ЊУЈОРК - Амерички дневни лист „Њујорк тајмс” укњижио је бољи квартални профит од очекиваног због пораста броја дигиталних претплатника, преноси агенција Ројтерс. Тај лист је на крају другог квартала завршеног 25. јуна имао 2,3 милиона дигиталних претплатника, што је за 63,4 одсто више него у истом периоду прошле године, док је укупан профит достигао 15,6 милииона долара у односу на губитак од 211.000 долара из другог квартала 2016. године.
Њујоршки лист је, у настојању да увећа приходе од дигиталног издања, понудио попусте како би привукао претплатнике на своје онлајн издање, као и на неинформативне услуге, као што су дневне слагалице и куварски рецепти.
Приходи од оглашавања у дигиталном издању, који чине готово 42 одсто укупних прихода од оглашавања, повећани су за 22,5 одсто на 55,2 милиона долара у том кварталу. Истовремено, приходи од оглашавања у штампаном издању су наставили да падају, потонувши за 10,5 одсто на 77,1 милион долара, јер штампано издање привлачи мање претплатника. (Танјуг)