субота, 18.11.2017. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:32

Друмом преко „Жежеља” на пролеће

У новембру пешице и бициклом, а почетком 2018. биће пуштен железнички саобраћај
Аутор: Снежана Ковачевићпетак, 01.09.2017. у 21:20
(Фото Танјуг/Јарослав Пап)

Нови Сад – Преко Жежељевог моста, чија је изградња при крају, моћи ће да се пређе у новембру – пешице и бициклом, док ће у јануару или фебруару бити пуштен железнички саобраћај, а на пролеће друмски. То су, на градилишту моста, новинарима пренели председник покрајинске владе Игор Мировић и потпредседница Владе Србије и министарка саобраћаја, грађевинарства и инфраструктуре Зорана Михајловић.

Они су у заједничкој посети градилишту „Жежеља” били и почетком јуна, тада у друштву комесара Европске уније Јоханеса Хана, када су навели оптимистичније рокове: да ће се у августу моћи пешке преко моста, а железницом крајем новембра. О друмском саобраћају тада није било превише речи, сем да треба чекати завршетак приступних саобраћајница, за које је тада тек била стигла обновљена грађевинска дозвола.

Покрајински премијер Мировић рекао је да, као грађанин Новог Сада, није у потпуности задовољан динамиком радова, иако су, по његовим речима, у последњих годину дана уложени знатни напори да се надокнади све што је пропуштено у првим годинама изградње Жежељевог моста.

„Тешко је сада и незахвално давати рокове, али извођач тврди да ћемо у новембру моћи пешице и бициклом да пређемо с једне на другу страну. Негде током јануара и фебруара – да ће бити успостављен железнички саобраћај”, навео је Мировић.

Додао је да је с новосадске стране моста уведен у посао извођач радова на изградњи приступних саобраћајница, а у наредним данима и недељама очекује да то буде случај и на петроварадинској страни.

„Једноставно, у завршним смо фазама изградње Жежељевог моста”, каже.

Потпредседница владе Зорана Михајловић рекла је да сваки пут када дође у Нови Сад види промене на градилишту, за које је навела да је „живо” и да тренутно на њему има 180 људи.

„За нас је Жежељев мост стварно веома важан, пре свега зато што се налази на веома важном коридору. Дакле, Жежељев мост је део великог пројекта модернизације пруге Београд–Будимпешта. Помоћи ће Србији, када говоримо о превозу и робе и људи. Очекујем, овако како нам је још једанпут потврдио извођач радова, а то је компанија ’Азви’, да ћемо врло брзо моћи да прошетамо и да идемо бициклом преко моста. Железнички саобраћај биће први који ће бити успостављен преко овог моста. Јануар је рок, по динамичком плану извођача, а пролеће – за приступне саобраћајнице”, навела је министарка и поручила да ће се на мосту радити и у зимским условима.

 

 


Коментари9
adc5f
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Borivoje
Ajnsto ga grade tolke godine, ali preusmeravanje saobracaja zbog gradilista je katastrofalno. Napravite neku zastitu i otvorite put kejom do Danubiusa, osakatili ste pola Novog Sada zbog 10 metara puta!
zoran
Aktuelnoj vlasti treba dodeliti Oskara za izgovore. Cini mi se da je u slucaju Zezeljevog mosta Dunav kriv sto uopste protice kroz Novi Sad. Za ime Boga, ljudi otvoreno recite imamo problem takav i takav, normalni ljudi ce uvek razumeti, ne trazite stalno maloumna opravdanja, ne prebacujte krivicu uvek na drugoga. Vec 5 godina slusamo price o boljem zivotu koji je istini za volju odavno stigao kod vasih prijatelja (u najvecem broju slucajeva vlasnika falsifikovanih diploma i doktorata) dok je obrazovanom i postenom svetu iz dana u dan sve gore i gore. Ne mozemo vise da trpimo mentalni teror koji sprovodite, dosta nam je laznih atentata, drzavnih udara, spijusnkih afera, fingiranih uspeha... Ne pravite narod budalama, pustite nas da zivimo normalne zivote, dosta smo materijalno osakaceni ne radite to i na mentalnom planu. Ne pravite od Srbije kolektivnu ludnicu...
Darko
Pa da Dunav je kriv sto kasne radovi...bas sad taj vodostaj da padne....
Petar Simić
Jednom je kriv visok vodostaj, drugi put nizak. Jednom pada kiša, jednom je vrućina, nekad pada sneg, pa magle, grád, vetar, pritisak vazduha. Može da se radi nekih 5 dana u godini. Onda se tako i gradi , jedno 20-tak godina.
Hajduk Veljko
Visok vodostaj?Prosetajte do Dunava i videcete sopstvenim ocima da je Dunav za ovo doba godine na normali.Mi koji smo svakog dana pored Dunava smo se ozbiljno zabrinuli.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља