pitanju promocija za dva ista mirisa omeksivaca da se dobija treci gratis. Nevolja je sto ovakve sitne stvari prodavci vecito serviraju kupcima. Tako se npr. za proizvod koji se najmanje prodaje a ima istu cenu kao i ostali slicni (npr razliciti mirisi omeksivaca) proizvodi odobrava popust, ali samo za tu vrstu, kako bi prodali zalihe. Ko obrati paznju sta kupuje videce koliko takvih sitnica nam se servira.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља