понедељак, 28.09.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
петак, 24.06.2016. у 22:27 А. В.

Шобајићеве слике из „Радионице душе”

Отварање изложбе у фоајеу Народног позоришта (Фото Ж. Јовановић)

Човек, кога никада не видимо у целини, већ у детаљима – у приказима руку и ногу – основни је мотив радова сликара Милоша Шобајића. Његова дела представљена су на поставци отвореној у фоајеу Народног позоришта.

Изложена су Шобајићева уља на платну, интервенције на фотографији, комбиноване технике... из колекције уметничке галерије „Радионица душе” посвећеног галеристе и колекционара Моше Тодоровића.

На радовима се виде ликови Његоша, Тесле, па и самог аутора. О Милошу Шобајићу објављено је пет монографија, а његова дела представљена су на 75 самосталних и 400 групних изложби. На отварању поставке у националном театру посетиоце су поздравили в. д. управника ове институције Дејан Савић, Моша Тодоровић и аутор Шобајић.

Коментари3
7c5f6
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

pitanje
Zar se monografije ne pišu o slikarima posle njihove smrti, i to sa istorijskom zadrškom, da odluči vreme ko je ko. Ovo je neverovatan primer samozaljubljenosti, koji ne ide uz ozbiljne umetnike. Zaključak? Pametnom čoveku i komarac je muzika.
ја сам дел компетентан
Број изложби и број монографија који се толико потенцира, а ништа не говори сем смисла за комерцијалу у оквиру политичке подршке. Замислите да је маестро Милан Кечић отишао у 88-мој години без и једне монографије. Треба ли та чињеница да постиди све који спомињу своје монографије као некакав меритум уметничких домета.
pariska škola
Ovi pariski slikari same nakaze slikaju. Da ne poželiš da ih vidiš.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља