понедељак, 24.09.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 08:27

Астрономи уочили планету величине Марса

Објекат назван Планета 9 откривен кроз гравитациону силу која утиче на тела у Кујперовом појасу, простору иза Нептуна где се налазе комете, Плутон и огромни комади леда који окружују читав Сунчев систем
уторак, 11.07.2017. у 15:56
Масивни објекат величине Марса налази се на ивици Сунчевог система

Астрономи верују да би масивни објекат који се налази на ивици Сунчевог система могао да буде досад неоткривена планета величине Марса, објавио је лист „Индепендент”.

Научници су објекат назван Планета 9 открили кроз гравитациону силу која утиче на објекте у Кујперовом појасу, простору иза Нептуна где се налазе комете, Плутон и огромни комади леда који окружују читав Сунчев систем.

Студија астронома са универзитета у Аризони је показала да један број тих свемирских тела не орбитира на очекивани начин. Необична орбита тих свемирских тела може да буде објашњена гравитационим привлачењем планете 10 пута веће од Земље, указали су научници. „Највероватније објашњење за резултате које смо добили је да постоји нека маса коју не видимо. Према нашим прорачунима, такво кривљење би изазвало нешто величине Марса”, рекла је астроном Кетрин Волк.

Слична анализа је показала могућност још једне нове планете, Планете 10. Научници се надају да ће лансирање новог синоптичког телескопа помоћи у проналажењу две нове планете, ако оне постоје.

Научни модели указују на то да би већина планета које уђу у Сунчев систем била избачена без остављања значајнијег трага. (Бета)

bfd57

Marković Miloš
Ovaj "objekat" sam uočio još pre 2 godine i to sam predočio institutu "Filip Višnjić", ali odgovora nije bilo! Sada zasluge za otkrivanje ovog "objekta" uzimaju drugi! Sramota!

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб