недеља, 25.06.2017. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 17:38

Ко су највећи српски извозници

Највећи извозник и даље Фијат са 929.8 милиона евра а на другом месту компанија Хестил са 280.2 милиона
четвртак, 01.12.2016. у 13:09
Извоз фијатових аутомобила из Србије (Фото Танјуг)

Укупна вредност извоза 15 највећих домаћих извозника износила је у периоду од јануара до октобра ове године 3,2 милијарде евра, а компанија Фијат Крајслер аутомобили Србија (ФКА) и даље „држи” прво место на листи највећих експортера, објавило је Министарство финансија.

ФКА је остварио извоз у вредности од 929,8 милиона евра.

На другом месту је компанија Хестил са извозом „тешким” 280,2 милиона евра, која је у трећем кварталу повећала извоз за 50 одсто у односу исти период прошле године.

Солидну трећу позицију на листи највећих извозника, као и до сада, држи компанија Тигар чији је извоз 267,5 милиона евра.

На четвртом месту је дуванска индустрија „Филип Морис” са вредношћу извоза од 188,5 милиона, а пета је Нафтна индустрија Србије, која је на страним тржиштима пласирала производе у вредности 187,7 милиона евра.

Следи ХИП Петрохемија (163 милиона евра), испред МК Групе са извозом од 158 милиона евра.

Осму позицију „држи” компанија Горење са оствареним извозом од 155,1 милион евра, девета је Викториа група (141,5 милиона евра), испред десетопласираног највећег извозника, компаније Тетра Пак Продуцтион, са извозом вредним 139,2 милиона евра.

Јура цорпоратион је на 11. месту са 131,4 милиона, следи Хемофарм са 128,2 милиона, затим Друштво за трговину Роберт Боћ са 123,9 милиона, док је 14. на листи Леони Wиринг Сyстемс из Прокупља са 123,7 милиона евра.

Листу највећих 15. српских извозника закључује Југоимпорт СДПР, који је од јануара до краја октобра остварио извоз вредан 114,8 милиона евра, јавља Танјуг.

  


Коментари21
bb74c
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Sasa Stojanovic
Mogu li se vlastite imenice pisati u izvornom obliku? Hvala
Joca Ekonomista
U celoj strukturi izvoza i zarada ima jedna velika nepoznanica. Radi se o tome da Fiat ima najveci izvoz a znamo sta rade: oni sklapaju pojedine delove u novom autu, medjutim nigde ne prikazuju koliko placaju za uvoz tih delova? To se ne prikazuje, pa ispada da su oni "numero uno" u izvozu. Narod Srbije interesuje koliki je profit(zarada), kada se odbije uvoz od izvoza? Moze da je izvoz ogroman ali ako je uvoz veci, onda nema zarade(profita). Objavite kolika je zarada kada se svedu racuni. Nikoga ne interesuje koliki je izvoz. Zarada je vazna.
Vucetic S.
Postoji li jedna domaca firma,koja izvozom ne pravi gubitke?Sve su to zaostale i nekonkurentne tehnologije,koje zbog ne ulaganja u razvojne priojekte imaju visoke troskove,da bi bili komnkurentni u svetu.Tome treba dodati da su ratom unistene i devastirane firme u bivsim republikama u razmeni dobara"medjusobno konkurentni",sto se evidentira kao izvoz.
Тома николић
где је данас Синтелон ?
Branislav Barić
Govoreci o Tigru, verovatno ste mislili na Michelin?

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља