понедељак, 24.09.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:54

Нишки аеродром опслужио рекордних 300.000 путника

среда, 29.11.2017. у 10:06
Нишки аеродром бележи све боље резултате (Принтскрин Јутјуб)

НИШ - Од почетка 2017. године закључно са уторком на лету авио компаније „Рајанер” из Ниша ка Стокхолму опслужен је 300.000-ти путник што представља апсолутни рекорд по броју опслужених путника у досадашњој историји аеродрома.

Захваљујући броју европских дестинација до којих се лети са нишког аеродрома (укупно 11) и броју летова којих је 22 на недељном нивоу наша очекивања су да до краја 2017. године на нашем аеродрому буде опслужено преко 320.000 путника, саопштено је из нишког аеродрома.

Претходна година је завршена са 124.917 опслужених путника и тиме остварен пораст обима пословања у погледу броја опслужених путника за више од 300 одсто у односу на до тада најуспешнију годину 2015. када је опслужено 36.258 путника. Према садашњим предвиђањима тренд раста од 300 одсто би требало да се настави и у овој години.

Наравно, наставићемо са радом и напорима како би у предстојећем периоду постигли још боље резултате. (Танјуг)


Коментари5
8c80c
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Dobronamerno
Prosiriti Gatove ,restoran urediti bolje ,ukljucivati obavezno redovno preciscenje vazduha .Konobare nauciti sta sluze , nemaju poima o ponudi restoranske kuhinje . Renovirati i zaposliti nekoga ko zaista brine o higijeni Toaleta .Smrad dopire do svih putnika bezobzira posecuju li toalet ili ne a i restoran je odmah iznad . Nigde u svetu odgovorna lica ne nose stikle od 12 cm kao na modnoj pisti ,zbog prirode posla cak su odredjene uz uniformu ravne cipele Prosiriti cekaonice, uvesti dovod za kiseonik u iste , vise sedecih mesta .Sve ostalo za veliku pohvalu, jos su na pocetku a ogroman broj putnika opsluzuju .
Banja
Bravo Nišlija, to je zdrava logika!
Ljiljana Milosavljevic
Zgrada aerodroma mala, losa organizacija, neljubazno osoblje.
Нишлија
Карте су јефтине тако да на начемо мора да се штеди. Ако желите бољу услугу и услове изволите летите из Београда али будите спремни да платите три пута више.
Препоручујем 24
boban
Tacno. Stranci se masovno zale i na katastrofalne toalete. Kao da smo na Balkanu.
Препоручујем 18

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља