уторак, 25.09.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 09:32

Разговор о градњи ауто-пута Београд - Сарајево

понедељак, 23.01.2017. у 13:58
Зорана Михајловић и Исмир Јуско (Фото Танјуг/Д.Г.)

Потпредседница Владе Србије и министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, Зорана Михајловић, разговарала је данас са министром комуникација и транспорта у Савету министара БИХ, Исмиром Јуском, о пројекту градње ауто-пута Београд-Сарајево и реконструкцији пруге између две престонице.

„Србија и БиХ су се сагласиле да се ауто-пут Београд-Сарајево гради, а у наредном периоду разговораћемо о детаљима реализације, као што су израда претходне студије изводљивости и начини финансирања”, рекла је Михајловићева.

Јуско је нагласио да је овај пројекат важан за бржи економски развој БиХ, те да се очекује да у наредних месец дана буде позната прелиминарна траса овог ауто-пута на територији БиХ, наводи се у саопштењу министарства грађевинарства.

Михајловићева и Јуско договорили су и да се у најкраћем року формира заједничка радна група за пројекат реконструкције пруге Београд-Сарајево, која ће разматрати и питање бржег кретања робе на железничком граничном прелазу између две земље.

На састанку одржаном у оквиру посете председавајућег Савета министара БиХ, Дениса Звиздића, договорено је и формирање радне групе Србије и БиХ која ће се бавити питањем одржавања мостова који спајају две земље, а има их укупно 11.

Михајловићева и Јуско разговарали су и о припреми Споразума о изградњи и успостављњу заједничког граничног прелаза на мосту Љубовија-Братунац и о сарадњи у области ваздушног саобраћаја, јавља Танјуг.

Такође је договорена интензивнија сарадња два министарства у сузбијању сиве економије у области друмског превоза путника.


Коментари22
39446
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Vladimir
To treba da finasiraju zemlje koje su izvrsili agresiju na Srbiji 1999 kao ratnu odstetu ..
Vladimir
Autoput treba da ide od Užica na Višegrad pa na Čajniče i Foču sve do Trbinja, sve kroz Srpsku, a ko hoće da se priključi nek se priključi.
slobodan
Mi treba da napravimo asvaltne puteve u Srbiji do svakog sela i do svake seoske kuce i da time pokazemo da postujemo one koji prave za nas hranu.Ovo je prvo.a ono do Tirana,Do Bara i do Srajva,polako posle uredjenja svoje DRZAVICE.
Karlo Polak
У пракси, готово свако село у Србији је повезано на бар неки асвалтни пут, а већина је економски, последично и демографски пропала. Највеће економско уништење су села доживела укидањем Ћира и Шинобуса крајем 1960-тих. Друмски превоз не може да обезбеди довољно економичан превоз за исплативу производњу на малим газдинствима, каква је већина газдинстава у Србији. И дан данас у селима у којима постоји поуздана и директна веза железницом са јаким тржиштима у великим градовима број становника се повећава, или у најгорем случају стагнира без обзира на квалитет путне мреже.
Препоручујем 4
Posmatrač sa strane
Bože dragi, ako budemo svake godine imali vanredne izbore, po dužini novoizgrađenih autoputeva stićićemo Nemačku! Obećanja samo pljušte! Brza pruga BG-Budimpešta, za zgradurine u BG na vodi čeka desetine hiljada kupaca, autoput BG-Sarajevo, autoput -poklon Srbije Šiptarima Niš- verovatno do Tirane, najveće investicije od 1945.g. do danas u bolnice i domove zdravlja, završetak svih započetih autoputeva, obnova "običnih" puteva i šina, najmanje 100.000 novih radnih mesta, povećanje penzija, plate od najmanje 500 evra mesečno -itd. itd. Ulazak u doduše već bankrotnu EU uz uslovljeno odricanje od Kosova? Ukratko vlast obećava "med i mleko". A kada se glasači probude posle izbora? Biće, verovatno, kao i uvek do danas. Jad i čemer.! Zato na izborima olovku u ruke i krstić na pravo mesto. Možda onim lošiima koji ne vrede mnogo, ne obećavaju ništa, ali nas bar neće tako bezobrazno lagati kao ovi danas. Jer i "lošiji" imaju možda neku dobru stranu. Na kraju, ko doživi i preživi -pričaće
Nebojša
Дивота. Од наших пара градићемо магистралу Софија- Тирана, па ево и према центру евро-џихада, Сарајву, уложићемо стотине милиона у луку Драч, па највећа џамија у БГ на води... А могла би и магистрала Сарахво - Ријад, да се они не излажу трошку.
most
"па ево и према центру евро-џихада, Сарајву.." ma da a sud za ratne zlocine u Haagu pun pravoslavnih "djihadista"
Препоручујем 3

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља