понедељак, 25.03.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 21:37

Два руска воза стижу у средњи Банат

среда, 10.02.2016. у 13:50
(Фото Танјуг/Јарослав Пап)

ЗРЕЊАНИН - Средњи Банат добио је два нова руска воза за превоз путника, а примопредаја ће бити извршена у петак, изјавио је данас у Зрењанину начелник Средњобанатског управног округа Душан Шијан.

„У договору са људима из Железнице, направили смо и редослед потеза како да се прошири постојећи депо за одржавање возова у Зрењанину, у чему ће учествовати и Град Зрењанин, а где ће се одржавати ти нови руски возови”, рекао је Шијан после седнице Савета Средњобанатског округа.

Он је подсетио да је иницијатива за ревитализацију пруге кроз Банат поднета још пре две године, а да су два нова воза први корак ка томе, док су следећи депо и индустријски колосек за индустријску зону.  Извршни директор „Србија воза” Весна Брајовић казала је да је реч о возовима из транше од 27 нових руских возова - дизел моторних гарнитура.

„Од прве четири гарнитуре, две смо определили за Зрењанин јер знамо да је до сада стање било лоше и желимо да га значајно поправимо. Возови су нови, већ су саобраћали на нашим пругама, тако да ће бити значајно повећан квалитет саобраћаја што се тиче редовности”, казала је она.

Како је навела, две нове гарнитуре саобраћаће на релацији до Дунав станице у Београду и до Кикинде, а следећа гарнитура, из следећег контингента, биће стационирана као резерва тако да ће редовност бити на европском нивоу.

Извршни директор Друштва за управљање железничком инфраструктуром железнице Србије Милан Шеган казао је да стање пруге Панчево-Зрењанин-Кикинда, односно Банатско Милошево-Сента-Суботица, није на завидном нивоу имајући у виду тежину возова који туда могу саобраћати и брзину кретања.

„Разматрали смо могућност како најбрже да дођемо до побољшања стања пруге, а да одржимо и редовност путничког саобраћаја и да теретни саобраћај буде на завидном нивоу. У првом кораку биће предузете мере да отклонимо слаба места на прузи, док се у другом кораку разматра могућност да израдом пројектне документације подигнемо осовински притисак на 22,5 тоне и да брзине буду од 100 до 120 километара на час”, казао је Шеган.

Бета


Коментари5
0ba95
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Vladimir
Ova prica ima godinu dana,pruga je zaista losa,oni nece uskoro u pogon,potrebna je totalna rekonstrukcija pruge.
Милан Топалов
"Како је навела, две нове гарнитуре саобраћаће на релацији до Дунав станице у Београду и до Кикинде," "Избори су близу, канда", што би Лала рек'o! Да нису комплетне шине и "шлипери", који су, на спратовима, били у ж. станици Кумане, спремљени за ремонт пруге, Н. Бечеј-Кикинда, "за време Милошевића", уграђени, између Београда и Панчева, још и да се надамо!!! Овако, можемо рећи,"возови су ту-пруге нема"!!! А, шта рећи за пругу Зрењанин-Вршац, зараслу у коров! Туга!!! Такође, и између Бан. Милошева и Чоке, је у технички, лошем стању! А, могли сте, преко Баната, из Суботице за Београд Дунав, краће је! Ту и лаки шинобуси, возе 20/30 км/ч. Само да шине "не стигну " у жељезару, пре ремонта!!!??? "Банатска пруга" је коришћена за време бомбардовања, јер је срушен "Жежељев мост" у Н. Саду. Тада је мост преко Тисе, тешким теретима, оштећен! Поздрав из Баната!
Bunjevac iz Tavankuta
Kaze Joso: Znaci da ja mozem za Beograd priko Zrenjanina. Mi svi cutimo i razmisaljmo furton o onoj vezi Budimpesta - Beograd kad Pista: Nego sta sidnes na autobus do Kanjize pa piste priko mosta ondak opit sednes u niki autobus pa si caskom u Zrenjaninu pa sa onim vozom iz Rusije stignes do onog mosta kod Panceva dalje biras skoje ces strane uci u Beograd. Gazda Tale kaze na kraju: Pa ondak sidnes u niki tramvaj pa naidje kontrola ti pokazes kartu Zrenjanin - Beograd a oni te strpaje pravo u zatvor.
маро
Не може дизелка да иде даље јер је после станице Београд Дунав тунел све до Прокопа. Дизелке не смеју у тунеле због издувних гасова.
Препоручујем 0
Lukac Sebastijanov
Zamolio bih nadlezne da uvedu i liniju Zrenjanin> Secanj> Vrsac i ogranak Secanj> J. Tomic

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља