субота, 14.12.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:00

Михајловић: Канал није приоритет владе већ аутопутеви

уторак, 30.01.2018. у 10:34
За Србију је веома важно да се путевима повезује са земљама у региону (Фото А.В.)

Потпредседница Владе Србије и министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић каже да је за Србију веома важно да се путевима повезује са земљама у региону, те истиче да је ауто-пут Ниш-Мердаре-Приштина значајан за цео регион, али и за Србију.

''Значајан је и због наших људи који живе на Косову и Метохији и да Србија изађе на луке, као и за наше грађевинске компаније'', казала је Михајловић данас новинарима током Регионалне конференције о родној равноправности и реформи јавне управе на западном Балкану.

Она је додала да је исто тако значајна изградња ауто-пута ка Сарајеву, те да је Србија спремна за тај подухват.

Како је изјавила, наш је предлог да се формира заједничка радна група са Босном и Херцеговином, а затим да се крене у реализацију, што значи да се у току ове године можемо бавити документацијом, а након тога разговарати о начинима финансирања.

Одговарајући на питање да ли има новца за изградњу канала Дунав-Морава-Вардар, за чију је градњу идеју дао бивши председник Србије Томислав Николић, Михаиловић је казала да министарство на чијем је челу нема новца у овој години за реализацију таквог пројекта.

Како каже, пројекат канала није стављен у приоритете Владе Србије, као ни други пројекти који нису једногодишњи.

Кад је реч о кинеским пројектима, Михајловић каже да је за њу важнија обилазница око Београда, те пут Прељина-Пожега.

''Важнији су сви други пројекти који воде ка нашим комшијама зато што је то приоритет за Србију, а што се више повежемо са првим комшијама, боље ћемо се и развијати'', рекла је Михајловић.

(Танјуг)


Коментари16
0bfd5
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Karlo Polak
Чуј, аутопутеви у земљи у којој је већина људи који живе око њих нема пара за то да се по истом провоза. Држава у којој транспортни трошкови чине чак 25% трошкова производње, због ослањања на друмски, и упропапћавања железничког и водног саобраћаја! Данас су нам у очајном стању и пловни ток Саве, и канали ископани за време аустроугарске. Пруге су укинуте до већине војвођанских лука. По питању демографије, статистика јасно показује да када постоји икакав стандардизован систем превоза путника железницом, број становника се повећава или бар стагнира. Пре увођења појма "нерентабилна пруга" крајем 1960-тих, појам "бела куга" је био непотребан! Локални путеви, пловни путеви и железница су стубови економије. Аутопутеви су луксуз за средњу и вишу класу.
Zvonko
Šta je sa autoputem Kragujevac - Batočina? Obećali ste završetak ove godine, a sada ga niko ne pominje?
rade
Битно је да асфалтирате тунел који по свим нормама и правилима треба да је бетонског коловоза ,као превенција од пожара, ауз пут се сликате и шепурите без покрића.Вама канал очигледно није приорите ,али Србији јесте.Проблем је што сте ви преузели улогу :држава то сам ја .
Зорица Аврамовић
Само онај, ко не познаје добро прилике у Поморављу (овде мислим на све три Мораве), није видео испражњена села, заражене водотокове, макадамске путеве, немања превоза, загађених бунара.., можда и може да буде противан изградњи овог канала. Србија најпре треба са собом да се повеже. Један овакав подухват би био кориснији од сваког ауто-пута, населио би срце Србије, оживео њен највиталнији део... Али, када се ствари посматрају из угла "е, нећемо Томину идеју", иако није његова, само је човек подсетио на њено постојање, еее , онда... ставри буду јасније...
ivan
Vidim da je mišljenje ministarke Mihajlović potpuno usaglašeno sa mišlečenjem SAD,EU i NATO pakta.To već nešto govori.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља