уторак, 19.11.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 16:00

Хрватски такси „Камео” од априла у српској престоници

Долазак новог превозника неће значити повећање броја таксиста и такси возила на београдским улицама јер ће моћи да ангажује само оне возаче који већ имају дозволу за рад
Аутор: Д. Алексићуторак, 27.03.2018. у 22:00
За бе­о­град­ске так­си­сте до­ла­зак „Ка­меа” не пред­ста­вља про­блем под усло­вом да, ка­ко ис­ти­чу, по­шту­ју утвр­ђе­на пра­ви­ла ко­ја ва­же у на­шем гра­ду (Фо­то Д. Јевремовић)

Униформисани возач који клијенту отвара врата таксија, цена вожње која се унапред зна и може да се плати и посредством апликације само су неке од услуга на које ће од априла моћи да рачунају Београђани уколико користе такси превоз. Ове новине донеће хрватски такси превозник „Камео” који, како тврди  Марко Жупа из ове компаније, први пут улази на српско тржиште.

„Камео” је за рад у Београду, како указују у Секретаријату за јавни превоз, регистрован за обављање такси делатности под пословним именом „Ред флај лајн”.

– Секретаријат за јавни превоз је 22. фебруара ове године донео решење којим је овом привредном друштву одобрено обављање делатности такси превоза. Дата је сагласност на изглед и димензије кровне ознаке према приложеном пројекту. „Ред флај лајн” може да склапа уговоре о пословно-техничкој сарадњи искључиво са такси предузетницима којима је надлежна организациона јединица града Београда издала одобрење за обављање такси превоза – објашњавају у секретаријату.

У „Камеу” су за наш лист потврдили да ће у Београду стартовати почетком априла, додајући да је њихов концепт пословања у потпуности у складу са важећим прописима као и у другим градовима где већ послује. Како наводе, радиће онако како прописи налажу.

– Али и даље видимо маневарски простор да понудимо много бољу услугу од садашње. „Камеова” возила ће бити брендирана као и у свим другим градовима где послујемо, а недавно смо добили и посебну такси таблу. Имаћемо онолико возила колико тржиште буде захтевало. „Камео” ће се наручивати с два клика уз помоћ мобилне апликације или позивањем диспечерског центра. По клијента ће за само неколико минута стизати чисто, проветрено, уредно и сигурно ново возило. Униформисани возач отвараће врата и возити у жељеном правцу. Плаћање вожње, чија се цена посредством апликације унапред може поуздано сазнати, моћи ће да се обави у самом возилу готовином или кредитним картицама, али и преко апликације – указују у овој компанији.

Када је реч о возачима које „Камео” ангажује, сви они пролазе „Камео такси академију” у којој их сертификовани ментори обучавају како да комуницирају и безбедно возе.

– Уз то пролазе и психолошку припрему за све изазове који их чекају на улици. Наши оперативци су подршка возачима и пружају им безбедност 24 часа, али такође и пазе да наши стандарди пословања буду увек и свуда исти. И у Београду, и у Љубљани, и у Ријеци, услуга „Камеа” мора да буде иста – кажу у „Камеу” и додају да ће они у Београду, као и у неким другим градовима у региону, пословати у оквиру франшизног модела.

– Окупљамо проверене возаче, са већ постојећим лиценцама у Београду. Сваком возачу – партнеру финансирамо све месечне трошкове, дајемо му ново и безбедно возило, као и месечну зараду и бонусе. Ми организујемо и кол центар и маркетинг, а једина обавеза наших возача – партнера је да Београђанима пруже најбољу услугу – кажу у „Камеу” и напомињу да заинтересовани такси возачи могу да се пријаве на и-мејл адресу info@cammeo.rs.

За београдске таксисте долазак „Камеа” не представља проблем под условом да, како истичу, поштују утврђена правила.

– Уколико буду поступали у складу са законом и у складу са београдском одлуком, њихов рад није споран. „Камео” не може да наруши број возила, односно да ангажује неко возило мимо постојећег броја. Да ли ће имати возаче из наше такси службе, то је њихово право, али могу да ангажују само неког од постојећих таксиста – наводи Александар Бијелић из „Пинк таксија”.

У Београду је тренутно 6.750 таксиста.

Тренутно више од 1.200 возача

„Камео” је тренутно присутан у 33 града југоисточне Европе и за њега ради више од 1.200 возача.

– У Србији смо до сада једино пружали услуге информатичког система такси навигатора. Реч је о нашем софтверу за управљање такси компанијама који у Србији користи 1.000 такси возила – каже Марко Жупа. Он тврди да такси „Камео” у Лесковцу није ни на који начин повезан са хрватским „Камеом” осим што користи софтвер – такси навигатор.

Хрватски „Камео” нуди и превоз лимузинама, али и организован превоз комбијима.


Коментари7
d706a
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Coka
Svasta.A da li Moze neka srpski firma u Hrvatskoj da napravi slican poslovni potez.Odmah da odgovorim,ne moze.
Горан
дакле пре годину две су правили тотални хаос што се појавио CarGo домаћа апликација за такси превоз путника, саплитање са свих страна е сада се појављују странци и одмах су свима запушена уста нико ни да писне, дакле тачно ови странци како знају коме колико да дају да сви буду задовољни а они да узимају крем ... онда се питајте како смо сиромашни
Dejan cekic
Odlicno je sto cemo moci da biramo,a ne kao do sada da placamo ovolike smene nasim dispecarskim centrima,a oni nas jos i maltretiraju i ponizavaju. Do kancelarije! Uzas. Hvala Kameu sto je fosao.
Љубиша Несторовић
Ако је тако како је овде написано онда ја ту не видим проблем. Тој фирми ће приступити таксисти који већ раде у другим фирмама из којих ће иступити из разних разлога. У зависности од тога шта им у будућем раду пружи нова фирма зависи управо опстанак те нове фирме. Са срећом.
ivan radojkovic
Za nase taksiste nedaju dozvole a drugima otvaraju vrata.Bravo
Косингас Гаврило
То се врло лако регулише - потребно је само да се сложимо око тога да нико не уђе у тај такси! И, они ће после месец-два отићи!
Препоручујем 45
Milorad Mrdja
Da ali stranci se ne libe da daju provizije, političarima koji o ovome odlučuju.
Препоручујем 45

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља