понедељак, 16.07.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 18:04

Весић: Потписан уговор о постављању шина преко Моста на Ади

уторак, 20.03.2018. у 15:08
(Фото Танјуг)

Град Београд је са конзорцијумом извођача, на чијем је челу домаћа компанија „Енергопројект”, потписао уговор о постављању трамвајских шина преко Моста на Ади, изјавио је градски менаџер Горан Весић и додао да је уговором предвиђено да радови трају 420 дана.

„Ми смо за овај посао издвојили скоро две милијарде динара и то је један од већих послова који се раде у Београду”, рекао је Весић новинарима приликом обиласка припремних радова.

Он је истакао да је постављање шина преко Моста на Ади важно из неколико разлога, а први је тај што ће завршетком тог посла делимично бити комплетиран Мост на Ади, који још није у пуној функцији.

Весић је навео да ће бити урађено скоро 2,7 километара трамвајских шина, као и два нова стајалишта.

„Ове компаније чека озбиљан и захтеван посао, како би био урађен квалитетно. Овај посао је важан јер од његовог завршетка зависе друга два посла која нас очекују, а то је изградња новог савског моста и тунела који повезује Карађорђеву улицу и Булевар деспота Стефана, односно Саву и Дунав”, појаснио је Весић.

Он је навео да ће се, током извођења радова на постављању трамвајских шина преко Моста на Ади, до краја ове године завршити пројектовање новог савског моста и тунела како би почетком следеће године могли да се распишу тендери за извођаче тих радова.

Весић је рекао да мора да постоји трамвајска везу између старог дела града и Новог Београда.

Према његовим речима, премештањем савског моста на другу локацију та веза више неће постојати ту и зато је неопходно да проради трамвајски саобраћај преко Моста на Ади како би се почело са реализацијом друга два пројекта - изградњом новог савског моста и тунела.

„Првог дана када трамваји буду кренули преко Моста на Ади бићемо спремни да почнемо са уклањањем старог савског моста, његовим репарирањем и премештањем на нову локацију, изградњом новог савског моста преко кога ће ићи и трамваји, а касније и метро и изградњом тунела који ће бити наставак новог савског моста”, рекао је Весић.

Он је најавио да ће радити још два велика инфраструктурна пројекта који ће потпуно променити Београд - изградња тунела испод Топчидера и новог моста преко Аде Хује.

Извршни директор Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда Радомир Вујадин је рекао да је изградња трамвајских шина преко Моста на Ади тренутно најважнији и највећи инфраструктурни пројекат у Београду.

Генерални директор „Енергопројекта” Стојан Чолаков је изразио задовољство због потписивања уговора и додао:

„Сво наше искуство и знање ћемо усредсредити на реализацију овог посла. Инфраструктурни послови који нас очекују су изазов за нас. Уложићемо додатне напоре да уговарамо и реализујемо и наредне пројекте, а све у циљу развоја града Београда”, додао је он. (Танјуг)


Коментари3
0b898
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Dejana
Tramvaji su veoma teska vozila. Vidi se da su novi "spanci" izuzetno velike duzine pa im je tezina ... U guzvi gde bi stajalo nekoliko "spanaca" na mostu samo ovi ruzni kablovi to mogu da izdrze. Nezna se sta je gore: da li dugovi koje drzava ima zbog ovakvog mosta, pogresan tip prevoza odabran ( da ide kroz tunel to bi bilo sasvim ok ), ili situacija oko "najveceg gromobrana u okruzenju" bas na mestu vodotokova gde se zna da je povecana opasnost od udara groma. I sad tu se VODE ELEKTRICNE INSTALACIJE preko trase koju drze CELICNI KABLOVI na tornju sa CELICNOM kapom. Sa mnogo strana su se umesali iz meni nepoznatih razloga ukrsteni uslovi za potencijalnu nesrecu. Kako i zasto ovo niko "neprimecuje"... Volela bih da neko od nadleznih odgovori na ovo pitanje: zasto se ovoliko rizikuje i ovoliko pravi potencijalno ( a objektivno realno ) situacija koja moze dovesti do "tri tacke" situacije.??? A da ne pominjem ( ako smem ) situaciju mokrog kolovoza, gde i svo uzemljenje nece uspeti da ...
Branislav A. Boskovic, dipl. inz. elektrotehnike
Зар је могуће да нам је у главном граду наше државе, данас у 21 веку, важнија нека траса за трамвај од метро линије, или смо ми још неколико векова у назад за Европом.
Mihailo Vuković
Štedi se na narodu . Ali se rasipa u vlasti .
Препоручујем 9

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља