среда, 12.12.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 10:15

Мали: Не уклањамо Савски мост док не буде шина на Ади

понедељак, 05.02.2018. у 13:59
Стари Савски мост (Фото Д. Јевремовић)

Уклањањем Савског моста неће се прекинути трамвајски саобраћај између старог и новог дела града, јер се у изградњу новог моста неће кренути пре него што се заврши постављање шина на Мосту на Ади, изјавио је данас градоначелник Београда Синиша Мали.

Он је то рекао одговарајући на питање новинара о појединим наводима да ће се уклањањем Савског моста практично прекинути трамвајски саобраћај између Новог Београда и старог дела града и како би се у том случају решио тај проблем.

Мали је додао да је у току избор извођача радова који ће поставити шине преко моста на Ади.

„Тако да нећемо кренути у радове на новом мосту пре него што се заврши постављање шина на Мосту на Ади”, рекао је Мали новинарима током обиласка предузећа „Ласта”.

То је, каже, по програму и динамици које су испланиране.

„Ми тај мост нећемо срушити и то сам већ неколико пута рекао, а видим да Ђилас и остали то користе у кампањи из неког разлога. Дакле питамо грађане на коју локацију желе да преместимо тај мост, да сачувамо традицију везану за њега и да преместимо на нову локацију где ће грађани имати највише користи”, навео је градоначелник и додао да изградња новог моста преко Саве није ничији хир, већ потреба.

Истакао је да су два кључна разлога за изградњу новог моста - саобраћајни и безбедносни.

Како је рекао, постојећи мост има само две траке, а за град који се развија неопходан је већи капацитет, па ће будући мост имати по две траке у оба смера, стазу за бициклисте, стазу за пешаке и линије за трамвај.

Други разлог је, према речима градоначелника, безбедносни, јер Савски мост, који су, каже, Немци направили пре 60-70 година, и даље има дрвених шипова, који нису сигурни за капацитет возила који данас прелази преко њега.

„И Саобраћајни факултет, професор Славен Тица, као и Секретаријат за саобраћај раде студије и анализе. Пустите струку да каже како ће функционисати саобраћај и нека они буду ти који ће одговарати на таква питања”, рекао је Мали.

Он је навео да ће се надлежни свакако трудити да изградњом новог моста, направе најмањи могући проблем за саобраћај и да га у што краћем времену и направе.

„Дугорочно, без тог моста, град неће моћи да функционише, саобраћај је толико интензиван”, рекао је Мали.

Како је рекао, задатак ЦИП-а по уговору са градом није само пројектовање новог моста већ и демонтажа и премештање постојећег.

„Мислили смо и о једном и о другом. Нека Београђани гласају да ли ћемо тим мостом да повежемо Велико ратно острво и Земунски кеј или Аду Циганлију и Нови Београд и да онда имамо дуплу корист - мост са већим капацитетом, безбеднији, а да постојећи дорадимо, средимо и монтирамо на другу локацију. Тако да је то вин  вин ситуација за све грађане”, рекао је Мали.

Другог избора нема, осим да се направи нови мост већег капацитета, с обзиром на интензитет саобраћаја, поновио је Мали. (Танјуг)


Коментари13
30f0d
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Sosa
Ko normalan ruši stari most,koji služi svrsi. U svakoj normalnoj državi se grade novi mostovi, a stari ostaju. Malo li mostova imaju Prag,Budimpešta i drugi. A mi, ako nam vec most nisu srušili naši neprijatelji i "prijatelji", hajde da ga sami srušimo. Šta reći, a biti pristojan.
Mostov
Kvalitetno, davno izgradjeno,,stari most spaja! Bolje izgraditi novi most na drugom mestu. Dobro je sačuvati i nešto staro.
Mico
Sve u svoje vreme.
Sanja
Radiće se planski,kao što je urađeno i sve do sada.Ne treba obraćati pažnju na Đilasove marketinške spinove.
Irena
Ne daj Boze da se Srbi sloze. Ovoga puta u pitanju je most. Neki ga hoce, neki ga nece, te ovako cemo, te onako cemo, ko ce svetu udovoljiti? Postoje saobracajni inzinjeri i valjda ce i nas Beograd da raste i po broju gradjana i ekonomski, znaju oni sta bi bilo najbolje, samo treba imati malo vere u njihovu pamet.
Minja
Svi se slazu da je potreban jos jedan most, ali se razilaze u tome da li ovaj skloniti i na njegovo mesto graditi novi. Vecina nas gradjana zeli da stari most ostne tu kao deo istorije naseg grada, recimo kao most za bicikliste i peesake, a da se novi izgradi pored njega ili na nekom drugom mestu.
Препоручујем 11

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља