уторак, 17.09.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:56

„Златна труба” постала „Нордик Гуча”

Аутор: Г. Оташевићсреда, 27.05.2015. у 22:00
Хотел у Гучи ових дана, радови у јеку (Фото Г. Оташевић)

Гуча – Иако је банкротирао на Видовдан 2011, хотел „Златна труба” у чувеној драгачевској варошици поново ће отворити двери тачно четири године касније, али под именом „Нордик – Гуча” (HotelNordic – Guca). Тако су одлучили норвешко-српски инвеститори који су преко београдског предузећа „Оушн рентал”, прошлог септембра, пазарили ово здање за 35 милиона динара.

– Изглед хотела биће потпуно освежен а преуређење, започето средином марта ове године, укључује адаптацију јавног простора и опремање две банкет сале од којих једна има галерију а друга отворени плато. Моћи ће да приреде више догађања истовремено, за укупно 800 гостију – каже за „Политику” Дејан Вуковић из Београда, један од инвеститора.

У току је и обнова унутрашњости, дизајнерски и грађевински, и замена дотрајалих делова крова. Сва купатила биће потпуно реновирана а одаје преуређене. Хотел ће, као и раније, имати 31 собу и три апартмана, са укупно стотину лежајева, а Вуковић је саопштио да је отварање предвиђено за крај јуна.

– Увелико припремамо пакет програма за 55. Драгачевски сабор трубача, који ће бити одржан од 3. до 9. августа. После тога хотел ће се посветити другим облицима привлачења гостију, попут банкета, спортских припрема, рекреативних настава, омладинског и конгресног туризма. Имамо на располагању спортске терене и две затворене спортске сале, а после Сабора на платоу ћемо опремити дечју играоницу. За почетак, биће отворено десет радних места али ће се број запослених повећавати увођењем нових садржаја – казао нам је Вуковић.

Хотел ће, дакле, радити читаве године а менаџер „Нордика” Саша Ратковић, којег смо затекли у банкет сали са мајсторима, вели да цене услуга још нису одређене:

– Имамо посебан тим који припрема нови визуелни идентитет хотела и интернет-страницу, и стара се о финансијама. Цене ће бити део једне веома прилагодљиве понуде и зависиће од дужине боравка.

Хотел грађен по пројекту Михаила Митровића, са 2.320 квадрата, отворен је 1981. године. Радио је у саставу УТП „Драгачево”, а крајем деведесетих био продат београдском привреднику Слободану Младеновићу. Године 2009. добио је и хелиодром, али је због сталног пада броја гостију банкротирао и био затворен 28. јуна 2011.

Иначе, у Гучи је на том месту од 1932. стајала кафана „Оријент” са помоћним зградама. Власник крчме, мештанин и шаљивџија Добросав Протић заповедио је да се на зидовима испишу следеће поруке: „Ко пије умреће – ко не пије и пре ће” и „Чија ли је – чија бити неће”, али је убрзо банкротирао па је Драгачевска пољопривредна банка 1936. године кафану дала у закуп Средоју Протићу.

Већ постоји и прва резервација за хотел „Нордик Гуча”. Прошле седмице, менаџеру се телефоном јавио др Душан Миливојевић из Штутгарта и затражио смештај у апартману почетком августа, током трајања 55. Сабора трубача. Овај лекар родом из драгачевског села Котраже, који има ординацију у чувеној Кенингштрасе, већ 34 године, дакле од самог отварања, увек одседа у „Златној труби” током Сабора. Он је гостовао у овом хотелу чак и у четири протекле године, док је био закључан. Како је то извео?

– Лако. Хотел је од 2011. радио само по седам дана годишње, и то у време Сабора, али сам се, преко пријатеља из Чачка, упознао са стечајним управником Милићем Нешковићем. А он је, приликом издавања хотела угоститељима на седам дана, свакоме условио да један апартман издају мени – каже др Миливојевић за „Политику”.


Коментари6
6118c
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Muradin Rebronja
To je u Norveškoj poznati hotelski brend, i kao takav, namenjen je njima i mnogim drugim Evropljanima. Sjajan primer šta znači brend koji ima know-what (zna šta), know-how (zna kako) i tržište. Ove naše kafeđije i kafansko-menzaški "ugostitelji" će konačno videti kako izgleda i kako posluje moderan hotel sa modernim restoranima. Hotelijeri, ne samo iz okoline, nego i cele Srbije, pravac u Guču da vidite "čudo neviđeno". Konačno!
Неизвесна будућност
Без инспирације. Макар да су га Golden Trumpet назвали ако већ хоће нешто на енглеском.
Deda Djole
Zahvalnost investitorima koji vracaju zivot nasem selu i nasoj tradiciji
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Није проблем назив хотела (и прва кафана која је отворена на истом месту 1932. није имала име "Шареница", "Фрула", "Србија", "Драгачево"..., него "Оријент". Мене брине што је место баксузно, па све тамо некако банкротира.
Exit & Guca lover .
Odlicna vest, neka se zove Nordic, Gasprom, American Express, kako bilo, samo neka se radi. Ako je rec o skandinavskom lancu hotela Nordic, nista posebno, ali sasvim pristojni smestaj, jos bolje, dobicemo dodatnu reklamu.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља