петак, 15.02.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:39

Вагон ресторан Плавог воза на Унској прузи

субота, 15.04.2017. у 19:41
(Фото Д. Јевремовић)

САРАЈЕВО - Железнице Федерације БиХ даће на коришћење део Титовог Плавог воза Националном парку „Уна” за унапрјеђење туристичке понуде најмлађег парка природе у овом делу Европе, потврђено је порталу Кликс.ба.

Делегације Владе Унско-санског кантона и ЈП Национални парк „Уна” разговарале су са управом Железница Федерације БиХ о ревитализацији железничког саобраћаја у овом делу Босне и Херцеговине. Железнице су обећале Националном парку „Уна” луксузне део Титовог Плавог воза који се налази у Рајловцу, а који је сада ван функције.

Реч је о најлуксузнијем делу Титовог Плавог воза, о ресторан-вагону који ће бити постављен на Железничкој станици у Бихаћу. Тај део Плавог биће на располагању туристичким агенцијама за атрактивну панорамску вожњу Смарагдном долином.

Воз ће како се планира саобраћати на релацији Бихаћ-Мартин Брод, кроз срце Националног парка Уна. Ипак, Плави воз неће ове сезоне бити у туристичкој понуди јер има проблем са мотором који се мора наћи у Италији јер је реч о о Фијтовом мотору. (Фонет)


Коментари2
19101
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Леон Давидович
Поуње простор највећег страдања Срба 1941. Парадокс је да су управо из крајева где су Срби највише страдали у Другом светском рату прогнати 1995. Сад ће те опустеле крајеве, најлепше природе, прогласити за национални парк и још ће пругом, која је вероватно исто тако опустела , као што су и становници око ње нестали, возити вагон из Титовог воза. И то је парадокс јер потомака оних који су у Другом светском рату били на страни антифашистичке борбе чији је Тито био вођа тамо више нема. Завршили су са њима 1995.
omnia mea mecum porto
Nekada, tamo sedamdesetih, dok sam putovao na relaciji Knin-Zagreb, Bihać je označavao traumu. Nevjerovatna gužva, odlazak na rad u Sloveniju, pripita raja, zakrvavljena pogleda, bazdi na šljivovicu.... U oči ih ne smiješ pogledati. Pa Martin Brod i okolina.... priroda neponovljiva. Sada tim pravcem ne saobraćaju vozovi na onoj relaciji. Pruga nekada elektrificirana, ali opljačkana. Pokraden kontaktni vod i sve što se može prodati. Bar u onom dijelu od Strmice do Knina. Eh, mladosti. Majkine kokošje supe, vrele, a mora se nazad, u Zagreb.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља