среда, 27.01.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 27.11.2017. у 09:30 Ђуро Ђукић

Завршена реконструкција пута, чека се обилазница

(Фото Ђ. Ђукић)

Зре­ња­нин – За­вр­ше­на је ре­кон­струк­ци­ја де­ла пу­та Зре­ња­нин – Но­ви Сад, у ду­жи­ни од 24 ки­ло­ме­тра. Иако још увек има по­сла за пу­та­ре на по­је­ди­ним скре­та­њи­ма, це­ла де­о­ни­ца је пу­ште­на у са­о­бра­ћај и ви­ше не­ма по­тре­бе да во­за­чи скре­ћу с пу­та и пр­о­ла­зе кр­оз Жа­баљ, ка­ко се то ра­ди­ло ду­же вре­ме. Зре­ња­нин­ци оче­ку­ју на­ста­вак ра­до­ва на оби­ла­зни­ци по­ред гра­да, па он­да и на де­о­ни­ци пре­ма Бор­чи, ка­ко је на­ја­вље­но у фе­бру­а­ру ка­да је по­че­ла ре­кон­струк­ци­ја упра­во за­вр­ше­не де­о­ни­це.

На­кон ви­ше­де­це­ниј­ског нер­ви­ра­ња во­за­ча због оште­ће­ња на ко­ло­во­зу из­ме­ђу нај­ве­ћих гра­до­ва у Ба­на­ту, ко­нач­но се на овој ре­ла­ци­ји мо­же ко­ри­сти­ти об­но­вље­ни ас­фалт.

Још су у то­ку ра­до­ви ко­ји бит­но не ре­ме­те са­о­бра­ћај по­пут оних на кру­жној рас­кр­сни­ци код Арад­ца, а сле­де и ра­до­ви на при­кљу­чи­ва­њу по­љо­при­вред­них, од­но­сно не­ка­те­го­ри­са­них пу­те­ва. До­вр­ша­ва се и са­о­бра­ћај­на сиг­на­ли­за­ци­ја и опре­ма. Због тих ра­до­ва не­ће се об­у­ста­вља­ти са­о­бра­ћај, али ће се на по­је­ди­ним де­о­ни­ца­ма во­зи­ла на­из­ме­нич­но пр­о­пу­шта­ти уз ре­гу­ла­ци­ју се­ма­фо­ри­ма. 

Ка­ко је већ ре­че­но, вред­ност ра­до­ва је 762 ми­ли­о­на ди­на­ра, а пр­о­јек­том по­пра­вља­ња пу­та са­ста­вље­ним сво­је­вре­ме­но у Зре­ња­ни­ну, осим из­град­ње са­да за­вр­ше­не кру­жне рас­кр­сни­це код Жа­бља, пред­ви­ђе­на је и из­град­ња пр­о­ши­ре­ња, од­но­сно ауто­бу­ског ста­ја­ли­шта, бли­зу рас­кр­сни­це, где се и са­да во­зи­ла че­сто за­у­ста­вља­ју. Ра­ди се још на пре­пра­вље­ној рас­кр­сни­ци код скре­та­ња за Жа­баљ, бли­же Зре­ња­ни­ну и код мо­ста пре­ко Ти­се. Ту се скре­ће на Ара­дач­ки пут и из­ле­ти­ште, а на овим ме­сти­ма се пут пр­о­ши­ру­је ка­ко би се по­ве­ћа­ла пре­глед­ност и без­бед­ност. 

Са нај­ви­ше не­стр­пље­ња Зре­ња­нин­ци иш­че­ку­ју на­ста­вак из­град­ње оби­ла­зни­це, чи­ме би се из цен­тра гра­да из­ме­сти­ли ка­ми­о­ни ко­ји им са­да за­да­ју нај­ви­ше бри­ге. Ова са­о­бра­ћај­ни­ца је др­жав­на бри­га, а гра­ђа­ни гра­да на Бе­ге­ју за­ме­ра­ју што се она не за­вр­ша­ва иако су ра­до­ви по­че­ли пре ви­ше од две де­це­ни­је. 

– Вла­сти ви­ше не мо­гу да тра­же из­го­вор да ра­до­ви ка­сне за­то што ло­кал­на са­мо­у­пра­ва ни­је от­ку­пи­ла зе­мљу од гра­ђа­на ко­јом пр­о­ла­зи тра­са оби­ла­зни­це, јер се у ме­ђу­вре­ме­ну мо­гао гра­ди­ти нео­п­ход­ни и пред­ви­ђе­ни мост пре­ко Бе­ге­ја, за шта одав­но не­ма ни­ка­квих пре­пре­ка. Оби­ла­зни­цом ће се кре­та­ти ве­ћи­на во­зи­ла ко­ја до­ла­зи из Но­вог Са­да, Ки­кин­де и из Ру­му­ни­је, пре­ко Срп­ске Цр­ње, а пре­ма Бе­о­гра­ду и обрат­но. Де­о­ни­ца се на­ла­зи на „бр­зој са­о­бра­ћај­ни­ци” (од Но­вог Са­да до Бор­че), чи­ју су из­град­њу у фе­бру­а­ру у Но­вом Са­ду на­ја­ви­ли ми­ни­стар­ка гра­ђе­ви­нар­ства, са­о­бра­ћа­ја и ин­фра­струк­ту­ре Зо­ра­на Ми­хај­ло­вић и пред­сед­ник по­кра­јин­ске вла­де Игор Ми­ро­вић.

Коментари3
5fa51
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Petar. Stanimirovic
Verovatno gradski očevi razmišljaju već 25 godina ,kako će ,kad konačno dobiju obilaznicu, naći načina da popune onaj prostor,koji su rušenjem starih kvartova grada napravili , u svoje vreme ,radi prolaska "nove " magistrale kroz centralne delove grada, tako da sada nemaju šta da zaobilaze.Pošto se spominje i neki novi most,možda postoji mogućnost da se vrati i neka replika stare gradske čipkaste ćuprije ,koja je novim,nadobudnim graditeljima zasmetala jer je bila staromodna i "uzana ko kutija ".O imenu grada sa gluvima ne vredi razgovarati. Dočekaće da jednoga dana srpski Kralj Petar pritegne dizgine,mamuzne konja i odjezdi iz tudjeg grada!
Бранислав Станојловић
Мора да је пристојан градић, али докле морамо да трпимо име које му надену банда комунистичка?
Slobodan
Evo, vidi se i na ovoj fotografiji, bas da nisu imali ni malo pameti ili zdravog razuma, pa da su provukli i par biciklistickih staza!? Covek mora da vozi biciklo po auto putu!?!? To naravno rade i deca i svi oni zajedno moraju da rizikuju svoje zivote, da bi skoknuli do drugog sela, do skole, ili u poseti rodbini ili na nekoj sportskoj manifestaciji ili zabavi! A po novinama i televiziji sve kukanje i plac, zasto se narod ne vraca u sela? Pa evo zasto, zato sto su sela medjusobno izolovana svakojakim preprekama i ljudi u njima crkavaju od samoce i dosade, a da bi otisao do prvog sela, mora da imas auto ili da rizikujes zivot, pa da vozis biciklo po auto putu!

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

logo

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља