понедељак, 24.09.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:54

„Биг фешн” на Видиковцу као два „Делта ситија”

Израелска компанија сутра полаже камен темељац за највећи шопинг мол у Србији
Аутор: Далиборка Мучибабићсреда, 29.03.2017. у 22:05
​Три де модел потпис: Будући највећи шопинг мол на Ибарском путу

Када 2019. отвори врата купцима, „Биг фешн” – шопинг мол за који ће камен темељац бити постављен сутра на Ибарском путу на Видиковцу – биће највећи потрошачки храм у Србији. У његових 150.000 квадратних метара моћи ће да се разбашкари цело „Ушће” и још да „прелије” 20.000 квадрата или готово два „Делта ситија”.

„Биг фешн” на Видиковцу трећа је инвестиција израелске компаније „Big CEE” која је од 2007. послује у Србији и део је „Биг фешн центерс” под чијом је капом више од 50 малопродајних центара у Израелу и САД. Врпцу на свом првом шопинг молу у Новом Саду пресекли су пре пет година, а почетком ове „Big CEE” је купио тржни центар у Вишњичкој улици који ће бити отворен 20. априла. 

– Досад смо инвестирали 150 милиона евра у наше пројекте у Србији, а исто толико уложићемо у „Биг фешн” на Видиковцу. У радњама у „Биг шопингу центру” у Новом Саду запослено је око 1.000 људи, исти број запослених биће и у „Биг фешну” у Вишњичкој, док ћемо 3.000 радника упослити у тржном центру на Ибарском путу који ће имати 70.000 квадрата малопродајног простора, више од 300 продавница, биоскопски комплекс, ресторане, игралиште... Осим тога, за реализацију наших пројеката ангажујемо више од 59 грађевинских фирми углавном из Србије – каже Роберт Јахав, генерални директор компаније „Big CEE”.

Тржни центар на Видиковцу градићете као и онај у Новом Саду од голе земље, док сте у Вишњичкој улици купили готово завршен објекат. Је ли то био лакши начин да уђете на београдско тржиште? 

Пословне одлуке увек доносимо на основу искуства. Уочили смо добру прилику за тржни комплекс у Вишњичкој и искористили је. У већини случајева наше центре сами градимо, али ова одлука омогућила је далеко бржу реализацију и веома смо задовољни што нам се указала таква шанса.

Логично је да у тржни центар у Вишњици привучете купце са Карабурме, али како ћете примамити потрошаче који пазаре у другим тржним центрима ближим центру града?

Не постоје шопинг молови у срцу старог дела града. Обезбеђујући најбоље трговачко искуство привући ћемо купце из целог Београда, Панчева и Србије који ће препознати разлику, као и разноврсну понуду и многоструко бољи доживљај куповине.

Власник ваше компаније на отварању тржног центра у Новом Саду пожалио се на потешкоће које сте имали да бисте ушли на српско тржиште некретнина. Шта су биле највеће препреке?

У време када смо отварали наш тржни центар у Новом Саду била је економска криза у земљи и у свету. Данас влада сасвим другачија атмосфера, финансијске прилике у свету су уравнотеженије што се позитивно одражава и на наше пословање.

Зашто бисте Србију препоручили као инвестициону дестинацију?

Приметни су позитиван развој привреде, као и велики талас позитивних промена на српском тржишту. Одлучили смо да улажемо и даље развијамо наше пословање у Србији, с обзиром на то да у оквиру сектора у којем послујемо има довољно простора за раст пружањем највиших стандарда куповине и услуга грађанима. 


Коментари15
90664
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Crni Rok
Umesto pokretanja proizvodnje, svi bi da nesto na bombaka uvale osiromasenom drustvu i zbrisu s parama i to u roku od "Odmah"... I svi nasi 'veliki' i mudri rodoljubi koji su pare oteli u tranziciji ili eventualno zaradili u inostranstvu - sve se guraju da uloze novce i dokazu svoje 'SrBstvo', ali eto, ljudi u Srbiji nece fabrike ni posao, nego bi soping centre i siromastvo, rad na neprijavljeno, sitne platice za slabacke firmice i ekonomsko zakono-DAVSTVO?
Lošmi
Ko ima, imaće- ko nema, neće
Katic
Ovo na slici je veličine Merkatora, a nikako kao dva Delta city-ja.
Bane
Merkator je skoro ceo jedan nivo (oko 40% prostora) odvojio za garazu. Ovde garaze nema. Umesto nje posetioci imaju na raspolaganju parking.
Препоручујем 3
Selo Tejp
Nekada smo Usce zvali setaliste i odmor na klupicama, trcanje pored reke, Danas je termin Idemo do Usca - Šoping tura do zatvorenog megalomanskog beznacajnog prostora. Ljudi, oprostili smo se od prirode, a trzni centri sve veci i veci.
Seljober
Sad zidaju ali ima kad ce da zatvaruju. Kao stambeni krediti uzimalo se i sakom i kapom sad skacemo sa terasa. Primereniji bi bio neki manji. Veza losa,predaleko od svih. Lokacija na C Padini daleko bolja i opet bi im ljudi sa Vidikovca dolazili ovako od Zarkova gore niko dalje ne ide.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља