субота, 23.03.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 15:09

Султанов: Испорука свих 27 руских возова до почетка 2017.

понедељак, 02.05.2016. у 10:24
Мансурбек Султанов (Фото Танјуг)

Први заменик директора компаније руских железница РЖД Интернешенел, Мансурбек Султанов, изјавио је данас да ће свих 27 нових дизел-моторних руских возова бити испоручено Србији до почетка 2017. године, од чега је 10 већ стигло у нашу земљу.

„То је у складу са уговорним роком из Анекса 5 основног уговора о реализацији руског кредита”, рекао је Султанов Танјугу.

Он је казао да је 10 возова већ испоручено, као и да ће у Србији ускоро бити још два воза, с обзиром да су тренутно две нове дизелке на техничком пријему у фабрици.

Султанов је навео да је вредност набавке 27 дизел возова 100 милиона долара.

Србија купује те возове од руске компаније Метровагонмаш захваљујући средствима руског кредита, чија је вредност 800 милиона долара.

„То су добри и модерни возови, који могу брзо да иду и мислим да су путници у Србији задовољни”, нагласио је Султанов.

Он је подсетио да је железничко предузеће Србија воз недавно пустило у саобраћај нови руски воз на прузи Београд - Вршац и истакао да путници од тада на тој линији много више користе железнички саобраћај.

Реч је о возовима који саобраћају на неелектрифицираним пругама, у локалном и регионалном унутрашњем саобраћају.

То су савремени климатизовани возови који имају 246 места, 120 за седење и 126 за стајање, а њихова брзина је 120 километара на сат.

Гарнитуре имају и места за бицикле, вакуум тоалете, као и места прилагодена особама са посебним потребама.

Србија је пре неколико године купила 12 нових руских возова од исте руске компаније - Метровагонмаш, али та набавка је била реализована средствима другог кредита, који је добијен од железницке банке Еврофиме.

До сада је стигло 10 возова, од којих је осам већ у саобраћају.

Очекује се да преостале две које су стигле буду у саобраћају за око недељу дана.

Два воза саобраћају на прузи Вршац - Београд Дунав станица и по један воз на пругама Зрењанин - Кикинда, Зрењанин - Дебељача, Сомбор - Оџаци-Нови Сад - Оџаци - Сомбор, Суботица - Сента - Кикинда- Сента-Суботица.

Једна воз саобраћај по потреби на једној од три релације: Краљево-Косово Поље, Краљево-Пожега, Краљево-Сталац-Јагодина и један воз као резервна гарнитура чека у Новом Саду. (Танјуг)


Коментари9
c9e34
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

pera
O pruzi Šabac - Zvornik više se ništa i ne govori. Jesenas je premijer prilikom posete Bosni najavio moguće povezivanje Beograda i Sarajeva železničkom prugom baš pravcem od Ruma-Šabac-Loznica-Zvornik-Tuzla. Hoće li od toga biti šta? Teško, ovu prugu nisu spominjali čak ni u predizbornoj kampanji!
Ivan
Pohvalno, ali kad ce ti vozovi na prugama Vojvodine moci da razviju iole vecu brzinu. Pruge su katastrofalne, kad bi vozovi mogli ici normalnim brzinama putnika bi sigurno bilo. Nadam se da ce mo i to docekati.
Зоран
Сјајна вест, само... кад почиње испорука наоружања која је договорена са Рогозином још крајем прошле године.
mile
dizel vozove, a nama bi vise pasovali elektricni. i da, nekad srbi pravili i vagone
Bojan
Mozda cemo za pedesetak godina dobiti one simensove koje Rusija uvozi iz Nemacke.
Препоручујем 1
Равномеран развој целе Србије
Надам се да српске железнице нису заборавиле пругу Београд-Рума-Шабац-Лозница-Зворник. Некад је то био најекономичнији и економски оправдан правац који је повезивао престоницу са делом западне Србије и источне Босне. Дали је лицемерје власти да се сви крајеви у Србији равномерно развијају огледа и на оваквим наизглед крупним ситницама.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља