субота, 06.06.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
четвртак, 14.12.2017. у 23:27

Откривена осма планета у далеком сунчевом систему

Гугл и НАСА заједнички дошли до открића (Фото Бета)

КЕЈП КАНАВЕРАЛ – Америчка свемирска агенција НАСА открила је, у сарадњи с компанијом Гугл, осму планету у далеком сунчевом систему, једином који по броју планета за сада одговара нашем.

Планету нису открили људи, већ машине, а НАСА и Гугл су данас заједно објавили то откриће.

Та планета кружи око звезде Кеплер-90, удаљене 2.545 светлосних година. Као и Земља, нова планета је трећа по удаљености од свог сунца, али му је много ближа, због чега температура на њеној површини достиже 427 степени Целзијуса.

Гугл је користио податке које је НАСА прикупила специјалним телескопом, да конструише компјутерски програм усмерен на слабе планетарне сигнале. Ти сигнали су толико бројни да би људима било потребно неописиво много времена да их истражи. (Бета)

fef87

Daрко Чварковић
Тачно знају колика је температура на планети удаљеној 2545 светлосних година од земље, али немају појма шта се дешава овде... Типично, шибицарски ! Кад нам јаве. куд се део малезијски авион, нестао пре пет година, могу да укључе топломере на оном крају бескраја !