четвртак, 21.09.2017. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:17

Михајловић: Нема радника ни на изградњи моста код Остружнице

Потпредседница владе и министарка грађевине Зорана Михајловић је ненајављено контролисала и градилиште моста код Остружнице и ту, такође, није затекла раднике.
четвртак, 24.08.2017. у 16:52
Потпредседница владе и министарка грађевине Зорана Михајловић (Фото Танјуг)

Обишла је изградњу моста преко Саве код Остружнице на обилазници око Београда, где су инвеститор Путеви Србије, а извођач радова је аустријска компанија Штрабаг и домаћа Мостоградња.

„Сада је 16 часова, у извештајима пише да је радно време на овом градилишту сваког дана до 16.30 сати, али поново видим да радника нигде нема. Уместо да овде буде најмање 100 радника, нема готово никог”, рекла је Михајловић.

Она је нагласила да је држава за овај мост издвојила 3,5 милијарди динара и да „извођачи морају да се уозбиље”.

„Верујем да извођачи имају по неколико градилишта на којима паралелно раде, али радови на овом мосту не смеју да трпе јер се ово плаћа новцем грађана Србије. Мост мора да се заврши у року, а како видим, већ сада је јасно да не може бити завршен до пролећа следеће године. Ако то хоћемо, онда радника мора да буде више”, нагласила је Михајловић.

Потпредседница владе је додала да инжењери Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре сваке недеље обилазе градилишта по Србији и снимају стање затечено на терену.

На основу тих извештаја, Михајловић је одржала састанке на којима су неке компаније добиле опомене пред раскид уговора.

„Сада и ја идем на лице места, јер не желим да на састанцима стално слушам извођаче како је све у реду и да се свуда ради, а онда грађани не добију мост или пут у року који смо договорили”, истакла је Михајловић. (Танјуг)


Коментари15
b5909
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Милош
Не разумем. Зашто некога занима да ли има радника или не !? Напише се уговор, рок до тад и тад. Ако се не заврши на време, пенали по дану толико и толико. У чему је проблем !? Па не граде мост Пера, Мика и Лаза па је Лаза јуче био пијан и не може данас да дође, мамуран је, па га министарка јури да ради. Одговорност је на фирми која изводи. Да ли ће радници радити, па то не треба да занима министра већ директора фирме. Ако она не зна, ваљда има ко у овој држави зна да састави уговор. Мени ово личи на личну промоцију министарке.
Ljubomir Sindzirevic
Eh, da je sve bas tako lako i prosto... Ocigledno niste iz struke - penali su MAKSIMUM 5%, retko 10%... I pametni izvodjaci (znaci - svi) tih 5-10% vec imaju ukljuceno u svoju cenu, tako da se takve "kazne" ni malo ne plase. Jedino sto funkcionise je da se iz sledecih tendera eliminisu iz liste prenominovanih izvodjaca ili im se smanji rejting (ocena ranga, tj sposobnosti da na vreme i u okviru ugovorene cene izvrse ugovorne obaveze. Ali, i to je tesko, zbog mnogo lobiranja i domisljatih izvodjaca, ali i zbog propusta od strane investitora (u ovom slucaju - slabosti u kontroli ugovora od strane Ministarstva, kako mi se cini...). Skakljiva tema, malo gde u svetu uspesno resen problem...
Препоручујем 1
milisav
Zoko,Zoko nemaš sreće sa tim gradilištima...kako kreneš, tako te namirišu radnici pa pobegnu!
Dragan
Aha neko lud da vam radi na plus 40 i na minus 10,za 400e.Pa tvoj komplet je skuplji.Iz skupstine dovedi radnu snagu-fizikalce,i ravnopravne zene pa neka rintaju.
Bojan
Не купају, шта она има са платом грађевинаца? Држава је дала посао, за то платила и писао има да се заврши у року. То што је 400€ мала плата нека мијења посао или фирму.
Препоручујем 4
Nemanja
Da ne bude da smo mi Srbi nezadovoljni u vezi svega ali malo mi je smesno ovo javno vozikanje po Srbiji sluzbenim vozilima i obracanje medijima kako nema radnika na gradilistu. Nazalost postovana Ministarka nije profesionalno u domenu gradjevinarstva pa verovatno nesto ozbiljniji nadzor i nije moguce da izvede.
Janković Ružica
Ma hajdete molim Vas, važno je što se vozika okolo sa službenim autom, a nije važno što je konstatovala da se mnogo više novca troši na nerad negovna gorivo službenog auta. Kakva zamjena teza.
Препоручујем 4
Nikola Nesic
Dobro i šta sad? Ministarka je i ovaj put u društvu novinara, kako se to lepo kaže za organizovane predstave, obišla gradilište, mastori su zbrisali, neki ne nose ni šlemove, šefovi gradilišta nemaju fluorescentne prsluke, recite vi nama ministarka šta će se sad desiti? Da li ćete vi možda tim austrijskim, grčkim, turskim, kineskim partnerima nešto da uskratite, ili ćete da im očitate bukvicu, da im više ne padne na pamet da se šetaju bez šlemova na glavi sa rukama u džepovima, ili će možda da dođu na crnu listu kao domaći izvođači? Lako je sa našim nesretnicima koji dobiju poslove preko Janka i Marka da se prsite, ali ovi inostrani su na kraju druge livade potpisali ugovore. Mada moram priznati da kod raje ostavlja lep utisak šetnja po gradilištima, i na kraju to svi vole, političarima nekako ta HTZ oprema umanjuje fizičke nedostatke i nagomilane kilograme od nerada.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља