ЊУЈОРК - Амерички Интернет сервис Гугл анализирао је речи које корисници најчешће претражују на мрежи: испоставило се да су поједине намирнице, попут купуса кале или авокада, популарније од многих личности светског гласа.
Звезде скрећу велику пажњу, али се све више говори и о гастрономији.
Као и многи певачи и глумице и неке намирнице умеју да буду у тренду.
Гугл је тако упоредио кале, о ком тренутно сви говоре, са манекенком Каром Делавињ и дошао до закључка да ово поврће изазива веће интересовање од познатог топ модела.
Истина је да су Американци луди за овим купусом. Број фарми које узгајају ову зељасту биљку је у последњих пет година прешао са 954 на 2.500.
Истраживање је, такође, показало да је авокадо популарнији од прве даме САД-а, Мишел Обаме, а да интересовање за колачићима премашује пажњу коју побуђује Кање Вест.
Ако је веровати Гуглу, кафа је боље рангирана од Бијонсе, јаја имају више успеха од Рис Витерспун, а Мадона и Кети Пери могу само да сањају о слави пилетине, односно пице.