петак, 14.12.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:53

Следеће недеље почиње изградња деонице Сурчин - Обреновац

субота, 25.02.2017. у 19:55
Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић (Фото Танјуг/С. Радовановић)

Следеће недеље почиње изградња деонице Сурчин - Обреновац, изјавила је министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић наводећи да је вредност радова 208 милиона евра.

„Све је спремно. Следеће недеље почињу радови на деоници Сурчин - Обреновац, на такозваном Коридору 11 који повезују Србију са Црном Гором”, рекла је Михајловић за Телевизију Пинк.

Како је навела, ове године ће Србија од Обреновца до Прељине практично имати завршен аутопут што је укупно 103 километара.

„Сећате се да смо прошле године отварали деоницу Љиг - Прељина. Раде се друге две деонице и можемо да кажемо да ћемо до краја године имати 103 километара аутопута”, рекла је Михајловић.

Наводећи да би деоница Сурчин - Обреновац требало да буде готова средином или крајем 2019. године, она је истакла да кинеске компаније то раде, али да 49 одсто у томе учествују домаће, српске компаније, које које ће, практично, бити носиоци послова.

Михајловић је најавила и да ће на пролеће почети радови на обилазници око Београда, док ће у мају почети радови на деоници пруге Београд -Будимпешта.

Министарка је назначила да је вредност радова у инфраструктури у Србији готово девет милијарди евра, уз напомену да све то у највећем делу раде домаће компаније.

Коридор 10, осим деоница кроз Грделичку клисуру, биће завршен до краја године, рекла је Михајловић и додала да се нада да ће почетком наредне године започети и изградња аутопута Ниш-Мердаре.

„Суштина свих путева је повезивање Србије, могућност да наше компаније раде и да неки други инвеститори долазе и поред аутопутева отварају фабрике”, рекла је Михајловић.

Говорећи о радницима Аеродрома који су сада запослени „за стално”, она је подсетила да је 600 људи радило преко задруга 20 до 25 година, а да ниједна Влада није хтела да се позабави њима, иако они раде основне послове и без којих аеродром не може да функционише.

Тих 600 људи је, како је објаснила, прошле године „пребачено” са задруга на такозване уговоре на одређено, а сада су запослени на неодређено.

''Ако имате раднике који раде 20 година, имају лиценце, знају свој посао па ваљда је нормално да решите тај проблем. Ми смо тај проблем решили'', рекла је Михајловић.

Говорећи о директору аеродрома Саши Влаисављевићу и његовом евентуалном доласку на чело Коридора Србије, Михајловић је поновила да ће сви директори бити бирани на конкурсима.

„Резултати аеродрома су фантастични, аеродром остварује добит, одлично се развија, што јесте заслуга и менаџмента, не само Владе Србије. То је наш заједнички рад. Према томе, људи који направе такве резултате, немам ништа против да се појаве и на другим местима. Али конкурс је примаран, ако се јави на конкурс, надам се да ће комисија о томе размишљати даље”, рекла је Михајловић. (Танјуг)


Коментари9
db7a0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

пензионер Цака
Лепо каже наш народ"у когаје нож у тога је и погача".Тако је и са вама у Политици.Ваш администратор "одобрава"коментаре и објављује не по савести већ по наређењу.Нисам се јавио само да бих ово напред написао,већ због тога да кажем неколико речи о томе да на онлајн политици нисам могао да коментаришем,по који пут написане изјаве министарке Михаиловић која помпезно изјављује да ће Коридор 10 бити завршен до краја године.Ту су и "претње"о мерама које ће се предузети према Актору и Коридорима србије.Молио бих вас да у Политици напише колико је казни изречено и колико је смењених руководиоца доо сада због кашњења радова.??Овако испада да су изјаве пуцњи у празно!!??
Milan Bešina
Manite se Merdara jer odatle nam dolaze samo nevolje. Uradite Zapadno Moravski put /Pojate- Užice/. Razmislite takođe o deonici Požega-Buđevo koja je totalno nerentabilna. Koji bi tu bio promet saobraćaja? Dipl, ing.građ.
Бошко Београд
Г-ђо Михајовић, ваше самохвалисаво политичко руководство се грчевито покушава одржати на власти сталним сликањем пред камерама, отварањем разних обилазница (које никако да изградите), аутопутева (који никад не можете завршити), фабрика иностраних улагача у које улажете паре пореских обавезника Србије без нашег одобрења док бедни српски народ има најнижи просечни лични доходак у региону. То све горе набројано није никакво умеће, мудрост, знање у руковођењу државним пословима, већ обичан дилетантизам...... Дефинитивно сте најгора власт до сада.
dzordz
@nemanja. lako je sloziti se sa vama, ali pominjete 45 i puteve. zar ne znate da su do polovine sezdesetih putevi bili pretezno makadamski? ogromni delovi drzava su bili saobracajno nepristupacni, zabaceni i nerazvijeni. sela nisu imala ni puteve, ni struju, ni vodovod. cak i jadranska obala! drzava mora da gradi i kad joj se naizgled `ne isplati`. prugu beograd-bar spominjete, ja dobro znam da se za podgoricu putovalo vozom preko vinkovaca, doboja, sarajeva, mostara, pa uskom prugom na capljinu, trebinje i niksic. jel to zagovarate? naavno da je danas problem nepostojanje samo jednog pravog nacina finansiranja i gradnje puteva. po meni ispravno je samo, kao u socijalizmu, da drzava gradi, iz kredita. onda ima punu kontrolu.
Препоручујем 1
Nemanja
@dzordz Lako je graditi puteve kad se ima para od kredita, problem je posle vraćati te kredite. Po meni je koncesija mnogo bolje rešenje, ali koncesionar neće da gradi političke trase koje nemaju niminimum prometa, a kod nas je svaka trasa od 45 pa na ovamo politički navodjena, zato su nam i putevi i pruge takve kakve su, a Vi to kao putar sigurno bolje znate. Pa Beograd-Bar pruga gradjena u drugoj polovini 20 veka ima poluprečnike krivine od 500m, i uspone zbog kojih nije mogla ni tehnički prijem da prođe, a evo i ovi sad isto rade na o-ruk i po nalogu nekih ljudi koji nemaju veze sa strukom a vole sa su u svakoj čorbi mirođija. Pri tome ne mislim na dotičnu, ona je tu samo zbog slikanja, ali i polne ravnopravnosti u vladi....
Препоручујем 8
Прикажи још одговора
gladni intelektualac
pa sto se ne zavrsi kompletno barem pravac prema Bugarskoj pa onda zapocinje besto novo. Sta je sa Prokopom?
dragan
I dalje si gladan? Pa radi nešto... da ne budeš gladan.
Препоручујем 1
gaja
Uzmi lopatu pa zavrsavaj, ko ti brani.
Препоручујем 3

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља