понедељак, 25.03.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:04

Кинеске мере према САД проблем за Боинг, предност за Ербас

среда, 04.04.2018. у 13:41
Боинг 737-800 компаније "Ер Чајна" (Фото Викимедија)

Њујорк - Кинеска најава увођења нових 25-процентних тарифа на америчке авионе задаће ударац компанији Боинг, највећем америчком извознику, и омогућити додатну предност ривалском Ербасу и то на тржишту које би требало да постане највеће на свету, оцењује агенција „Блумберг”.

Званични Пекинг је, као одговор на царине које САД уводе на кинеске производе, најавио царине на авионе тежине између 15.000 кг и 45.000 кг, међу којима су и поједини типови путничких авиона из Боингове породице „737”.

Кина, која би већ до 2022. требало да претекне САД и постане највеће светско тржиште за авионе, од кључног је значаја за чикашког произвођача летелица. Наиме, више од 50 одсто комерцијалних авиона који су у употреби у Кини, произвео је Боинг, а више од четвртине његових испорука је прошле године отишло у ту азијску земљу.

После најновије вести, акције Боинга су пале за чак 5,1 одсто на 314,10 долара у раном трговању у Њујорку. (Танјуг)


Коментари5
dd62d
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

nikola andric
IMF i svetska banka su osnovani radi izjednacavanja platnog balansa sa drugim zemljama. Ipak izvesne drzave kao Nemacka, Holandija, itd. constantno imaju visak u platnom balansu sa inostranstvom. Deficit od 500 milijardi dolara izmedju Amerike i Kine ne moze da se izjednaci sa sadasnjim stanjem stvari odnosno praksom. Kinezi bi morali da uvoze vise americkih proizvoda posto je sadasnje stanje stvari neodrzivo na duzi rok. Trumpu nisu potrebne lekcije o cenama i medjusobnim potrazivanjima. Americki dugovi nisu samo americki problem.
Данило
Пуца Форд и Џенерал моторс. Не могу издржати конкуренцију суперладе и москвића јавља с путник. Нема разлога да не верујемо.
Радо Мир
Још једна коска бачена међу Амере и Еуропљане. Па и то само док не стигне породица авиона ЦР929. Пројекат стварања оваквог лајнера постоји од 2014. г, када су руска и кинеска страна потписале одговарајући меморандум. Зна се да ће се авион изађивати у Русији, а склапати у Кини. И још приде путничка верзија Сухоја која је данас међу најпродаванијим цивилним летелицама новије генерације која долази из Русије, "Сухој суперџет 100".
Miroslav Vasiljević
Boing nije čikaški proizvodjač , nego je iz Sijetla.
Mihajlo Hovanec
Glavne fabrike za sklapanje aviona 747, 767 i 777 su u Everettu, a srije 737 u Rentonu to su predgradja Sijetla, ali se "Headquoter" ili glavna upravna zgrada sa "Budjama" sto bi mi rekli nalazi u Cikagu i to od skora neznam tacno od koje godine. Radio sam u Everettu.
Препоручујем 33

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља