уторак, 12.12.2017. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 14:25

Бицикл није само за рекреацију већ и средство превоза

Аутор: Д.А.четвртак, 07.12.2017. у 20:09
(Фото А. Васиљевић)

Бициклисте је узнемирила најава да град следеће године, у току реконструкције улица од Рузвелтове до Тадеуша Кошћушка, неће урадити бициклистичке стазе на том потезу иако су анализе стручњака показале да је то изводљиво. Због тога неће у потпуности бити остварен план градске власти од пре годину дана по коме је и Улица цара Душана требало да добије бициклистичку стазу.

Да надлежни ипак неће одустати од раније зацртаних 120 километара стаза за бициклисте у старом делу града, може се закључити из јучерашњег саопштења „Беоком сервиса”. У њему се овај градски секретаријат осврнуо на овогодишњу реконструкцију Славије и Булевара ослобођења.

– У пројекат је, због популарисања бицикла као саобраћајног средства, унета нова бициклистичка стаза. Осим стазе, бициклисти су добили и паркинге за своја возила. Град је направио стратегију „Бициклирај Београдом”, која подразумева четири правца развоја бициклизма у престоници: изградња примарне мреже од 120 километара стаза, постављање 200 паркинг места за бицикле, „бајк шер” систем и образовање становништва. Изградњом стаза грађани ће добити инфраструктуру која омогућава да у Београду бицикл не буде само средство за рекреацију већ превозно средство – наводе у „Беокому”.


Коментари1
2e4ac
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Bruno Kaljac
U Danskoj bicikl je sredstvo prevoza. U toj kraljevskoj zemlji auto kosta tri puta skuplje nego u Nemackoj. Imati kola u Danskoj je skupi luksuz i pored toga ova zemlja se racuna kao jedna od bogatijih. Ulicama Kopenhagena videcete u najhladnijim danima puno ljudi kako do i sa posla sa decom u prikolicama, voze bicikle. Hladan vetar , kisa, sneg, bicikli idu dalje. Nista jednostavno,,,u kraljevskoj zemlji sve je preskupo. Hvala na njihovom standardu gde je najobican auto luksuz za 80% Danaca.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља