четвртак, 20.09.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 18:17

„Јутјуб” после британских бојкотују и америчке фирме

петак, 14.04.2017. у 13:46
(Фото Ројтерс/Л. Николсон)

ЊУЈОРК – Три водећа америчка бренда придружила су се све широј листи компанија које су донеле одлуку да повуку огласе са „Јутјуба” и да паузирају са оглашавањем на том сервису док их челници компаније „Гугл” довољно чврсто не убеде да њихови огласи неће бити пласирани уз видео-клипове којима се пропагира тероризам, насиље и говор мржње.

На челу америчке листе компанија које су одустале од оглашавања је „Џонсон и Џонсон”, која је претходне године утрошила 2,4 милијарде за оглашавање и била у врло добрим пословним односима са „Гуглом”.

За њом следе и мобилни оператери, гиганти „Верајзон” (нови власник „Јахуа”) и АТ&Т, који су најавили да ће оглашавање поново активирати тек када буду чврсто уверени да њихови огласи неће бити пласирани међу санкционисане и проблематичне видео-клипове. (Фонет)


Коментари0
373e2
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна / Спектар /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља