понедељак, 12.04.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа
четвртак, 16.11.2017. у 15:50

Градоначелник Београда најавио набавку сто нових аутобуса

Синиша Мали (Фото Танјуг)

Градоначелник Београда Синиша Мали најавио је данас набавку сто нових аутобуса и, како је рекао, након анализа вероватно и четрдесет нових трамваја.

„Размишља се и о куповини нових електроаутобуса, који су се показали као веома добри, са тенденцијом да се у будућности у центру града користе само они”, рекао је Мали, а саопштила градска управа.

Мали је претходно обишао три саобраћајна чвора, у улицама Мије Ковачевића и Рузвелтовој, на Тргу Славија и Булевару ослобођења, који су јутрос након вишемесечне реконструкције пуштени у саобраћај.

Први радови почели су у мају, а потом су се низали, сукцесивно и по фазама до августа, када је стартовала и реконструкција Трга Славија. Потпуно је обновљена водоводна мрежа и постављена нова контактна мрежа, а Београд је добио три километра новог асфалта.

„Захваљујем Београђанима на стрпљењу, али и радницима који су били ангажовани и по киши и по великим врућинама”, рекао је Мали.

Он је изразио задовљство што је домаће предузеће обавило све радове, наводи се у саопштењу. Мали је напоменуо да се на тротоарима обављају накнадни радови, и да се на захтев града они поплочавају што би, како је рекао, требало да буде завршено за највише петнаестак дана.

„Наредне године очекује нас реконструкција Краљице Марије, Цара Душана, Џорџа Вашингтона, а потом и Кнеза Милоша”, нагласио је Мали.

Додао је да ће Славија добити финални изглед када се буде почело с реализацијом пројекта метроа, јер је ту планирана метро станица.

Сада су обновљени асфалтни застор, сигнализација и стубови јавне расвете, пешачки прелази су померени ради безбедности, а при крају је и сређивање платоа недалеко одатле. (Бета)

Коментари11
73d1c
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Boban Filipović
POTREBI SEMAFORI ZA PEŠAČKE PRELAZE OKO SLAVIJE Mislim da nije bilo neophodno da se pešački prelazi oko Slavije toliko udalje. Bolja varijanta je da se postave semafori na te prelaze, i tako bude bolje, efikasnije i bezbednije i za pešake i vozače. To još uvek nije kasno da se uradi.
slobodan
Nekada su dve linije za Zemun 14 i 15 bile trolejbusi ,a cini mi se i linija 16 za N Bgd i bilo cistije i manje zagadjenja.A samo da vidite koliko ce uskoro nafta da poskupi i naravno pogonsko gorivo za autobuse.Rzamislja li neko da da se u Beogradu smanji nivo zagadjenosti ????
Игор Г.
Тролејбус бр. 14 је возио до Земуна, а бр.15 до Новог Београда од 1945 до почетка седамдесетих.
Mihailo Vuković
Vidno je i osetno da su najstariji autobusi izbačeni iz upotrebe , i pre nego što su stigli novi . Ali ni to neće smanjiti gužve , jer stari deo Boegrada ne može da primi postojeći broj automobila i autobusa . A metro se pominje samo u predizbornim kampanjama , iako su za proteklih 6 godina mogle biti izgrađene dve linije .
natalija
Treba svakako....Ali po mom mišljenju najmanji problem je što su vozila GSP uglavnom stara....glavni problem je što u državi od 7 mil vlast nije u stanju da nađe 1 do 2 hiljade PROFESIJONALIH VOZAČA jer ovi što nas "voze" su možda pre toga vozili (ako su uopšte bilo šta vozili) traktor. Koči, cimaj, juri, ne znaju da procene rasojanje u toku vožnje, ne vide putnike kad ulaze i izlaze iz vozila. kad kreću iz stanice oni pojure kao na auto trkama.....a tek grejanje ili hlađenje.....u vozilima je SAUNA ili ZAMRZIVAČ....apsolutna nesposbnosr REGULACIJE temeprature....
Петар,Загреб.
Ако се угледао на Загреб и Љубљану одлично ,јер су нови аутобуси са погоном на природни плин удобни,са мало буке и еколошки прихватљиви. Београд је већи,треба метро,али када буде новаца,па је ово добро рјешење. Треба мислити позитивистички.Критизирајте вандале који уништавају нове трамваје.Било ми је драго када су се појавили јер су дали нови дојам београдским улицама,а види какви су данас након две,три г.експлоатације.У Љубљани су аутобуси стари двадесет г. са унутрашњим интеријером као нови,а и у Загребу су на том трагу.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

logo

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља