четвртак, 12.12.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 10:16

Ер Србија ће бити лоу кост компанија

петак, 28.07.2017. у 15:22
(Фото Раде Крстинић)

У српском авиопревознику Ер Србији припрема се терен за трансформацију у лоу кост компанију, сазнаје Радио Слободна Европа (РСЕ) од извора из компаније.

У Ер Србији се планирају отпуштања а неки људи су већ напустили компанију. То је потврдио и градоначелник Београда Синиша Мали, који је и председник Надзорног одбора Ер Србије.

„То је пословни план који подразумева додатно повећање профитабилности Ер Србије и онда се понашате као свака тржишна компанија. Све је то део једног нормалног процеса где покушавате да смањите трошкове с једне стране и повећате приходе са друге стране”, рекао је Синиша Мали.

Отпуштања у Ер Србији дешавају се свега један дан пошто је мањински власник у Ер Србији компанија Етихад саопштила да је у 2016. забележила губитке од чак 1,87 милијарди долара.

Извор РСЕ је навео да је до сада компанију напустило више од 300 људи а да се планира још отпуштања.

„Намера јесте да се направи хибридна компанија и да се што више смање трошкови и да се преведе на продају преко веба, као што раде све лоукост компаније. Тај процес је свакако у току и у појавном облику се ту догађају свакакве ствари. Неко од путника се нашалио пре неки дан да су раније на сваком лету имали кувара који је припремао храну, говорим фигуративно, до тога да сада мора да се плаћа вода. То је била шала једног од путника у којој има доста истине. Моје мишљење је да је ово све само један део експеримента. Имам утисак да је то наложено јер је рађено и у другим деловима Етихад ерлањз система”, рекао је тај извор.

Од надлежних у Ер Србији није било могуће добити реакцију или појашњење тих тврдњи. (Бета)


Коментари6
36ebc
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

jagodinac
Da ste JAT pomagali kao ove Arape i JAT bi bio tako uspesan i profitabilan. I bila bi to Srpska Avio kompanija. A Sinisa MAli zaista me zadivio sa komentarima. Kakav kapacitet.
Милка Митић
Српска посла, много паметујемо. Управо сам летела са ер Србија до Рима. Наше особље је скоцкано уредно милина а у Риму, Боже ми опрости што налазим ману, изгужвано отромбољени, вуку се кроз аеродром. Разликама је очигледна.Баш сам се лепо осећала због те разлике.
Zoran
I to " lou kost" ce da plate opljackani penzioneri i radnici...
Vesa D
..videlo se da Air Serbia nevidi i nema dugorocne strategije sa sebe surovom vazduhoplovnom trzistu I da je utapanje JAT u sistem preglomaznog etihada bio promasaj .JAT & Air Serbia su mogli samostalno da deluju i da koliko toliko sacuvaju svoje bogate resurse decenijama sticana ..Ovako spasti skonja na magarca nije za pohvalu...
Бане
То што сада Аir Serbia планира да буде "нискотарифна" компанија могло је се од почетка претпоставити. Те тзв. "нискотарифне" компаније као RYANAIR или WIZZAIR су обичне авиокомпаније, само што су мниго боље организоване, куповине карата само преко WEB, немају канцеларије, број запослених стриктно колико треба,итд. па су им цене авионских карата ниже. Значи то су као и свака друга авиокомпанија које су конкурентне. То је то.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља