субота, 19.08.2017. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:21
ВОЗИЛИ СМО: „РЕНО ТАЛИСМАН”

Амајлија за сигурну вожњу

Аутомобил француског гиганта ће, осим пословних људи, тражити и породице које желе сигурност, удобност
Аутор: Иштван Декањпонедељак, 09.01.2017. у 21:00
Улазак напред је врло лаган, због пространих врата (Фото И. Декањ)

Познато је да француски гигант „Рено” за своје моделе често бира имена која симболишу стил и карактер, али на свим тржиштима.

У складу са традицијом, „талисман” носи име која означава амајлију – срећу, буди осећај снаге, заштите, хумана је и разумљива широм света.

Француски произвођач је заменио „талисманом” моделе „лагуна” и „латитуд”, пратећи дизајнерске одреднице кросовера – „еспаса”.

Акценат је стављен на дизел-моторе и функционалност, уз висок ниво квалитета и нове технологије.

„Талисман” је са 4,85 метара дужине знатно већи и луксузнији од „лагуне”. Сам модел „латитуд” се није баш прославио резултатима продаје, па за њега „талисман” долази као „мелем на рану”.

Чини се да су управо због тога дизајнери отворено користили искуства немачке школе дизајна, па „брз поглед” преко хаубе у најлуксузнијој варијанти „талисман – инисијал пари” даје вам осећај као да гледате преко хаубе „бе-ем-веа пет”.

Обиље простора, квалитетни материјали, комфор, захваљујући ширини каросерије и великом међуосовинском размаку одају утисак као да сте ушли у лимузину премијум сегмента.

Улазак напред и позади је врло лаган, због пространих врата, а простора за ноге и за високе људе има и више него што је потребно.

Само уређење кокпита је модерно, где централном конзолом доминира велики екран и све је веома логично распоређено, а функције су преко „тач скрина” – на додир.

„Талисман” је први модел у средњој класи који има четири управљива точка „фор контрол”, затим иновативни систем „мулти сенс”, који омогућава безброј промена на поставкама аутомобила, као и свеобухватни мултимедијални систем „р-линк 2” са централним екраном од 8,7 инча.

Највише нас је интересовао нови систем „фоур контрол”, који смо опробали и на специјализованој стази центра „Навак”. Систем који олакшава избегавање препрека и улажење у кривине, паркирање и још много тога, варијабилношћу задњих точкова, на правац који задају предњи точкови, заиста обезбеђује висок ниво сигурности, без губљења правца, што смо се уверили на разним специјализованим тестовима у току вожњи по писти, на мокрим, сувим и другим (брзинским) условима вожње.

Понуда мотора је богата и то три дизелаша: 110, 130 и 160 коња у разним варијантама и комбинацијама, са шестостепеним ручним и аутоматским ЕДЦ мењачем са двоструким квачилом.

Свакако да је увек предност на страни модерних турбо-дизелаша – ниска потрошња, али фабричких чак 3,5 литара на 100 километара, што смо установили, звучи мало претерано и „није могуће” постићи, осим вероватно само у идеалним „лабораторијским” условима.

Бензинске верзије од 150, 160 и 200 коња задовољиће потребе свих за снагом.

У вожњи, због технолошких предности, преплави вас утисак добрих возних особина, као да је у питању краћи и агилнији аутомобил, а и у изненадним мењањима правца је одличан.

Како се точкови усмеравају, у истом правцу као и предњи, „талисман” у дугим и брзим кривинама делује сигурно „као на шинама”, што раније није била одлика великих, вишеволуменских возила.

Сигурне кочнице, сјајно огибљење, француски луксуз, шарм и удобност, чине да се у вожњи осећате као у једној дугој, сигурној пловидби.

Овај аутомобил ће, осим пословних људи, тражити и породице које желе сигурност, удобност.

Ценовни ниво са почетних 19.990 евра биће највише главобоља за директне конкуренте: „пасат”, „суберерб”, „киа оптима” па и „мазду шест”...


Коментари1
5d880
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

sveto drvo
Srbija bi neki svoj model automobila mogla nazvati "TISA"

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља