недеља, 27.09.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 17.10.2016. у 13:35 Р. С.

„Тесла” у САД продаванији од „бе-ем-веа”, „мерцедеса” и „аудија”

Иако „модел ес” није директан конкурент лимузинама немачке тројке, „Теслин” аутомобил у Америци привлачи сличну циљну групу купаца
„Теслин” аутомобил „модел ес” (Фото Ројтерс/Н. Бергер)

Након редизајна из априла ове године, „Теслина” луксузна електрична лимузина поново постиже одличне продајне резултате на домаћем америчком тржишту.

Наиме, како извештавају амерички медији, „модел ес” је у трећем кварталу ове године привукао више купаца у САД него три луксузне лимузине немачких премијум произвођача заједно. У периоду јул–септембар, испоручено је 9.156 примерака „модела ес”, док је у наведеном периоду „Бе-ем-ве” продао 3.634 аутомобила „серије 7”, „Мерцедес” 3.138 возила „ес класе”, а „Ауди” свега 1.532 примерка одлазећег А8.

Иако „модел ес” стриктно гледано није директан конкурент топ-лимузинама велике немачке тројке (има нешто мање димензије од поменута три модела), у Сједињеним Америчким Државама сматра се да „Теслин” аутомобил захваљујући свом луксузу, садржајима, технологији и ценовном разреду привлачи сличну циљну групу купаца.

Иначе, „модел ес” и „бе-ем-ве серије 7” у раздобљу јул–септембар повећали су продају у односу на трећи квартал 2015. године, па „Теслина” електрична лимузина с растом од 59 одсто сада држи 34 одсто тржишта луксузних лимузина у САД, док је „Бе-ем-ве” забележио раст испорука од чак 219 одсто, захваљујући смени генерација, и држи 14 одсто тржишта.

Повећано интересовање купаца за „моделом ес” приписује се, између осталог, и рестилизацији која је извршена у априлу, док је током лета понуда обогаћена новом топ-верзијом „пе-100-де”, која уз помоћ од нула до 100 километара на сат убрзава за само две и по секунде. Поред тога, купцима је сада на располагању нова верзија с јачом батеријом.

