понедељак, 26.10.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
петак, 02.03.2018. у 09:35 Дејан Алексић

Возач ГСП-а у улози саобраћајца

Василије Ђерић (31) који у градском превознику ради од пре месец дана, одушевио житеље Батајнице и друге возаче када је после квара аутобуса 706, којим је управљао, решио да регулише саобраћај
Василије Ђерић (Фото Лична архива)

„Какав цар! Види шта човек ’ладно ради! Уместо да седи у бусу, он регулише саобраћај, свака част! Ја то по овом времену сигурно не бих!”, била је реакција једног од возача у уторак ујутру у Батајници. Његову, али и пажњу других возача и житеља овог земунског насеља у овонедељном снежном дану привукао је возач ГСП-а коме се покварио аутобус недалеко од стајалишта „Максим Бранковић”.

Возач, по вејавици и изузетно хладном јутру, уместо да остане аутобусу 706 којим је управљао и да се у њему греје и сачека да дођу мајстори и поправе возило, решио је да не седи скрштених руку. Навукао је јакну и прслук, изашао из аутобуса и почео да регулише саобраћај како би на саобраћајници, која баш није захвална за мимоилажење возила, спречио да се створи саобраћајни чеп.

– Има ли икакве шансе да откријете о ком возачу се ради? Ја сам журила на посао, па нисам најбоље видела како изгледа и који је тачно аутобус. Али сигурно је ГСП и то се десило мало пре осам. Штета да се не открије јер није баш пуно возача који би тако поступили. Поготову по таквој хладноћи – замолила је нашу редакцију читатељка Гоца Тврдишић.

После краће потраге и помоћи надлежних у ГСП-у, утврдили смо да се возач кога су житељи Батајнице и други возачи назвали царем, ликом и херојем, зове Василије Ђерић и има 31 годину. Овај младић у ГСП-у ради тек непуних месец дана и, разуме се, ово му је било прво такво искуство.

– Желео сам само да, колико је у мојој моћи, помогнем другима да несметано наставе својим путем, да због квара аутобуса њима не буду поремећени планови. Ништа више. Био је шпиц. Видео сам да се ствара колона и да ће се направити  још већа ако се нешто не предузме одмах. Из супротног правца ишла су четири аутомобила, а у другој траци била су три аутобуса и гомила аутомобила. Ваљда је било битније да они имају предност, него она четири аутомобила. Уосталом, крећем од себе. Волео бих да ми неко помогне ако се нађем у невољи. Тиме сам се водио и тог јутра – прича за наш лист Ђерић додајући да у међувремену није дошла полиција јер, како истиче, није било проблема и све је на терену ишло како треба. Ни у једном трену није било чепова.

Све је трајало око два-три сата, а Василије је саобраћај преусмеравао више од сат времена.

– Био сам на саобраћајници док је била највећа гужва. Регулисао сам све док један возач није отказао послушност. Када је он урадио по своме, а не како сам ја сугерисао, видео сам да може да буде проблема, па сам се вратио у аутобус. Сачекао сам можда још сат док су дошли мајстори и поправили квар. Аутобус је морао да се сређује на лицу места. Не знам шта се тачно десило, али нешто је мајстор ресетовао на компјутеру како би се возило поново покренуло – наводи Ђерић.

Када би се овако нешто поновило, истиче, без двоумљења би опет поступио исто.

– Наравно да бих поново тако урадио. Ако је нешто у мојој моћи и ако мислим да знам, урадићу све што треба да други не би били у проблему. Али, ако нешто не могу да решим, сачекаћу помоћ – наглашава Василије.

Младом возачу посао у највећем јавном превознику иначе није прво одговорно радно место. Пре овог посла радио је као возач камиона са опасним материјама.

Коментари7
d2e28
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

lidija
BRAVO Mladi covece!Ali gde je tako dugo bila saobracajna policija?????????
Zoran R.
Svaka čast momku. Jedini problem je što to nije njegov posao več posao saobraćajne policije koja se očigledno nije pojavila na tom mestu, a morala je, već su verovatno negde pisali kazne za nepostojeće prekršaje...
Luka Laban vozač međ.transporta
Naravno, nećemo da sumnjamo u znanje šofera da li zna da radi to ili ne ali izričito je zabranjeno to raditi....ipak nije saobracajni policajac.(šta bi bilo da je došlo do saob.nezgode) Sem da uključi sva cetri pokazivača pravca izbaci trokut 2x na udaljenosti koja je zakonom propisana i izadje iz vozila.... p.s dokle ćemo raditi tuđ posao!? samo pitam
Dusan Kuzmanovic
Lepo je sto znate propise, znam ih i ja jer vozim profesionalno vec 36 godina. Momak je uradio pravu stvar i od srca mu zelim sve najbolje ali i da batali volan i nadje sebi bolji posao!
драган нешић
гест који се данас не може очекивати! а онај ко то, или слично чини, не добија оно што треба данас: поштовање и признање. драган. поповац.ниш
Goran
Ih, pa da je jos imao lopatu i sneg da cisti,pisale bi novine pet dana. A da mu je policija pisala kaznu za setanje po putu bez prsluka pisali bi deset dana.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља