среда, 26.09.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:25

Градња аутопута Сурчин-Обреновац почетком 2017.

среда, 06.07.2016. у 09:30
(Фото А. Васиљевић)

Градња аутопута на Коридору 11 од Сурчина до Обреновца, на коме ће бити ангажовани Кинези са домаћим подизвођачима, могла би да крене почетком 2017. и трајаће 32 месеца, речено је у Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре. Предвиђена је изградња аутопута у пуном профилу, са по две возне и по једном зауставном траком, као и укупно 11 мостова и надзвожњака заједно са великим мостом преко реке Саве који ће бити дуг око 1.800 метара, изјавио је саветник потпредседнице владе и министарке грађевинарства Раде Обрадовић.

На тој деоници биће изграђене и две велике петље у Сурчину и Обреновцу. Уговором је предвиђено учешће кинеских партнера у том пројекту од 51 одсто, а домаћих фирми 49 одсто, казао је Обрадовић. Он је подсетио да је прликом посете председника Кине Си Ђинпинга Србији потписан комерцијални уговор који подразумева пројектовање, израду пројекта за грађевинску дозволу и извођење радова на деоници Сурчин - Обреновац са кинеском компанијом CCCC (China Communication Construction Company), а вредност тог посла који ће кредитирати Ексим банка Кине је 233,69 милиона долара.

Реч је о компанији чија је ћерка компанија ЦРБЦ која је направила Пупинов мост преко Дунава између Земуна и Борче. „Мислим да је реално да радови крену почетком наредне године или у пролеће 2017. и рок за извођење радова је 32 месеца, тако да би у току 2019. години требало све да буде готово и читава деоница буде у функцији”, казао је Обрадовић. Он је подсетио да је деоница Сурчин - Обреновац била једина деоница чија изградња није била уговорена на правцу будућег аутопута од Београда до Прељине у близини Чачка.

Нови мост преко Саве биће дуг око 1.800 метара и имаће централни распон преко реке од 425 метара. На деоницама Кородора 11 Обреновац - Уб и Лајковац - Љиг су, такође, ангажовани Кинези - Шандонг хај спид група. (Танјуг)


Коментари13
5f025
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Dragan
Koji medijski mrak! Sto niko ne napise dokle se stiglo sa tom famoznom izgradnjom deonica koje gradi Hi Speed grupa ??? Tajac...
Aranđel Mihajlović
Projekat za deonicu od Novog Beograda do Obrenovca , u dužini od 25,5 km. je uradio CIP još pre 8 godina . Ova vlast je izbacila deo od 8 km od ulice Dr. Ivan Ribar pa do Surčinske petlje . Tako da će Beograđani morati da se uključuju na ovaj auto put zaobilazno preko Dobanovačke petlje ! ?
Petar
Pa naravno, svi mi možemo da pričamo šta bi i kako voleli. Tako je i bilo do sada pa zato i nemamo ništa od auto-puteva. Ali sada se najzad rešilo da se radi i onaj ko raspolaže sredstvima može najbolje da oceni šta i kako treba. A mi ostali da gledamo i kad bude gotovo da uživamo.
Препоручујем 2
Petlja da bude JUŽNO od Jakova
Najbolje rešenje za autoput za Obrenovac je da PETLJA na beogradskkoj obilaznici bude JUŽNO od Surčina i Jakova , i da se iz Obrenovca ide pravo na Novi Beograd.. Nema rezona da Beograđani za Obrenovac, Ub, Čačak,.. idu preko Surčina !?!
Препоручујем 10
Mihailo Vuković
Ministarka Mihajlović je samo ove godina u tri navrata najavila tri roka za početak izgradnje ove deonice . Mart , maj i do kraja godine . Sada dok je ona na odmoru , za nova odlaganja je zadužen njen pomoćnik . Takva odlaganja inače slušamo već 4 godine . Verovatno je zbog toga kineski predsednik zvao dve nedelje posle posete i zahtevao da se sa svim potpisanim projektima krene što pre .
Иван
Прво, иако знам да је клизиште проблем да се ова деоница уради десном обалом Саве, није ми мило да знам де ће огроман новац бити бачен на 20км аутопута, плус нови мост, а већина ће из Београда и даље ићи старим обреновачким путем. Друго, то што Обилазница још није завршена је криминал! Недостаје половина моста код Остружнице, полупрофил до Стражевице и ништа није урађено од Стражевице до Бубањ потока. За то време људи гину!
JUŽNA VARIJANTA OBILAZNICE
Obilaznica oko Beograda mora da ide JUŽNOM varijantom -ispod Avale i ispod Vrčina.
Препоручујем 1
Lemi
Te pare da sve to završi su pokradene. Bilo ih je, ali su pokradene. Mrka je kupio duplex na Vračaru i iskeširao ga sa 500 000e. Oklen pare, pojma nemam.
Препоручујем 15
Dane
Pa kako cemo se onda od Cacka do Beograda voziti do leta 2017? To bese predizborna kampanja...

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља