среда, 21.11.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 17:30

Мали: Нови мост на Сави се уклапа у визију лепшег Београда

уторак, 23.01.2018. у 17:10
(Фото Беоинфо)

Радови на новом мосту на месту Старог савског моста почеће у 2019. години, најавио је градоначелник Београда Синиша Мали који је данас представио изглед новог моста. Мали је рекао да ће нови мост имати по две траке у оба смера, пешачку и стазу за бициклисте, које ће се уклопити у Савску променаду.

Он је рекао да је потписан уговор са Саобраћајним институтом ЦИП, те да му је посебно драго што ће пројекат радити домаћа компанија и младе архитекте које су победиле на конкурсу.

Додао је да је важно да се мост замени првенствено из саобраћајног и безбедносног разлога, а да ће мост бити и модернији и лепши. „Нови мост преко Саве потпуно се уклапа у визију и перспективу једног лепшег, бољег и модернијег Београда”, истакао је Мали.

Градоначелник је рекао и да ће заједно са суграђанима одлучити где ће стари мост бити постављен након изградње новог, а да се за сада гласа између повезивања Земунског кеја са Великим ратним острвом и Новог Београда са Адом.

„Овај мост ће бити круна на овом делу Београда на води, а ми ћемо у наредних неколико недеља, најкасније два месеца потписати и уговор са пројектантом који ће радити дизајн тунела који ће повезивати Савски амфитеатар са Булеваром деспота Стефана.”, рекао је Мали и најавио изградњу тунела за наредну годину.

„Тим тунелом ћемо смањити између 11 и 14 одсто транзитног саобраћаја кроз центар града и потпуно променити саобраћај, унапредити и повећати ефикасност”, казао је Мали. Директор Саобраћајног института ЦИП Милутин Игњатовић рекао је да је пресрећан због изградње новог моста као и да сматра да ће бити најлепши у Европи.

„Кроз стари мост нема пловности због растојања стубова, а нови ће иматии потпуну пловност кроз Саву за све европске бродове”, закључио је Игњатовић. (Танјуг)


Коментари3
cc77a
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Коста Т. Савићс
Што више мостова то боље а Стари мост је дотрајао и нужно је заменити га. Одлична је идеја да се стара конструкција искористи за повезивање "Лида" (ратн. острва) и земунског кеја јер то је неискоришћени атрактивни простор у срцу града, на само 3 км. (вазд. линијом), до строгог центра -Теразија. Ове НВО, задужене да коче узбрдо, треба узети озбиљно јер су врло организовани на овом порталу и изгледа да су плаћени по негативном учинку и поставити начелно питање овом друштву да ли су нам потребне те хијене.
katarina
uklapa se mozda u TVOJU viziju Bgd vodi, u NASU ne! Na stranu sto trosis NASE pare ko da ti ih je deda ostavio na bespotrebni novi most o kome si TI odlucio, a ne MI i sad nam kao pruzas priliku da izaberemo gde da ga premestis. Umesto da ste poceli konacno da nesto korisno da radite i za nas koji zivimo u Beogradu, a ne samo za turiste i kvazi investitore kojih su vam puna usta.
Dr. M
Ne Novi most na Savi se uklapa u u one skalamerije od zgrada koje zovete Bgd na H2O, a o "lepsem Beogradu" vi ne znate nista, jer se rukovodite licnom dobiti a ne strukom, koja je jasno rekla svoje misljenje o Bgdu na vodi. Srecom, pa vas necemo uskoro gledati i slusati vase nebuloze. kao da ne zivimo u istom gradu, kad Mali daje izjave.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља