недеља, 23.09.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 11:47

Арсов: Крајем априла на аутопутевима контрола просечне брзине

недеља, 01.04.2018. у 10:17
(Фото Р. Крстинић)

Начелник управе саобраћајне полиције Небојша Арсов изјавио је данас да ће у последњој недељи априла на свим аутопутевима у Србији почети да се контролише и кажњава прекорачење просечне брзине.

Арсов је за Радио-телевизију Србије рекао да је одлука о овквој мери донета, јер годишње на аутопутевима погине између 40 и 50 људи због прекорачења брзине.

Возачи ће приликом плаћања путарине добити на признаници и информацију о средњој брзини вожње, због чега ће одмах моћи да зању да ли су прекршили закон.

Арсов је истакао да ће казне домаћим возачима стизати на кућну адресу, док ће страницима који пролазе кроз Србију, казне бити наплаћиване на наплатним рампама.

Он је подсетио да од данас почиње примена измењеног Закона о безбедности саобраћаја који предвиђа строже казне за несавесне возаче. (Бета)


Коментари7
7a65d
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Nada Lasker
Доносе се неке површне мере, а иза њих се не види стварни интерес да се повећа безбедност, већ једва прикривена алавост за новцем. Свако разумно сагледавање види да тај лов на возаче и демонстрација моћи не омогућавају да се боље вози, већ само повећавају репресију. Ствара се атмосфера као да су возачи неки безумни јадници којима треба тутор. Не види се из ових мера никакав захтев који се поставља пред саобраћајну полицију и друге релевантне институције, већ се све сваљује на возаче. Тиме се као нешто ради, а заправо се прикрива нерад, одсуство правих идеја и неспремност да се уђе у властиту реформу. Властима је најудобније да одзго стало нешто прописују, по правилу увек повећавају стезање, али то се увек завршава у нефункционисању система и лошијој безбедности.
borko
I treba da se uzme strancima lova, oni najviše i jurcaju na autoputevima, da ne spominjem što ni stranci ni domaći ne daju migavce kad se prestrojavaju iz trake u traku..
Леон Давидович
Просечна брзиба ништа не доказује. То јест у једном тренутку може се прећи дозвољена брзина, потом се смањи и просек изађе задовољавајући.
Igor
Definitivno se onda vise isplati ici sporednim putevima.
Zoran
Evo malo matematike , neznam dali ona pomaze u ovom slucaju: Ako vozim 140 km/h sat od Bgd do Nisa, 234 km, stizem za 1 h 40 min. Medjutim ako stanem na pumpi sipam benzin operme stakla, protegenm noge, oko 20 minuta, moja prosecna brzna ce biti 117 km u dozvoljenim granicama.
tomkarlo
Samo pridržavanje dozvoljenoj brzini uz veliku pažnju na uslove saobraćaja je ono što obezbeđuje život i savesnim i nesavesnim učesnicima saobraćaja. A u čemu je onda korist od toga da se vozi 140 km/h ili 180 km/h ako se posle stane i čeka da vreme prođe? Besmisleno je jurcati pa posle stajati i čekati. A kontrola brzine će se vršiti i radarima nezavisno od prosečne brzine.
Препоручујем 7

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља