уторак, 01.12.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
четвртак, 05.04.2018. у 08:03 А.К.

Три кореографије за крај „Београдског фестивала игре”

Уметници „Сиднејске компаније игре” (Фотографије Жељко Јовановић)

Уметници „Сиднејске компаније игре” извели су три кореографије за крај 15. Београдског фестивала игре у „Сава центру”. Ова светски призната трупа први пут је наступила пред београдском публиком и оправдала оцену критичара да је њихова игра запањујућа, јер су сви играчи у свом пуном врхунцу, телесно и емоционално, потпуно посвећени делима.

Посетиоци су уживали гледајући комаде „Гну” Габријеле Ненкивел, „Пун месец” Ченга Цунга Лунга и „Светлост мрака” Рафаела Боначеле. Овогодишња манифестација одржавала се од 15. марта  под слоганом „Престоница”.

Представило се 15 трупа из Израела, Грчке, Холандије, Кине, Норвешке, Аустралије, Велике Британије, САД, Данске, Пољске, Немачке, Италије и Канаде.

Наша престоница била је важна станица у биографији уметника који креирају трендове у области уметничке игре и позоришта, као и простор у коме се откривају нове продукције и са једнаком пажњом представљају познати и млади аутори.

Коментари1
6d6ea
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Sasa Trajkovic
Pre svega još jednom kompliment Politici što uporno i dosledno prati našu kulturnu scenu koja je u poplavi kiča i šunda sa svih medija preplavila Srbiju skrajnuta na margine. Ogorčen sam da su dva velika međunarodna festivala u Beogradu medijski ostala potpuno NE zapažena Gitar Art i Festival igre... ja lično NE preferiram savremeni Balet jer je on više u domenu IGRE dok je u estetskom i umetničkom domenu klasični balet NE prevaziđen ali treba videti refleksije jednog savremenog društva i njegovih metamorfoza u estetici Igre.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља