петак, 16.11.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:06

Ванси: Циљ побољшање услова рада аеродрома Никола Тесла

недеља, 07.01.2018. у 17:39
(Фото А. Васиљевић)

Француска корпорација „Ванси ерпортс” саопштила је данас да ће као концесионар за Аеродром „Никола Тесла” у Београду тежити побољшању услова рада аеродрома, као и да ће реорганизовати и оптимализовати путничке токове и проширити малопродајна подручја.

У саопштењу се наводи да се у првом кварталу 2018. године очекује потписивање Уговора о концесији на 25 година који обухвата финансирање, управљање, одржавање, проширење и надоградња постојећег аеродромског терминала и полетно-слетне стазе.

Додаје се да ће фирма „Ванси” преузети активности након потписивања Уговора о концесији, као и да је њен циљ побољшање услова рада београдског аеродрома да би се омогућило Ер Србији да понуди нове летове на дужим рутама.

Главни извршни директор „Ванси концесија” и председник „Ванси ерпортс”  Николас Нотбер рекао је да ће Аеродром „Никола Тесла” служити као седиште компаније у централној и источној Европи, региону у којој „Ванси” аеродроми до сада нису пословали.

„Овај успех означава нову фазу експанзије 'Ванси' аеродрома ван Француске”, казао је Нотбер.

У саопштењу фирме „Ванси ерпортс” наводи се да ће градити партнерства са више од 200 авиокомпанија да би се додатно повећао саобраћај и повезаност аеродрома, као и да ће искористити искуства у управљања аеродромом и развојну стручност стечену у Француској и иностранству да би побољшали укупно корисничко искуство на Аеродрому „Никола Тесла”.

„Ванси” је основана 1996. године, као део грађевинско-пословне компаније „Ванси”, једне од највећих е врсте у Европи. (Бета)


Коментари13
247c0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Ivan Tomic
Ja licno mislim da smo odlicno prosli. Ta dobit od 30 miliona evra koju svi pominju je ostvarena samo u jednoj godini i to kada je aerodrom belezio najveci broj putnika ikada. Mislim da to svakako nije odrzivo narednih 2-3 godine a kamoli celih 25. Poslednjih par godina je sve radjeno u cilju pripreme za prodaju (koncesiju) kao mlada pred vencanje i koncesionari su se "upecali" na to, tako da je postignut cilj. Ne zaboravite da u okolini ima jos nekoliko aerodroma koji su priblizne velicine (kapaciteta) sa podjednako dobrom lokacijom (plus su sve te zemlje clanice EU) - Sofija, Bukurest, Budimpesta, Zagreb tako da je konkurencija i vise nego ozbiljna za narednih 25 godina. Da, mozda u nekoj drugoj drzavi postoji mogucnost da javna preduzeca posluju dobro i budu profitabilna, ali ne i u Srbiji, privatnik-stranac je prava mera za nas. Pa mozda kada nam vrate aerodrom za 25 godina budemo u stanju i mi sami da ga vodimo.
Stari Znanac
VINCI AIRPORTS, 12 RUE LOUIS BLERIOT 92500 RUEIL MALMAISON, име фирме се изговара "VENSI". Тачка.
Zoran
Firma osnovana 1996 godine da prenese iskustvo na zaposlene u Aerodromskom preduzecu. Nasi ljudi su profesionalci od kojih doticni mogu da nauce mnogo. Znaci nije to razlog prodaje Aerodroma. To je jedan od ultimatuma na koje je pristala nasa vlast, demokratski izabrana, tj svi smo se slozili da cemo biti jeftina radna snaga i kolonija u sred Evrope. Jednokratna uplata za koncesiju je vec namenjena . Sledi 25 godina rintanja za strance u sopstvenoj drzavi.
Milan Ranković
Kada se pogledaju izveštaji o poslovanju aerodroma Beograd,jasno se vidi da je njegovo davanje u koncesiju potpuni promašaj i čist gubitak za državu.Po podacima iz 2016,aerodrom Beograd je imao profit od 3,66 milijardi dinara( 30,5 miliona evra).Davanje aerodroma u koncesiju za 20 miliona po godini,predstavlja čist gubitak od 10,5 miliona evra godišnje,kumulativno 262,5 miliona evra za 25 godina.Aerodrom od 1994 radnika ima samo 501(25%) u stalnom radnom odnosu.Nema sumnje da će to koncesionar iskoristiti i otpustiti većinu onih koji nisu stalno zaposleni,a onima koji jesu umanjiti plate.U Srbiji je pravilo da strani vlasnik otpusti 50% radnika(u ovom slučaju one koji nisu stalno zaposleni) i ako to uradi,koncesionar će povećati svoju godišnju dobit na 5 milijardi dinara(41,7 miliona evra).U tom gotovo izvesnom slučaju godišnji gubitak države bio bi 21,7 milona evra,kumulativno 542,5 miliona evra za 25 godina,a koncesionar će sigurno prilično povećati taksu po isteku roka u ugovoru.
Stefan
Ako koncesionar sa 50% radne snage moze da odrzi istu produktivnost i dobit, to znaci da su onih 50% vec bili visak. Tako da ne vidim nikakav problem u tom otpustanju. Ionako su u pitanju stranacki kadrovi.
Препоручујем 11
KM
Da li je moguće da će Francuzi odmah u celosti isplatiti više od 500 miliona?

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља