среда, 23.10.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:58

Реорганизација у „Твитеру”, акције у паду

Четири висока руководиоца популарне друштвене мреже за кратке поруке одлазе из компаније, а један од њих прелази у Гугл
Аутор: Агенцијечетвртак, 28.01.2016. у 18:28
Друштвена мрежа „Твитер” тренутно има више од 300 милиона корисника (Фото Ројтерс/К. Ремпел)

Њујорк – Четири висока руководиоца друштвене мреже „Твитер” одлазе из те компаније, написао је генерални директор мреже Џек Дорси у једном свом твиту, известила је агенција Ројтерс. То је највећа промена у руководству „Твитера” откако се Дорси вратио на функцију генералног директора компаније, и део је његових настојања да компанију врати на стазе раста, оценила је британска агенција.

После ове вести, акције „Твитера” пале су за четири одсто.

Компанију ће, према речима Дорсија, напустити директор медијског одељења Џејкобс Стентон, директор одељења за развој производа Кевин Вејл, директор инжењерског сектора Алекс Ретер, и директор одељења за људске ресурсе Брајан Шипер.

Од прошлогодишњег повратка Дорсија на позицију генералног директора, акције „Твитера” пале су за скоро 50 одсто, и сада се њима тргује по цени која је испод нивоа са иницијалне јавне понуде (ИПО), јер компанија није успела да значајније повећа своју корисничку базу.

Џејсон Тоф, који је на челу „Твитеровог” одељења за видео-стриминг, написао је у свом твиту да он такође напушта „Твитер” како би се придружио „Гуглу”, известио је Ројтерс, и подсетио да је у октобру прошле године Дорси говорио о „ангажовању и инвестирању у таленте”. „Твитер” ће, према тврдњама једног неименованог извора, ускоро представити и два нова члана управног одбора, пренео је Танјуг.

„Твитер” разматра опцију да омогући поруке од више од 140 карактера како би повећао број корисника

После вишегодишњег периода снажног раста, којим је „Твитер” постао једна од најпожељнијих интернет компанија, у последњих годину и по дана раст те компаније је драматично успорен пошто по броју корисника никако не може да ухвати корак с „Фејсбуком”.

Подсетимо, Дорси је помогао у оснивању „Твитера” и управо он је увео ограничење од 140 карактера по твиту како би се лако користио на мобилним телефонима који су могли да пошаљу поруку с највише 160 карактера. Због напретка у порукама с паметним телефонима, „Твитер” сада разматра опцију да омогући поруке од више од 140 карактера како би повећао број корисника.

Друштвена мрежа „Твитер”, која тренутно има више од 300 милиона корисника, регистровала је најспорији раст броја нових корисника током 2015. године, заостајући за „Инстаграмом”, чија је корисничка база прошле године премашила број од 400 милиона корисника.


Коментари3
9bbb3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Zoin Mihailo
Tvit od 140 karaktera je sasvim dovoljne dužine. Mnogi i tih 140 karaktera ne znaju kako da popune.
Zoran Miladinović
Tviter ne treba da se takmiči sa Fejsbukom, jer to su mreže potpuno drugačijeg profila, ne spadaju u isti koš i nisu ni konkurencija.Broj aktivnih korisnika tvitera, znatno je manji od tih 300 miliona, ne prelazi ni 100 miliona.To je i razumljivo, jer većina tviteraša koji formalno imaju nalog, su ustvari fejsbukovci koji su ga samo formalno i otvorili, da vide šta se tu dešava, pa zaključe da im je dosadan,a ne zatvore ga.A, to je zato što tviter nije zabavno ćaskanje u krugu prijatelja i poznanika, uz šarenilo opcija, već neka vrsta tarabe ili zidnih novina, gde se ispisuju misli, stavovi, haiku stihovi, vrše dijalozi sa nepoznatim ljudima uglavnom.Pravi tviteraši su kreativni ljudi,a takvih je malo po prirodi stvari i njima povećanje karaktera u tvitu neće ništa značiti, a ostaloj većini je zanimljiviji fejsbuk.Ako se tviter bude približavao fejsbuku,takmičio se, onda će nestati kao različita društvena mreža.
Domagnoj
Evo misljenja uticajnog tviterasa...kako je drazesno posmatrati ga kako indirektno duva pod svoja nejaka krilca, kreativan na isti nacin kao sto bi bila i gomila balege - sireci vonj od 140 slovnih znakova.
Препоручујем 0

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна / Спектар /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља