субота, 17.11.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:54

Откривено ново небеско тело које се креће кроз Сунчев систем

недеља, 29.10.2017. у 18:13
Телескоп Pan-STARRS1 на Хавајима (Фото hawaii.edu)

Научници америчке агенције за истраживање свемира (НАСА) саопштили су да су открили ново небеско тело које се креће у Сунчевом систему, преноси Н1 извештај агенције Анадолија. Наводи се да је нови метеор, или комета, откривен телескопом Pan-STARRS1 у бази на Хавајима, а да је реч о небеском телу промера до 400 метара, које се брзо креће.

Новооткривено тело научници су именовали као А/2017 У1, а верују да је реч о телу које је дошло изван Сунчевог система. Званичник НАСА, Пол Чодас, казао је да је то откриће које се чекало годинама.

„Постојале су теорије о небеским телима која су у Сунчев систем стигла изван њега и наставила да се крећу. Међутим, тек сада смо и открили једно такво тело”, казао је Чодас и додао да ће научници наставити истраживање с циљем откривања нових детаља о том мистериозном небеском телу.

ec5f8