Коментари11
74170
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Goran
Tesla po kvalitetu nemoze da se uporedi sa Nemcima. To ie americki auto a amerikanci nikad nisu imali kvalitet ali ima Tesla tehnologiu ios par godina dok ga Nemci ne pregaze.
Михаило Јовановић
Занимљиво је видети како се људи и даље одупиру електричним аутомобилима. Последњи трзаји генерације која ће у овом веку изумрети... А да не схватите погрешно, мени лично ништа не звучи као Ферари 3.0L V12 412T2 из 1995. године; 12 цилиндара на 20.000 обратаја... То је симфонија какву електрични ауто никада, НИКАДА неће моћи да достигне. Али боље да унуци дишу чист ваздух, надам се чистији него данас, а било би лепо да се неке резерве нафте оставе за такмичење попут Формуле 1 у којем ће се и даље чути савршенство механике под пуним гасом! То је само моје мишљење...
Fijaker stari...
Tako se razgovaralo nekada i o fijakeru, da automobil nece nikada uspeti da ga zameni...
Zoran
Kad sam gledao tog Teslu S u Atlanti, dolazi jedan njihov predstavnik u ubedjuje me kako se sa njim stedi. Reko, prijatelju, koliko je on? 70.000. Taj kvalitet benzinac ja kupujem za 50.000 dolara. I on se slaze. Onda on meni prica kako stedim na benzinu. Cekaj, prijatelju, za 20.000 dolara ima da se vozim bar 100.000km i vise. Sta stedim? Pa ja cu ga verovatyno prodamn posle 100.000km. Ali stedis popravke. Pa on ako se toliko kvari benzinac...necu da ga uzimam. Sitno se on kvari kad aje razliak od 20.000 dolara u ceni. I rekao sam mu da mi Tesla zemljak, ali sto ne ide, ne ide. Nije mogao da me ubedi. Inace otvara on gepek napred. Reko sto ovako mali gepek? A on ima 4 vuce. Au. Nista.
Miso
Elektro auto je jos uvek skupo. Tesla pocinje serijsku proizvodnju 2017(to isto radi i BMW i Audi sa svojim elektro autima). Cena ce da pada drasticno...Dalje, vi mozete da to volit ili ne, ali max za 10 god ce biti elektroauta majoritet na putevima...Sve se menja, benzinci i dizeli idu polako u istoriju...
Боривоје Банковић
Није вас мрзело да куцате све ово? Схватили смо још из вашег првог коментара да вам се не свиђа и да имате своју рачуницу, и то је у реду. Али пустите те приче о лошем квалитету и малом пртљажнику. Квалитет је врхунски, а пртљажника има два, мањи напред и огроман позади. Па сад, ако овај напред није баш највећи, не може се имати баш све. Али зато нема мењача, диференцијала, расхладног система мотора, електропокретача, алтернатора, издувног система, расхладне течности, система подмазивања мотора, замене течности и филтера, самим тим јефтиније одржавање и много мање могућности за кварове. И ја сам улазио у њега и возио га у Луцерну. Искуство вожње свемирског брода у царству тишине. Слажем се да је скуп, али ће временом постати јефтинији. Сећам се када је мобилни телефон коштао три хиљаде и кусур марака, а данас их има и за динар на уговор. Али ја бих рекао да вас боли то што "девојка може са село, ал' ауто мора из Немачку", зар не?
Zoran
Sto se mene tice, Tesla S po unutrasnjosti i kvalitetu se ne proedi ni sa A6 ni sa BMW 535, nego sa Tojotom Kamri. Ulazio sam u njega u Atlanti. Tuga od kvaliteta. A ulazio sam i u 535, vozio ga, A6, A8 i S550 vozio. Tesla S i BMW 7 serija su nebo i zemlja po svemu, pa i po ceni, sa tim da je Tesla S naduo cenu bez ikakve logike. Probao sam i BMW 750. Tako da znam sve.
Zoran
Kako mozete da poredite kola od 70.000 sa kolima od 100.000 dolara? Dobro niste rekli da Tojota prodavanija od BMW-a 535.
Pera
Nema nikakve sumnje da struja u tvom selu 'nikada nece biti glavni nacin prevoza'. To je ono sto ide kroz zicu na banderi, i bogami, zna i da ubije! ... Stvar je u tome sto prebogati amerikanci, na koje se gornji clanak odnosi, jesu ujedno i vlasnici tehnologije koja im omogucuje 'prevoz na struju', i koju ocigledno veoma vole, ... ali na zalost nemaju pamet tvojih suseljana, sa adresom na Bulevaru BMWa, zadnja posta, Mercedes Donji?! Ne sumnjam da sve o 'luksuzu' znas kao neko ko je u njemu i dobrom ukusu odrastao. ... Ali ne brini se, ... napravice oni jednom za vas i traktor cije se baterije pune za jedan minut!
Zoran
Ti si promasio temu. Da bi govorili da li struja preuzima primat treba porediti Teslu od 70.000 sa Audijem A6, BMW 535 i tako to. Ali on njiam ne moze da pridje. Struja nikad nece biti glavni nacin prevoza. Punjenje dugo traje i prelazi se malo. O tome da akumulatori mnogo krace traju kada je hladno, 0 stepeni, recimo, pa ako je vrlo toplo + 30, opet kratko traju jer ukljucis klimu i da ne pricam. Ako jos ukljucis i radio malo jace, pa zakacis laptop. Struja ce biti za javni prevoz, taksiste i tako to. Cim treba da vozis 200km u cugu, struja otpada. Ne znam da li si svestan da ti punis auto benzinom za manje od minut. A zamisli ako punis auto 20 minuta i treci si u redu.
Прикажи још одговора

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља