уторак, 14.07.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 05.12.2016. у 18:35 J. A.

Јубилеј „Дајрект медија“

(Фото „Дајрект медија“)

Највећи медијски систем у југоисточној Европи, „Дајрект медија” прославио је 15 година успешног пословања. Ова компанија која је 2001. године основана као медијска агенција, данас, осим у Србији, послује у Црној Гори, Босни и Херцеговини, Македонији, Албанији, Хрватској, Словенији и Бугарској.

Иако не припада ланцу глобалних агенција, успела је да постави високе стандарде у медијском оглашавању. Као лидер у оглашавању на дигиталним каналима комуникације, прва је покренула оглашавање на Твитеру у Србију, створила прву „Програматик“ мрежу и употребом виртуелне реалности креирала награђиваног виртуелног банкара за прву онлајн банку у Србији.

– Ову фирму чине мултидисциплинарни комуникацијски професионалци који сталним радом на себи стварају квалитет и доприносе успеху наших партнера, истовремено заједно са медијима померајући читаво тржиште напред. Ово је прослава тог заједничког лидерства, изјавио је Јован Стојановић, директор „Дајрект медије” Србија.

У години јубилеја, ова компанија је Музеју „Никола Тесла” у Београду поклонила прву изложбу у окружењу виртуелне реалности посвећену великом научнику под називом „Доживи Теслу“.

Коментари4
9ce25
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Bre ne
То је почело када је визионар Драган Сакан, оснивач СМ Дела, касније београдског огранка агенције Saatchi & Saatchi, маркетинг и његов ужи део - тржишно оглашавање оплеменио епитетом креативности. Међутим, убрзо се појавио Владимир Поповић Беба, власник Спектре, а затим директор Ogilvy & Mather, такође из Београда, који је, такође визионарски, предвидео енормне профите. Па, пошто су пионире Драгана Ђиласа, Срђана Шапера, Ивана Станковића и остале обучили овом најстарујем занату (поред проститиције, којој је баш реклама најважнија), ови су веома брзо основали своје златне руднике. Купородаја магле, секунди које немилице одлазе у етар уколико се не продају, постала је непресушни извор тадашњих јуноша, који су својим учитељима протели скоро све велике клијенте. "Авансном" куповином времена и огласног простора на годишњем нивоу од водећих електронских и штампаних медија, уз незамисливо велике попусте чак и до 90%, и плаћањем (можда) тек крајем године и Баја Патак би био још богатији.
Marko Petrović
Otkud "Politika" da piše o jubileju jedne marketinške agencije? Zašto je ovo tako značajno da se daje besplatna reklama nekome?
omnia mea mecum porto
Što ne napišete da je to Đilasova kompanija?
Калуђер
Зато што је Ђилас ту компанију одавно продао.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља