уторак, 18.12.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:42

Годишњица система за управљање редовима

Шалтери у београдској филијали Фонда ПИО имају свој опсег тикета што омогућава 999 странака дневно. – Ради и звучно позивање
Аутор: Марија Бракочевићпонедељак, 19.02.2018. у 22:00
Претходни систем био је у функцији од 2008. до фебруара 2017 (Фото А. Васиљевић)

У Фонд ПИО сам дошао да ми неко од надлежних протумачи уверења о стажу и заради, да се подробно информишем како да регулишем свој стаж који није регистрован у уверењу. Посебно сам забринут, јер послодавац код којег сам радио непуне две године више не постоји, а ускоро би требало да се пензионишем. Да дођем на ред чекам већ неких двадесетак минута. Бићу примљен за десет минута, што ме радује. Очекивао сам да ће све ово ићи знатно спорије, али ето није тако – каже Милан К. из Београда, док седи у шалтер-сали Филијале за град Београд Фонда за пензијско и инвалидско осигурање.

Кроз шалтер-салу дневно прође између 1.500 и 2.000 грађана. Нешто већи број корисника затекне се у Немањиној 30 почетком месеца, али и понедељком и четвртком, јер тада решавају обавезе у вези са управним поступком који се води по већ поднетим захтевима

фебруара у згради београдске филијале биће обележена годишњица рада новог система управљања редовима. Надлежни подсећају да стари  није могао да омогући управљање редовима за тако велики број странака и број шалтера. Са канцеларијом за пријем захтева, има их 35.

Пружају и правну помоћ 
Правна помоћ странкама се свакодневно пружа на шалтерима 2, 3 и 4. Најчешће питају за услове за пензију, траже тумачење уверења о стажу и заради и у вези са тим на који начин да регулишу стаж који није регистрован у уверењу, поготово ако послодавац више не постоји... Интересују се и за услове за пензију у бившим републикама, оверавају потврде о животу.У канцеларији број 35 примају се захтеви које странке први пут подносе за старосну и превремену старосну пензију, захтеви за породичну пензију по смрти осигураника, али и захтеви за утврђивање или престанак својства осигураника, за коначан износ пензије... У току 2017. године поднето је 11.569 захтева за старосну пензију и 2.657 захтева за превремену старосну пензију. Остали се подносе на шалтерима 10 и 11, осим захтева за инвалидску пензију, ТНП и ТО који се примају на шалтерима 30 и 31. При пријему захтева референти указују странкама на документацију која недостаје и обавештавају их о даљем току поступка.

У Фонду ПИО истичу да нови систем омогућује бољу и ефикаснију контролу редова, а  странкама брже обављање посла. Једна од највећих разлика у односу на раније стање јесте то што је сада гарантни рок нове опреме пет година.

– По уласку у шалтер-салу странка на инфо-пулту добија прве информације и тикет. На тикету је означен број шалтера и редни број. Редни број може да се прати на екрану изнад означених шалтера, на тикету, као и на два додатна инфо-панела у сали. Сваки шалтер има свој опсег тикета што омогућава 999 странака дневно. Новина је звучно позивање – истичу у Фонду ПИО и подсећају да захваљујући новом систему за управљање редовима, први пут референт има могућност  да странку која погреши шалтер или заврши посао на једном упути на други одговарајући, без додатног чекања у реду, а  по времену доласка на први шалтер.

Нови систем за управљање редовима Филијали за град Београд омогућује ефикасније праћење стања и бољу организацију рада, а самим тим се повећава задовољство осигураника и корисника начином комуникације и услугама које се пружају у шалтер-сали.

Путем  апликације QMS омогућена је и унапређена евиденција о броју странака на шалтерима. У сваком тренутку, овлашћени радници могу проверити број странака на чекању, време чекања, број примљених странака, просечно време обраде... На основу тога, могуће је и, како додају надлежни, боље организовати рад и то тако што ће се повећати број извршилаца и отворити нови шалтери.

– Циљ је да се смањи број странака на чекању – подсећају у Фонду ПИО.

У шалтер-сали уведено је и свакодневно дежурство представника руководећег кадра (начелници, помоћници, шефови). Они непосредно или путем апликације QMS прате рад запослених и организују рад у зависности од прилива и броја странака.


Коментари0
5a646
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна / Друштво /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља