субота, 28.11.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
субота, 13.05.2017. у 20:22 Б. Карталовић

У РТВ Крагујевац остало само десеторо запослених

За узимање отпремнине пријавило се 49 радника некада највећег електронског медијског сервиса у централној Србији
Панорама Крагујевца (Фото Саша Радовановић)

Крагујевац – После одлуке Градског већа да искористи могућност измењене уредбе Владе Србије по којој локалне самоуправе могу поново преузети медије са своје територије чија је приватизација поништена, највећи број запослених у Радио-телевизији Крагујевац одлучио је да напусти ову медијску кућу.

За социјални програм пријавило се 49 од укупно 59 запослених, а већина се определила за варијанту по којој им следује 200 евра за сваку годину радног стажа.

Град је најавио да ће ову медијску кућу преузети након што држава у потпуности спроведе социјални програм, али је питање када ће се то десити и да ли ће РТВ Крагујевац после тога, са свега десетак преосталих радника, уопште моћи да прави било какав озбиљан програм.

– Питање је када ће Министарство рада донети одлуку да нам исплати отпремнине. То може потрајати неколико месеци, а ми већ годину дана нисмо примили плату. Уз све то, од радника је тражено да прикупе новац за извод из АПР-а, како би документација била комплетирана, што је само још једно у низу понижења која смо доживели од како смо приватизовани октобра 2015. године – каже Горан Антонијевић, повереник УГС „Независност“ у РТВ Крагујевац.

Према његовим речима, неизвесно је и када би влада могла да се сагласи са намером града да поново преузме предузеће.

Приватизација РТВ Крагујевац је поништена 25. јануара ове године, када је Министарство привреде раскинуло уговор са Радоицом Милосављевићем који није испунио своје обавезе. Уместо да у нову опрему уложи 150.000 евра, овај сада већ бивши власник је, према Антонијевићевим речима, у предузеће унео „само половну камеру и миксету које не вреде ни 10.000 евра“. Иза себе је оставио и вишемилионске дугове према радницима и пословним партнерима који ће, према одлуци Градског већа, бити исплаћени из буџета, што значи да ће их отплаћивати сви Крагујевчани.

– У све је била уплетена политика, од самог почетка. На крају се испоставило да је РТВ Крагујевац требало да послужи одређеним политичким центрима моћи само до априлских избора прошле године. Од тада смо, практично, пуштени низ воду. Као да је неко намерно желео да угаси највећи електронски медијски сервис у централној Србији – сматра Антонијевић.

Према измењеној уредби Владе Србије, локалне самоуправе, које се одлуче да поново преузму медије са своје територије чија је приватизација поништена, имају рок од шест месеци да то јавно гласило припреме за нову продају. Питање је само да ли ће ико бити заинтересован да купи РТВ Крагујевац, медијску кућу којој су извршитељи одузели сву покретну имовину.

Коментари0
08c4a
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља